Wil je nog mee vissen mevrouw?quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
Loveless, we staan naast elkaar op de plank
La tuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je nog mee vissen mevrouw?
Ik sta naast een homo en een kwijlende gitaristquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
Loveless, we staan naast elkaar op de plank
En onder pgrquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik sta naast een homo en een kwijlende gitarist
PGR heeft ook z'n tong uit z'n bekkie, en 3x raden wie er onder staatquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of je verandert je naam in Lombolafanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kent dat aidsverhaal van mijn avontuur in Bakel nog? Mooi.quote:
Die lijkt een beetje op Homer Simpsonquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik omring me alleen maar met goede mensen. Behalve de kardinaal dan.
Bakel is niet mijn echte thuis.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kent dat aidsverhaal van mijn avontuur in Bakel nog? Mooi.
Die Dolf Jansen is echt niet grappigquote:
Schijndel is al helemaal de aids van de melkweg en verder.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bakel is niet mijn echte thuis.
Nee, die ook niet, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schijndel is al helemaal de aids van de melkweg en verder.
JA, MEER WEET IK TOCH GODVERDOMME NIET VAN JE.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, die ook niet, maar dat maakt niet uit.
GOEDZO.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
JA, MEER WEET IK TOCH GODVERDOMME NIET VAN JE.
Dan sta ik nog steeds niet naast jou... dan maar Mambolafanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of je verandert je naam in Lombolafan
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
JA, MEER WEET IK TOCH GODVERDOMME NIET VAN JE.
ALS HET AAN DE KAT LAG MOCHT IK ZOVEEL SCHREEUWEN ALS IK WIL.quote:
Ja, als je naast Loveless wilt wordt het Lombolafan en naast mij Mambolafanquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds niet naast jou... dan maar Mambolafan
jij asociale vlegelquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ALS HET AAN DE KAT LAG MOCHT IK ZOVEEL SCHREEUWEN ALS IK WIL.
Bij Mambolafan sta ik naast jullie alletwee zelfs zie ik nuquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, als je naast Loveless wilt wordt het Lombolafan en naast mij Mambolafan
CAPSLOCK IS SYFILLYS.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
CAPSLOCK IS CRUISECONTROL FOR COOL
Mambolafan it isquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij Mambolafan sta ik naast jullie alletwee zelfs zie ik nu
Yessssssssssssssssquote:
quote:
Mijn hoofd raakt jouw tenen bijnaquote:
Ja nee mooi niet. Je gaat maar naast haar of naast mij staan, maar niemand komt tussen -Miauw- en mijquote:
Mambo number 5quote:
Knuffeltjes aan de kat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |