abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:48:28 #76
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86688176
Jongens, zolang het maar geen Limburgs is :{w .
En ik mag het zeggen O-)

Ik bedacht me net ineens dat mijn kinderen straks als er in de klas dingen voor vaderdag gemaakt worden altijd de uitzondering zullen zijn :'(... Pffffff.
pi_86688593
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat mijn kinderen straks als er in de klas dingen voor vaderdag gemaakt worden altijd de uitzondering zullen zijn :'(... Pffffff.
Groofsken :* Ja, ze zullen met vaderdag geen cadeautje hoeven te maken voor hun papa, maar misschien wel een extra cadeautje voor jou want jij bent immmers papa én mama O+ Overigens zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet de enige zijn. Lesbi stellen kunnen er zijn en het aantal één-ouder gezinnen neemt ook toe waar regelmatig de vader ook uit beeld is.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:02:30 #78
313287 Groofsken3
pi_86688741
I know. En waarschijnlijk zal iedereen wel eens huilen om iets dat voor hun kind anders of moeilijker zal zijn dan voor anderen.
pi_86688990
Groofsken :*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86688996
Een Twents accent is O+. Mijn oma kwam uit Nijverdal. Nostalgie. ;(

Ik ben op m'n 8e in Zeeland komen wonen. Ik praat gewoon ABN, maar merk wel dat ik bepaalde Zeeuwse uitdrukkingen heb overgenomen, zoals: 'Ik kom wel even om je' (ik kom je wel even halen) of: 'ik ga even om boodschappen', of: 'Laat maar doen' (laat maar zitten).

Vooral de laatste kan voor erg veel verwarring zorgen. :')
pi_86689037
quote:
En ik mag het zeggen O-)

Dan maken ze toch een cadeautje voor jou? Krijg jij mooi twee keer per jaar een cadeautje! *O*
pi_86689349
ach ja, ik rijd ook aan of loop aan, hoezo brabants?!
Offtopic: op de onze taal linkedin groep loopt daar een heerlijke discussie over...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:22:34 #83
313287 Groofsken3
pi_86689577
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dan maken ze toch een cadeautje voor jou? Krijg jij mooi twee keer per jaar een cadeautje! *O*
Dat doet mijn dochter nu al op het kdv O+ . Maar goed, ze zullen toch uitzonderlijk zijn herdoor en ze zullen zich daar op dat soort momenten meer (en soms vast ook pijnlijk) bewust van zijn. Nou ja, tis hoe het is.
pi_86689883
quote:
:{w

oh, en ymme, wat een beer is Mart..wow!

Over slapen: Leah slaapt trouwens ook best nog wel wat. Sowieso van 19.00 tot 07.30 en overdag ook nog 2 keer flink.
Zij beweegt niet zo veel verder..(als in ontwikkelingen enzo).

[ Bericht 4% gewijzigd door lily op 21-09-2010 21:37:40 ]
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:36:38 #85
313287 Groofsken3
pi_86690167
Lily, je weet toch waar ik vandaan kom hé? :P
pi_86690244
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef Groofsken3 het volgende:
Lily, je weet toch waar ik vandaan kom hé? :P
nee
maar PI toegevoegd
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:39:10 #87
313287 Groofsken3
pi_86690294
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef lily het volgende:

[..]

nee
maar PI toegevoegd
PI toegevoegd :?

Ik ben een echte Blerickse *O* .
pi_86691356
Ordinaire verjaardag-foto-spam en dan zijn we echtechtecht weg ;(

oooooh, ballonnen

Het cadeau

Op het KDV, ontbijten en trakteren

Aapjes kijken in de dierentuin

En nog een vergelijk-foto:
1 jaar geleden:

Nu:

Dag lieve allemaal! Tot snel! :W :*
Lotte!
Noah!
pi_86691505
daaaag Lieve Linda en Lotte!!

zo te zien hebben jullie een heerlijke verjaardag gehad!!! tot over een poosje bij de dreumesjes!
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:02:38 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86691513
Ik wou nog even zeggen: Rienk, wat erg van je handjes vent! :o

Lotte is verjaard! Van harte meissie! *O*

Gillen tot mama's oren er van tuten: check :Y

En wat gaan alle kinders hier goed zeg! Ieder zijn eigen ding/tempo O+

Keshet, wij spreken gewoon dialect. Nederlands komt vanzelf wel goed. Is met mijn man en mij ook goed gekomen (mijn man spreekt zelf verschillende dialecten).

Aviva, beterschap! :*

Heuj Vlindur: Limburgs klinkt helemaal niet raar! o|O :6

En verder kan ik even niet meer bijlezen want Harry huilt dus ik ga er even naartoe.
Wel korte mini-update: volgens mijn man kruipt hij O+
Hij had het op willen nemen maar vergat de camera aan te zetten 8)7
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:16:48 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86692178
Awwww Linda, wat een leuke foto's van Lotte en je man. Leuk zo onder elkaar.

Thomas zegt trouwens ook nog niet echt duidelijk iets hoor. Mamamamama en papapapa, mama (vooral als hij boos is: Brul! Mama! wuwuwuwu! Brul!) of papa/baba (tegen vanalles en nog wat) of oooooooopa. Maar echt praten is het in mijn ogen nog niet.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:26:02 #92
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_86692664
Woehoew, Harry kruipt!! Goedzo!! *O*

En Limburgs klinkt idd niet raar! (voor mij iig niet, gehehehe) :N

Heyy Ca.ra, leuk dat je nog eens even komt buurten!! :W
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_86692803
En nu met het nodige bewijsmateriaal

De foto die ik jullie nog allemaal ontzegd had: 4 maart 2010, 20u56, 16u voor de geboorte van Thomas

Onze eigen mini-mens

Die al vrij vlug zijn hoofd recht kon houden

En na 16 weken al de meest ondeugende blik kon opzetten

Maar soms ook zo rustig kan slapen :z

En ondertussen gaat het allemaal zo vlug: eten, lachen, brabbelen, rechtop zitten (liggen is volgens Thomas enkel voor kleine baby's, niet meer voor hem), zich recht duwen op onze schoot, maar wat genieten we er zo van O+ Ik had eerlijk waar nooit durven denken dat ook de afgelopen periode zo leuk zou zijn want tot net voor de bevalling had ik toch maar schrik of ik het wel allemaal zou kunnen. Maar we kunnen ons eigenlijk niet meer voorstellen dat hij er niet meer zou zijn. Hij hoort helemaal bij ons *;
En hieronder nog wat foto's van de laatste weken:

En de badfoto's ;)

Hé wat is dat?

Raar ding :D

We zijn zo verliefd O+
pi_86692842
haha Ca.ra dat is herkenbaar! Evie 'praat'ook veel meer als ze in de moppermodus zit;
en dan vaak papaapapaa maamamamamama en als Evie verdrietig is; noemt ze mij Mawa...;)
ach het is een begin natuurlijk. :Y

en aaaaah Leoniek mooie spam en wat klink je heerijk! ik herken dat verliefde gevoel ook helemaal..

en jeeeeujjj voor kruipende Harry *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:34:32 #95
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86693109
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Elmo76 het volgende:
Woehoew, Harry kruipt!! Goedzo!! *O*

En Limburgs klinkt idd niet raar! (voor mij iig niet, gehehehe) :N

Heyy Ca.ra, leuk dat je nog eens even komt buurten!! :W
Ik ben van goede wil, maar helaas komt het er meestal niet van om hier ook bijgelezen te blijven. Of ik lees bij, maar als ik dan aan reageren toe ben wordt er iemand wakker, of wil de man even aandacht.
Maar deze week heb ik vrij, dus ik probeer mijn leven tijdelijk te beteren!

Doen we nog een keer een limbo-meet? Dan kunnen we onze rare accenten vergelijken? (nouja, ik doe niet mee dan, ik accent in het brabants)

Ahhh en Thomas van Leonieke O+
Had ik dat al gezegd? Ik was ten tijde van 'mijn' Thomas' eerste verjaardag terug aan het lezen en zag jouw reactie dat het een HELE leuke naam was ineens in een ander licht :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_86693461
Ca.ra :D Ik roep al heel mijn leven (of toch voor zover ik het me kan herinneren) dat ik een Thomas en een Emma zou hebben (en toen ik zwanger was begon ik opeens te twijfelen tussen Thomas en Ruben :') ). En nu ligt onze Thomas heerlijk in zijn bedje te slapen.
Ah, ik voel me zo melig de laatste tijd. Ik zit op het werk niet helemaal goed in mijn vel, maar, hoe cliché het ook allemaal is, als ik thuis ben, kan het me echt allemaal gestolen worden en is het Thomas-tijd :Y Maar man, wat zwijmel ik weg als ik 's avonds net voor het slapen gaan nog eventjes in zijn kamer binnen ga en boven zijn bedje kijk naar hoe hij ligt te slapen.

Ik ben trouwens zeker de enige die in het West-Vlaams accent? :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:50:21 #97
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86693845
Ik had een tijdje terug een collega'tje met een west-vlaams accent, en ik ben dan ook zo'n druif dat ik ga meedoen. En nog steeds gooi ik er zo nu en dan een Lieve-opmerking tussendoor. Maar volgens mij is dat nogal verwarrend voor mensen die Lieve niet kennen, of klinkt het alsof ik Belgen voor gek wil zetten ofzo....

Hoe ver zit jij van NL Limburg vandaan? Op een meet-bare afstand?
pi_86694013
Ik woon nu in Ninove (Oost-Vlaanderen). Ninove - Maastricht is een 160-tal km. Al ben ik toen ik nog bij mijn ex was regelmatig in Maastricht geweest. Maar die woonde dan ook in Genk.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:06:27 #99
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_86694575
Oh nee dat is nog best een endje rijden dan. Jammer.
pi_86694955
Jammer idd, ik zou het zo fijn vinden om jullie eens irl te zien :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')