een soort mislukte dinant van kanequote:Op dinsdag 21 september 2010 15:15 schreef NrTH het volgende:
Ik vind ts best een knappe meid.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk iedereen hier beledigd zijn dan..
Ik kan wel lachen om mensen die zichzelf helemaal geweldig vindenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk iedereen hier beledigd zijn dan..
Dat is het niet, het is gewoon dat.. kijk zelf gewoon evenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden
Wat kan jou andermans uiterlijk boeien? oh wacht.. ik reageer te serieus in ONZquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:21 schreef Nass het volgende:
[..]
Dat is het niet, het is gewoon dat.. kijk zelf gewoon even
Ik voed mijn zelfvertrouwen door naar lelijke mensen te kijken en er vervolgens een topic over te openenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat kan jou andermans uiterlijk boeien? oh wacht.. ik reageer te serieus in ONZ
Tsja, als je naast je uiterlijk niets hebt om zelfverzekerd over te zijn, dan zou ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:22 schreef Nass het volgende:
[..]
Ik voed mijn zelfvertrouwen door naar lelijke mensen te kijken en er vervolgens een topic over te openen
Mooie tip!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Hun kinderen zijn ook kankerlelijk. Kijk maar in OUD.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:28 schreef DrDentz het volgende:
Hun kinderen zijn ook kankerlelijk. Kijk maar in OUD.
Ik vraag me af of TS kwa geaardheid wel helemaal zeker van zijn zaak is?quote:
Haha dat viel mij ook al op inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of TS kwa geaardheid wel helemaal zeker van zijn zaak is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |