Wil je nog mee vissen mevrouw?quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
Loveless, we staan naast elkaar op de plank
La tuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je nog mee vissen mevrouw?
Ik sta naast een homo en een kwijlende gitaristquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
Loveless, we staan naast elkaar op de plank
En onder pgrquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik sta naast een homo en een kwijlende gitarist
PGR heeft ook z'n tong uit z'n bekkie, en 3x raden wie er onder staatquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of je verandert je naam in Lombolafanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kent dat aidsverhaal van mijn avontuur in Bakel nog? Mooi.quote:
Die lijkt een beetje op Homer Simpsonquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik omring me alleen maar met goede mensen. Behalve de kardinaal dan.
Bakel is niet mijn echte thuis.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kent dat aidsverhaal van mijn avontuur in Bakel nog? Mooi.
Die Dolf Jansen is echt niet grappigquote:
Schijndel is al helemaal de aids van de melkweg en verder.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bakel is niet mijn echte thuis.
Nee, die ook niet, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schijndel is al helemaal de aids van de melkweg en verder.
JA, MEER WEET IK TOCH GODVERDOMME NIET VAN JE.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, die ook niet, maar dat maakt niet uit.
GOEDZO.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
JA, MEER WEET IK TOCH GODVERDOMME NIET VAN JE.
Dan sta ik nog steeds niet naast jou... dan maar Mambolafanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of je verandert je naam in Lombolafan
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
JA, MEER WEET IK TOCH GODVERDOMME NIET VAN JE.
ALS HET AAN DE KAT LAG MOCHT IK ZOVEEL SCHREEUWEN ALS IK WIL.quote:
Ja, als je naast Loveless wilt wordt het Lombolafan en naast mij Mambolafanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds niet naast jou... dan maar Mambolafan
jij asociale vlegelquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ALS HET AAN DE KAT LAG MOCHT IK ZOVEEL SCHREEUWEN ALS IK WIL.
Bij Mambolafan sta ik naast jullie alletwee zelfs zie ik nuquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, als je naast Loveless wilt wordt het Lombolafan en naast mij Mambolafan
CAPSLOCK IS SYFILLYS.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
CAPSLOCK IS CRUISECONTROL FOR COOL
Mambolafan it isquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij Mambolafan sta ik naast jullie alletwee zelfs zie ik nu
Yessssssssssssssssquote:
quote:
Mijn hoofd raakt jouw tenen bijnaquote:
Ja nee mooi niet. Je gaat maar naast haar of naast mij staan, maar niemand komt tussen -Miauw- en mijquote:
Mambo number 5quote:
Knuffeltjes aan de kat.quote:
We're connectedquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn hoofd raakt jouw tenen bijnaSchuin als je de lijn doortrekt
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We're connectedik ben alleen wel een beetje bang voor die hond
Tombo mag datquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nee mooi niet. Je gaat maar naast haar of naast mij staan, maar niemand komt tussen -Miauw- en mij
Miauw was anders meteen voor!quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nee mooi niet. Je gaat maar naast haar of naast mij staan, maar niemand komt tussen -Miauw- en mij
Yesssssssssssssssssssssquote:
Hahaha sowieso, pingu's met mutsquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik sta naast een pingu die in September al met een bontmuts loopt
Slapen? Als ik naast Miauw lig?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
Nou vooruit Tombo, wel stilliggen 's avonds als de SC dicht is en we allemaal slapen
Nou ja ik bedoelde dus meer dat jij gingen slapen, en wij andere dingen dedenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slapen? Als ik naast Miauw lig?
Gelukkig.quote:
Dat was echt fantastisch.quote:
Ja ja jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoelde dus meer dat jij gingen slapen, en wij andere dingen deden
Mijn verbinding is 450 mbit, dat is echt fantastisch.quote:
Twee keer de helft.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef Bellatrix het volgende:
Dit topic is bijna de helft van 450 keer bekeken, dat was echt fantastisch.
Ik moest aan Sjoowie denken.quote:
Een alu hoedje, ik bang dat giraffen me komen halen omdat veel mensen ziek zijn.quote:
Nee, dat zou raar zijn.quote:
Toen ze die hoedjes deed posten, en c_a ging flippen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen ze die hoedjes deed posten, en c_a ging flippen.
Daar neem ik m'n hoed voor af.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik schrok me net een hoedje, maar dat telt niet echt.
Muts ben je ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar neem ik m'n hoed voor af.
Pet, niet hoed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar neem ik m'n hoed voor af.
Wie draagt er nou een pet.quote:
Ik, groetjes uit Helmond.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie draagt er nou een pet._!
Goed gemutst.quote:
Het is huilen met de pet op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
doe ff een spoiler voor Bellaquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Justin Bieber heeft een vriendinnetje.
Door jou welquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fijn, nu zal ze er nooit achterkomen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
En het is een zwart meisje, en al die racistische posts van de fans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En het is een zwart meisje, en al die racistische posts van de fans.
quote:
Ja, als gelukkige kun jij zo lachen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En het is een zwart meisje, en al die racistische posts van de fans.
quote:you made sme good decisions wif breaking up with that ugly lookin black chic no affense.. and wif getting with caitlin beiber good boy…hahahahahahaha.
Oh, ze leest toch spoilers, dus het geeft nietquote:
Teh fuck...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |