Ik gooi ook overal ja achterquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha dat doet mn vriendinnetje ook, ze komt uit groningen.
Gaat t goed met de kleine ja? we eten vanavond pakchoy ja. Gaan nu naar de supermarkt ja.
Echt om gestoord van te worden hahahha, maar als ik een uur met haar in dezelfde ruimte heb gezeten doe ik het ook ja
Ik zou die tweede opmerking gezien de eerste maar met een korreltje zout nemen, freecell.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik gooi ook overal ja achterHet bekt gewoon zo lekker
![]()
Freecell, je praat normaal nederlands hoor![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou die tweede opmerking gezien de eerste maar met een korreltje zout nemen, freecell.
Mijn gedachte jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou die tweede opmerking gezien de eerste maar met een korreltje zout nemen, freecell.
Hier net zo... soms kan ze heerlijk 2-2,5 uur slapen overdag, maar soms ook echt niet meer dan een uur, dan moet en zal ze ook echt weer de boel gaan verkennen... Dan merk ik 's avonds ook echt wel dat ze eerder op is en gaat ze ook wat eerder naar bed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
Het klinkt logisch, BJ. Ivan slaapt de laatste tijd overdag juist minder. Hij heeft vaak aan twee slaapjes van een uur al genoeg, maar kan ook nog wel een ruk van 2-2,5 uur maken.
Was doar mis met??quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het erg als mijn eerste gedachte hierbij is: god-zij-dank?
Groofskenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat mijn kinderen straks als er in de klas dingen voor vaderdag gemaakt worden altijd de uitzondering zullen zijn... Pffffff.
Dan maken ze toch een cadeautje voor jou? Krijg jij mooi twee keer per jaar een cadeautje!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Jongens, zolang het maar geen Limburgs is.
En ik mag het zeggen![]()
Ik bedacht me net ineens dat mijn kinderen straks als er in de klas dingen voor vaderdag gemaakt worden altijd de uitzondering zullen zijn... Pffffff.
Dat doet mijn dochter nu al op het kdvquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan maken ze toch een cadeautje voor jou? Krijg jij mooi twee keer per jaar een cadeautje!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Jongens, zolang het maar geen Limburgs is.
neequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef Groofsken3 het volgende:
Lily, je weet toch waar ik vandaan kom hé?
Ik ben van goede wil, maar helaas komt het er meestal niet van om hier ook bijgelezen te blijven. Of ik lees bij, maar als ik dan aan reageren toe ben wordt er iemand wakker, of wil de man even aandacht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Elmo76 het volgende:
Woehoew, Harry kruipt!! Goedzo!!![]()
En Limburgs klinkt idd niet raar! (voor mij iig niet, gehehehe)![]()
Heyy Ca.ra, leuk dat je nog eens even komt buurten!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |