Groofskenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat mijn kinderen straks als er in de klas dingen voor vaderdag gemaakt worden altijd de uitzondering zullen zijn... Pffffff.
Dan maken ze toch een cadeautje voor jou? Krijg jij mooi twee keer per jaar een cadeautje!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Jongens, zolang het maar geen Limburgs is.
En ik mag het zeggen![]()
Ik bedacht me net ineens dat mijn kinderen straks als er in de klas dingen voor vaderdag gemaakt worden altijd de uitzondering zullen zijn... Pffffff.
Dat doet mijn dochter nu al op het kdvquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan maken ze toch een cadeautje voor jou? Krijg jij mooi twee keer per jaar een cadeautje!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Jongens, zolang het maar geen Limburgs is.
neequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef Groofsken3 het volgende:
Lily, je weet toch waar ik vandaan kom hé?
Ik ben van goede wil, maar helaas komt het er meestal niet van om hier ook bijgelezen te blijven. Of ik lees bij, maar als ik dan aan reageren toe ben wordt er iemand wakker, of wil de man even aandacht.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Elmo76 het volgende:
Woehoew, Harry kruipt!! Goedzo!!![]()
En Limburgs klinkt idd niet raar! (voor mij iig niet, gehehehe)![]()
Heyy Ca.ra, leuk dat je nog eens even komt buurten!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |