oh en ik betaal gewoon 5 eur per jaar ofzo.... gewoon omdat het kanquote:Op maandag 20 september 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
god wat is dat Powdniews sneu zeg.. en hier moest ons belastinggeld ingestoken worden??![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef Tezz het volgende:
Steer, besef je wel dat dat het songfestival vlaggetje was waar je mee aan het wapperen was?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oh en ik betaal gewoon 5 eur per jaar ofzo.... gewoon omdat het kan
Wat? Aan Powned?quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
En je stemt PVV en leest de Telegraaf?quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
Ja dus?? Ik denk niet dat ik ooit die neiging zou krijgen eerlijk gezegd.. ik heb hersencellen die normaal werkenquote:
nee ik stem geen PVV en ik lees ook geen televaag... laat ik graag aan jou overquote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En je stemt PVV en leest de Telegraaf?
Het plaatje wordt steeds completer.
Ik weet het ik weet het. Maar Pownedquote:Op maandag 20 september 2010 22:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ga eens in media park werken en je krijgt die neiging ook heur
Ik ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dus?? Ik denk niet dat ik ooit die neiging zou krijgen eerlijk gezegd.. ik heb hersencellen die normaal werken
weet je wat voor verschrikkelijk hypocriet stelletje mensen daar rondlopen bij de oude omroepen.... laat die maar eens geirriteerd zijnquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dus?? Ik denk niet dat ik ooit die neiging zou krijgen eerlijk gezegd.. ik heb hersencellen die normaal werken
Valt al weer mee. Maar Powned is ook van de Telegraaf, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef flying-dutchman het volgende:
nee ik stem geen PVV en ik lees ook geen televaag...
vroegah vond ik het nog wel leuk toen ze nog bij veronica zaten. Nu heb ik het nog niet eens gekekenquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het. Maar Powned
VPRO, VARA en Llink hier.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vpro.. van huis uit altijd geweest eigenlijk.. en ik vind meestal dat ze goede programma's maken..
Dus is het verpesten van zendtijd met puberale ongein waar we de commerciële zenders al voor hebben de oplossing??quote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
weet je wat voor verschrikkelijk hypocriet stelletje mensen daar rondlopen bij de oude omroepen.... laat die maar eens geirriteerd zijn
Ik sluit me daar wel weer gewoon bij aanquote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus is het verpesten van zendtijd met puberale ongein waar we de commerciële zenders al voor hebben de oplossing??Vind dat zo'n drogredenering.. had ik niet van je verwacht eerlijk gezegd Mans.. zo dom kom je verder niet over namelijk..
goh als je dat denkt dan heb je niet helemaal opgelet...quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt al weer mee. Maar Powned is ook van de Telegraaf, dat weet je toch wel?
Saneren en kritisch kijken is prima, maar doodleuk beweren dat Powned een toevoeging zou zijn voor het bestel waar Nederland wat aan heeft is natuurlijk lariekoekquote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef borisz het volgende:
Tijd om flink te saneren in de omroepen. Ben al blij dat de educatieve omroepen zijn gefuseerd tot NTR.
Nou, dat is een beetje achterhaald inmiddels hè?quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
goh als je dat denkt dan heb je niet helemaal opgelet...
geen stijl is van de televaag.... een publieke omroep mag geen banden hebben met een commercieel bedrijf....
en zou dat dan niet Wakker NL zijn.... die werd gepresenteerd met een televaag vrachtwagen waar die pipo's van powned nog de banden leeg van lieten lopen
En wijntjes!quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
Aure, nu gezellig vaak bierdrinken in het huis?
officieel niet...quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat is een beetje achterhaald inmiddels hè?
Maar maken wel mooie programma's en daar gaat het me om! En stiekem ben ik heel elitair natuurlijk..quote:Op maandag 20 september 2010 23:04 schreef flying-dutchman het volgende:
VPRO zijn trouwens echt een stel elitaire figuren
En dat wil ik vooral graag zo houden. Moet er niet aan denken dat Powned-leden daar ook lid van zouden willen worden.quote:Op maandag 20 september 2010 23:04 schreef flying-dutchman het volgende:
VPRO zijn trouwens echt een stel elitaire figuren
Minister Plasterk moet toch ergens herkend aan wordenquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Saneren en kritisch kijken is prima, maar doodleuk beweren dat Powned een toevoeging zou zijn voor het bestel waar Nederland wat aan heeft is natuurlijk lariekoek
Ik kijk zelf verdomd weinig televisiie. Want meeste NL programma's kunnen mijn aandacht al helemaal niet bekoren. Kook programma's uit nederland .... doe mij maar die van de BBC. Nigelle met chocoladequote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar maken wel mooie programma's en daar gaat het me om! En stiekem ben ik heel elitair natuurlijk.. al doe jij je vaak ook zo voor komen met je maatpakken en merkschoenen natuurlijk![]()
heb het niet over de leden... maar over personeelquote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat wil ik vooral graag zo houden. Moet er niet aan denken dat Powned-leden daar ook lid van zouden willen worden.
Nee, officieel is Wakker Nederland ook volkomen onafhankelijk, he?quote:
Dan snap ik al helemaaaaal niet waarom je Powned zou steunenquote:Op maandag 20 september 2010 23:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ik kijk zelf verdomd weinig televisiie. Want meeste NL programma's kunnen mijn aandacht al helemaal niet bekoren. Kook programma's uit nederland .... doe mij maar die van de BBC. Nigelle met chocoladeof anthony bourdain op een van de discoveries.
nogmaals in de tijd van dat ze nog bij Veronica uitzonden vond ik het wel grappig vermaak. Die Rutger is gewoon een onwijze eikel (bv de fik bij de TU-Delft), maar je kan toch ook wel met hem lachen (Mariniers in Suriname).quote:Op maandag 20 september 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaaaaal niet waarom je Powned zou steunenEcht...
Verder met je eens hoor, BBC maakt erg fijne programma's, kijk ik ook graag naar
0 euro reclame opbrengstenquote:Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
BBC is de duurste staatsomroep ter wereld. Kost miljarden belastinggeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |