Ja alleen snapt TS het fenomeen trots en eigenwaarde niet. En sja, als je dat kan laten vallen is er materialistisch gezien veel te bereiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:51 schreef 129383 het volgende:
godverdomme , dus hier gaat al het belastingsgeld naartoe
Luxe meubelen. IKEA tafeltjes van 9,99quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:44 schreef Experte het volgende:
Wat trouwens niet duidelijk wordt uit dit verhaal is dat ik een 4 kamer appartement heb met voor en achterbalkon. (ook een camera intercom trouwens)
Daarnaast heb ik vele luxe meubels in huis en het huis mooi strak ingericht.
Ook heb ik veel kunstwerken aan de muur, als ik al die kunstwerken zou verkopen zou ik nog zeker een jaar hier kunnen wonen zonder dat ik 1 poot hoef uit te steken.
Smerige antisemiet die je bentquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef lalelilolu het volgende:
Mensen die TS haten moeten maar de geniepige joodse bankiers haten die ons 30 miljard hebben gekost
Of de VVD'-er van DNB Bank.
Die hebben duizenden malen meer taxpoet gekost dan TS, maar nee hoor jullie durven niet, jullie denken echt dat je miljonair kan worden door 2 uur per week harder te werken
Hey pssst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Smerige antisemiet die je bent
Godsamme zeg. Doe even normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eikel.
neeeh uitkeringstrekkerquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef zovty het volgende:
Surround systemen van de mediamarkt.
Paupertokkie.![]()
.
tuurlijk. Ik had een vriendin met 3 kinderen. 2 onder 1 kap sociale huurwoning.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:31 schreef corehype het volgende:
» Er is al 1264 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ik wil echt weten of dit mogelijk is anno 2016
Je hebt een nieuw account?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:09 schreef martino2701 het volgende:
[..]
tuurlijk. Ik had een vriendin met 3 kinderen. 2 onder 1 kap sociale huurwoning.
Je gaat toch niet kopen . veel te veel risico. Koop je een apartement in de grote stad heb je ook sociaal huurtuig om je heen . Dus wie is er dom. Niet hij die lui is. Goed dat je voor Bosch gaat.
Mijn ex leverde de bonnen in voor haar kadootjes. Had ze maar een waterkoker genomen. haha van 129 euro werd nog akkoord bevonden ook. Tevens heb ik 350 bijbetaald voor die koelkast kon ze een betere nemen.
Zelf betalenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef Experte het volgende:
over die pc mag wel eens een doekje heen, ik denk dat ik maar een schoonmaakster in ga huren voor 15 euro per week.
Jaloers op buitenlanders die het beter doen dan jou, hmmm?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:51 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
als je zonder paspoort bent aangespoeld wel ja
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:51 schreef Nakketikker het volgende:
[..]
als je zonder paspoort bent aangespoeld wel ja
Vertel maar eens waar je als werkende met een redelijk salaris recht op hebt.quote:Op maandag 7 november 2016 08:21 schreef TheeTijd het volgende:
Wat TS weergeeft, is inderdaad het geval. Er is veel te halen als je alle regeltjes kent. Maar het zelfde geldt wanneer je werkt.
Een zee aan aftrekposten en kinderopvangtoeslag. Dat is wat ik me zo snel kan bedenken.quote:Op maandag 7 november 2016 08:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vertel maar eens waar je als werkende met een redelijk salaris recht op hebt.
Kinderopvangtoeslag is dan ook wel zo'n beetje het enige inderdaad. En dat is me een vetpot zeg, wel 100 euro op de 500 euro kosten per maandquote:Op maandag 7 november 2016 09:02 schreef TheeTijd het volgende:
[..]
Een zee aan aftrekposten en kinderopvangtoeslag. Dat is wat ik me zo snel kan bedenken.
Villasubsidie *kuch* hypotheekrenteaftrek *kuch*quote:Op maandag 7 november 2016 08:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vertel maar eens waar je als werkende met een redelijk salaris recht op hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |