Cool!quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:44 schreef Experte het volgende:
Wat trouwens niet duidelijk wordt uit dit verhaal is dat ik een 4 kamer appartement heb met voor en achterbalkon. (ook een camera intercom trouwens)
Daarnaast heb ik vele luxe meubels in huis en het huis mooi strak ingericht.
Ook heb ik veel kunstwerken aan de muur, als ik al die kunstwerken zou verkopen zou ik nog zeker een jaar hier kunnen wonen zonder dat ik 1 poot hoef uit te steken.
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:37 schreef Experte het volgende:
Ik wil jullie een klein kijkje in mijn leven geven en hoe het is om een uitkering te hebben.
Doormiddel van een geilustreerd werrkstuk zal ik laten zien dat uitkeringtrekken helemaal zo slecht nog niet is. Mocht het nieuwe extreem rechtse kabinet besluiten de kranen dicht te draaien naar aanleiding van mijn topic dan heb ik inmiddels al werk gevonden aangezien de sociale dienst een opleiing van 8000 euro voor mij heeft betaald.
Allereerst wil ik mijn plasma Tv laten zien uit april 2010. deze is voor het overgrote deel door de sociale dienst gefinancieerd. Ik heb er onlangs een blue ray speler bij gekocht. De plasma tv is 127 cm, het is een echte thuisbioscoop.(energiezuinig is deze tv met intelligent sensor)
[ afbeelding ]
vervolgens heb ik onlangs de Logitech Z5500 erop aangesloten, dit is een dolbysurroundset met een maximaal vermogen van 1000 watt. deze heb ik mij de mediamarkt gekocht. je ziet hier de subwoover met het bedieningspaneel, er zitten nog 5 extra speakers bij, het is een 5.1 dolby surround system. Omdat ik mijn stagevergoedingen altijd mag houden van de sociale dienst na wat briefjes schrijven kon ik mij deze veroorloven.
[ afbeelding ]
Omdat je elk jaar een nieuw artikel mag aanvragen bij de sociale dienst maak ik hier ook dankbaar gebruik van, aanschouw en bewoner mijn BOSH wasmachine met 1600 touren. echt een juweeltje, volledig vergoed door de sociale dienst.
Omdat het een A plus wasmachine is en dus energiezuinig krijg ik aan het eind van het jaar ook nog eens lekker veel geld terug van het energiebedrijf.
[ afbeelding ]
Natuurlijk valt ook de koelkast onder duurzame gebruiksgoederen, deze kreeg ik dan ook voor het grootste gedeelte vergoed door de sociale dienst, ook energiezuinig een A plus van Bosh.
[ afbeelding ]
Een aantal maanden terug heb ik ook een nieuwe pc aan kunnen schaffen van HP, 1 terrabite harde schijf en vele geile specifiaties. deze kon ik aanschaffen omdat ik elk jaar langdurigheidstoeslag aanvraag, dat is een extra uitkering omdat je zo lang in de uitkering zit en dus zo zielig en arm bent.
[ afbeelding ]
Tevens heb ik dit appartementje gekregen met urgentie met een heel lulverhaal omdat ik niet op kamers wilde wonen. Ik zei dat ik niet kon samen leven met andere mensen en dat mijn psychische klachten dan toenamen. Ik kreeg urgentie toen.
Ik was eigenlijk allang blij dat ik een huisje kreeg, maar zag dat de muren niet mooi afgewerkt waren, ik belde de woningbouw en zei dat dit huis nog niet opgeleverd mocht worden, ze hebben al mijn muren toen gestuct. Ik was heel blij dat ze dat gedaan hadden, maar er was wel 3 weken een bouwvakker in mijn huis bezig, dus ik vroeg of ik voor die maand de huur terug mocht doormiddel van een klacht. Ik kreeg vervolgens een gehele maand huur terug op mijn rekening.
ook heb ik de gehel woninginrichting vergoed gekregen van de sociale dienst, circa 1800 euro. Dit omdat ik het erop gooide dat ik astamtisch ws en dat het noodzakelijk was dat ik laminaat in mijn huiskamer kreeg, naar de huisarts gegaan om dat zwart op wit te laten zetten, en hoppa ik had weer 18000 euro erbij.
Voor de mensen die denken dat uitkeringtrekkers lui zijn wil ik die vooroordelen wel wat weg proberen te nemen. Zie hier mijn fitnesskamer waar ik 4 dagen per week in train.
[ afbeelding ]
Daarnaast wil ik er nog bij vermelden dat ik er natuurlijk voor zorg dat ik alle vergoedingen mag houden, altijd kwijtschelding aavraag en alle verdere toeslagen waar ik recht op heb ook aanvraag. de opleiding die de sociale dienst voor mij betaald heeft kostte 8000 euro.
Ik ben dus geen gemiddelde uitkeringtrekker, noem mij maar geniaal. Veel mensen die een uitkering hebben weten niet eens hoe ze langdurigheidtoeslag aan moeten vragen of hoe ze kwijtschelding aan moeten vragen. Het is jammer dat deze mensen afhankelijk zijn van de voedselbank.
Nee, dit is zo flauw en voorspelbaar dat we niet happen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is dit zo'n topic wat je keihard in je kont gaat bijten straks? Ja he.
Leukste is dat dit niet persé een troll hoeft te zijn en dit makelijk te doen is in Nederlandquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:55 schreef cerror het volgende:
Ja dit getroll is wel weer genoeg uitgemolken TS.
Ja idd iedereen met een uitkering doet dit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leukste is dat dit niet persé een troll hoeft te zijn en dit makelijk te doen is in Nederland
Oh... waar zie je me zeggen dat iedereen dit doet? zeg dat het niet zo vreemd is in Nederland. Irony is a bitchquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja idd iedereen met een uitkering doet dit.TS is gewoon een sukkel maar daar komt ie nog wel achter als ie de 15 gepaseert is.
gepasseerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja idd iedereen met een uitkering doet dit.TS is gewoon een sukkel maar daar komt ie nog wel achter als ie de 15 gepaseert is.
ik heb er nog veel meer, ze waren in de aanbiieding bij de hamsterweken, heb er gelijk een zooitje gekocht. Die ene met dat theeluchtje, die is heerlijk, das echt genieten, weldadig, heerlijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:03 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
TS heeft een verzameling van AXE shampoo
Het is de allerduurste van de mediamarkt, check de reviews eens van de Logitech Z5500, op elk forum wordt hij de hemel iin geprezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:38 schreef zovty het volgende:
Surround systemen van de mediamarkt.
Paupertokkie.![]()
.
jou,quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:08 schreef Document1 het volgende:
Tief nou eenz op met het kuttopics van jouw.
Pas je je kennis dan nu even toe op je eigen posts?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:09 schreef Experte het volgende:
jou,
jouw met w is alleen wanneer het als bezittelijk voornaamwoord wordt gebruikt
Heb je nou nog niet door dat ik je zit te trollen, die laatste post was niet duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:09 schreef Experte het volgende:
[..]
jou,
jouw met w is alleen wanneer het als bezittelijk voornaamwoord wordt gebruikt
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat ik je zit te trollen, die laatste post was niet duidelijk genoeg?
ik ben non chalant, ik douche me met axe shampooquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pas je je kennis dan nu even toe op je eigen posts?
Dat ie geniet terwijl wij werken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:14 schreef LXIV het volgende:
Niemand zegt dat uitkeringen niet lonen. Het is algemeen bekend dat een uitkering inclusief alle extraatjes meer oplevert dan een -laagbetaalde- baan. Dus wat is je punt?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Hulde voor de TS. Hij laat met zijn Hollandse ondernemerschap zien hoe je zonder te werken toch heel comfortabel kan leven.
Het is dat ik een goedverdienende baan had, anders had ik precies hetzelfde gedaan als de TS. Dikke middelvinger richting al die haters, de staat is zo dom het op deze manier in stand te houden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat ie geniet terwijl wij werken.
Herman Brood jung..quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef risussardonicus het volgende:
- Ik snap waarom je geen vrouw hebt; dat schilderij aan de muur in je zweetkamertje is een impressionistische afbeelding van jou.
Hoezo genieten? Hij zit de hele dag in zijn eentje thuis achter zijn ' mooie' spulletjes. Lijkt me geen flikker aan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat ie geniet terwijl wij werken.
nee hoor, ik loop stage als je goed gelezen hebt, doe aan vechtsport, ga op stapquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoezo genieten? Hij zit de hele dag in zijn eentje thuis achter zijn ' mooie' spulletjes. Lijkt me geen flikker aan.
Nou, als ik minder dan 1800 netto zou verdienen dan zou ik ook echt niet gaan werken. Want ik wil best wel iets doen, maar voor minder geld dan iemand die niks uitvoert iedere dag mijn bed uit lijkt me ook niks. Dat is niet uberkansloos, dat is gewoon je verstand gebruiken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:20 schreef Mr_Mojo het volgende:
Je noemt jezelf geniaal en bent er trots op een uitkering te hebben. Ik noem dit uberkansloos.
Ga werken
Je hád een goed verdienende baan? Binnenkort ook een uitkering dus? Ben benieuwd naar je volgende topic.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is dat ik een goedverdienende baan had, anders had ik precies hetzelfde gedaan als de TS.
whehehehequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |