Vrij in de zin niet naar de uni te hoeven. Er moeten wel cases gemaakt worden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen![]()
helaas weer 1,5 uur wakker gelegen vannacht. nu mistig maar dat is voorspeld en vanmiddag mooi weer![]()
zou leuk zijn voor mn ouders want zij gaan vanaf vandaag mijn cadeautje benutten; 2 nachten in 4* hotel op Ameland. Dus komende 2 avonden voor mezelf en (nu) ziek zusje koken/zorgen.
fijne dag iedereen! wie heeft er eigenlijk vandaag vrij?
hup je bed uit en naar de VUquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Vrij in de zin niet naar de uni te hoeven. Er moeten wel cases gemaakt worden.
Ben al naar tandarts geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hup je bed uit en naar de VU
hou je in, niet over de overheidsomroepen beginnen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:12 schreef TAV74 het volgende:
GoedemorgenDruk dagje vandaag. Nu even de nodige stukken verzamelen en printen voor onderweg en dan zo de trein in richting A'dam.
Ik moet eigenlijk gewoon eens niet terug lezen, nu zie ik weer een discussie waar ik graag nog iets aan toe zou voegen, maar ik hou me in![]()
Geen paniek, ik ben het alweer kwijtquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hou je in, niet over de overheidsomroepen beginnen!
Leuk! Ik heb nog een idee: Witte choclade met cashewnoot! Da's hip joh!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
dacht ik al, heel goed![]()
ik ga vanmiddag naar een chocolateriemeelopen en bemoeien met het productieproces van een nieuw chocolade/nootproduct
haah jij onthoudt goed!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb nog een idee: Witte choclade met cashewnoot! Da's hip joh!![]()
@Borisz: Ik mag vanmiddag.
Dank je! Ik hoop dat het dan opgelost is. En als beloning mag ik lekker sporten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haah jij onthoudt goed!maar nu je het zegt; ga gauw een kilo'tje mee naar huis nemen
![]()
onee ik zou gezond eten vandaag![]()
succes bij de tandarts!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |