oh en ik betaal gewoon 5 eur per jaar ofzo.... gewoon omdat het kanquote:Op maandag 20 september 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
god wat is dat Powdniews sneu zeg.. en hier moest ons belastinggeld ingestoken worden??![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef Tezz het volgende:
Steer, besef je wel dat dat het songfestival vlaggetje was waar je mee aan het wapperen was?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oh en ik betaal gewoon 5 eur per jaar ofzo.... gewoon omdat het kan
Wat? Aan Powned?quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
En je stemt PVV en leest de Telegraaf?quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
Ja dus?? Ik denk niet dat ik ooit die neiging zou krijgen eerlijk gezegd.. ik heb hersencellen die normaal werkenquote:
nee ik stem geen PVV en ik lees ook geen televaag... laat ik graag aan jou overquote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En je stemt PVV en leest de Telegraaf?
Het plaatje wordt steeds completer.
Ik weet het ik weet het. Maar Pownedquote:Op maandag 20 september 2010 22:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ga eens in media park werken en je krijgt die neiging ook heur
Ik ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dus?? Ik denk niet dat ik ooit die neiging zou krijgen eerlijk gezegd.. ik heb hersencellen die normaal werken
weet je wat voor verschrikkelijk hypocriet stelletje mensen daar rondlopen bij de oude omroepen.... laat die maar eens geirriteerd zijnquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dus?? Ik denk niet dat ik ooit die neiging zou krijgen eerlijk gezegd.. ik heb hersencellen die normaal werken
Valt al weer mee. Maar Powned is ook van de Telegraaf, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef flying-dutchman het volgende:
nee ik stem geen PVV en ik lees ook geen televaag...
vroegah vond ik het nog wel leuk toen ze nog bij veronica zaten. Nu heb ik het nog niet eens gekekenquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het. Maar Powned
VPRO, VARA en Llink hier.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vpro.. van huis uit altijd geweest eigenlijk.. en ik vind meestal dat ze goede programma's maken..
Dus is het verpesten van zendtijd met puberale ongein waar we de commerciële zenders al voor hebben de oplossing??quote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
weet je wat voor verschrikkelijk hypocriet stelletje mensen daar rondlopen bij de oude omroepen.... laat die maar eens geirriteerd zijn
Ik sluit me daar wel weer gewoon bij aanquote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus is het verpesten van zendtijd met puberale ongein waar we de commerciële zenders al voor hebben de oplossing??Vind dat zo'n drogredenering.. had ik niet van je verwacht eerlijk gezegd Mans.. zo dom kom je verder niet over namelijk..
goh als je dat denkt dan heb je niet helemaal opgelet...quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt al weer mee. Maar Powned is ook van de Telegraaf, dat weet je toch wel?
Saneren en kritisch kijken is prima, maar doodleuk beweren dat Powned een toevoeging zou zijn voor het bestel waar Nederland wat aan heeft is natuurlijk lariekoekquote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef borisz het volgende:
Tijd om flink te saneren in de omroepen. Ben al blij dat de educatieve omroepen zijn gefuseerd tot NTR.
Nou, dat is een beetje achterhaald inmiddels hè?quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
goh als je dat denkt dan heb je niet helemaal opgelet...
geen stijl is van de televaag.... een publieke omroep mag geen banden hebben met een commercieel bedrijf....
en zou dat dan niet Wakker NL zijn.... die werd gepresenteerd met een televaag vrachtwagen waar die pipo's van powned nog de banden leeg van lieten lopen
En wijntjes!quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
Aure, nu gezellig vaak bierdrinken in het huis?
officieel niet...quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat is een beetje achterhaald inmiddels hè?
Maar maken wel mooie programma's en daar gaat het me om! En stiekem ben ik heel elitair natuurlijk..quote:Op maandag 20 september 2010 23:04 schreef flying-dutchman het volgende:
VPRO zijn trouwens echt een stel elitaire figuren
En dat wil ik vooral graag zo houden. Moet er niet aan denken dat Powned-leden daar ook lid van zouden willen worden.quote:Op maandag 20 september 2010 23:04 schreef flying-dutchman het volgende:
VPRO zijn trouwens echt een stel elitaire figuren
Minister Plasterk moet toch ergens herkend aan wordenquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Saneren en kritisch kijken is prima, maar doodleuk beweren dat Powned een toevoeging zou zijn voor het bestel waar Nederland wat aan heeft is natuurlijk lariekoek
Ik kijk zelf verdomd weinig televisiie. Want meeste NL programma's kunnen mijn aandacht al helemaal niet bekoren. Kook programma's uit nederland .... doe mij maar die van de BBC. Nigelle met chocoladequote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar maken wel mooie programma's en daar gaat het me om! En stiekem ben ik heel elitair natuurlijk.. al doe jij je vaak ook zo voor komen met je maatpakken en merkschoenen natuurlijk![]()
heb het niet over de leden... maar over personeelquote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat wil ik vooral graag zo houden. Moet er niet aan denken dat Powned-leden daar ook lid van zouden willen worden.
Nee, officieel is Wakker Nederland ook volkomen onafhankelijk, he?quote:
Dan snap ik al helemaaaaal niet waarom je Powned zou steunenquote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ik kijk zelf verdomd weinig televisiie. Want meeste NL programma's kunnen mijn aandacht al helemaal niet bekoren. Kook programma's uit nederland .... doe mij maar die van de BBC. Nigelle met chocoladeof anthony bourdain op een van de discoveries.
nogmaals in de tijd van dat ze nog bij Veronica uitzonden vond ik het wel grappig vermaak. Die Rutger is gewoon een onwijze eikel (bv de fik bij de TU-Delft), maar je kan toch ook wel met hem lachen (Mariniers in Suriname).quote:Op maandag 20 september 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaaaaal niet waarom je Powned zou steunenEcht...
Verder met je eens hoor, BBC maakt erg fijne programma's, kijk ik ook graag naar
0 euro reclame opbrengstenquote:Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
BBC is de duurste staatsomroep ter wereld. Kost miljarden belastinggeld.
Daarom al dat belastinggeld daarheen.quote:
Ik geloof niet dat ik dat ooit zal snappen, maar soit.. je doet maarquote:Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nogmaals in de tijd van dat ze nog bij Veronica uitzonden vond ik het wel grappig vermaak. Die Rutger is gewoon een onwijze eikel (bv de fik bij de TU-Delft), maar je kan toch ook wel met hem lachen (Mariniers in Suriname).
een groot land als engeland kan dat zich wat gemakkelijker veroorloven dan een klein land zoals Nederland...quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom al dat belastinggeld daarheen.
Maar daar ben je het dan wel weer mee eens?
Iedereen heeft zijn voorkeuren he... Ik word bv schijt maar dan ook schijtziek van Paul de Leeuw... laten ze die eens van de buis trekken en wat nuttigs er voor in de plaats brengen..quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit zal snappen, maar soit.. je doet maar![]()
Ik vind het een verloedering van het omroepbestel en hoop maar dat de toekomstige regering de publieke omroep nog verder versimpelt.. Want er zijn ook nog mensen in nederland die wel wat niveau willen wbt de programma's die ze kijken.. echt, die zijn er nog steeds..![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
Wij betalen 700m per jaar voor de NPO. Daarbij 200m reclamecenten = 900m voor programma's. Ja er wordt ook troep gemaakt maar ik vind de NPO over het algemeen goed spul afleveren.
ik vind het belachelijk veel geld... maar ja die kantoorpanden moeten ook betaald worden he... oh vergeet niet marktconforme salarissen voor directeurs en presentators...quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
Wij betalen 700m per jaar voor de NPO. Daarbij 200m reclamecenten = 900m voor programma's. Ja er wordt ook troep gemaakt maar ik vind de NPO over het algemeen goed spul afleveren.
uhuhquote:Op maandag 20 september 2010 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:was dit keer niet laatste tram en bus he
Alsof BzV dan zou sneuvelenquote:Op maandag 20 september 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
er zit iig van alles wat en voor ieder wat wils tussen
Oh en terug naar 2 zenders lijkt me idd geen goed idee.. Dan weet je al welke programma's sneuvelen: die met inhoud![]()
have funquote:Op maandag 20 september 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even de laatste aflevering van docu-serie van Frans Bromet bekijken. Ook publieke omroep, ja.
kijk maar uit of je komt een druppel laterquote:Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef Tezz het volgende:
Ik luister naar Jan van Veen op 100%NL op de radio. Dat is pas hilarisch! Hoe oud is die vent inmiddels, 100??
Nee niet die. Die met die zogenaamd zwoele stem met zijn gedichten..quote:Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kijk maar uit of je komt een druppel later
Aanrader om terug te kijken voor diegenen die niet gekeken hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even de laatste aflevering van docu-serie van Frans Bromet bekijken. Ook publieke omroep, ja.
Vrij in de zin niet naar de uni te hoeven. Er moeten wel cases gemaakt worden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen![]()
helaas weer 1,5 uur wakker gelegen vannacht. nu mistig maar dat is voorspeld en vanmiddag mooi weer![]()
zou leuk zijn voor mn ouders want zij gaan vanaf vandaag mijn cadeautje benutten; 2 nachten in 4* hotel op Ameland. Dus komende 2 avonden voor mezelf en (nu) ziek zusje koken/zorgen.
fijne dag iedereen! wie heeft er eigenlijk vandaag vrij?
hup je bed uit en naar de VUquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Vrij in de zin niet naar de uni te hoeven. Er moeten wel cases gemaakt worden.
Ben al naar tandarts geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hup je bed uit en naar de VU
hou je in, niet over de overheidsomroepen beginnen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:12 schreef TAV74 het volgende:
GoedemorgenDruk dagje vandaag. Nu even de nodige stukken verzamelen en printen voor onderweg en dan zo de trein in richting A'dam.
Ik moet eigenlijk gewoon eens niet terug lezen, nu zie ik weer een discussie waar ik graag nog iets aan toe zou voegen, maar ik hou me in![]()
Geen paniek, ik ben het alweer kwijtquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hou je in, niet over de overheidsomroepen beginnen!
Leuk! Ik heb nog een idee: Witte choclade met cashewnoot! Da's hip joh!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
dacht ik al, heel goed![]()
ik ga vanmiddag naar een chocolateriemeelopen en bemoeien met het productieproces van een nieuw chocolade/nootproduct
haah jij onthoudt goed!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb nog een idee: Witte choclade met cashewnoot! Da's hip joh!![]()
@Borisz: Ik mag vanmiddag.
Dank je! Ik hoop dat het dan opgelost is. En als beloning mag ik lekker sporten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haah jij onthoudt goed!maar nu je het zegt; ga gauw een kilo'tje mee naar huis nemen
![]()
onee ik zou gezond eten vandaag![]()
succes bij de tandarts!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |