oh en ik betaal gewoon 5 eur per jaar ofzo.... gewoon omdat het kanquote:Op maandag 20 september 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
god wat is dat Powdniews sneu zeg.. en hier moest ons belastinggeld ingestoken worden??![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef Tezz het volgende:
Steer, besef je wel dat dat het songfestival vlaggetje was waar je mee aan het wapperen was?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oh en ik betaal gewoon 5 eur per jaar ofzo.... gewoon omdat het kan
Wat? Aan Powned?quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
En je stemt PVV en leest de Telegraaf?quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef flying-dutchman het volgende:
Ja dus?? Ik denk niet dat ik ooit die neiging zou krijgen eerlijk gezegd.. ik heb hersencellen die normaal werkenquote:
nee ik stem geen PVV en ik lees ook geen televaag... laat ik graag aan jou overquote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En je stemt PVV en leest de Telegraaf?
Het plaatje wordt steeds completer.
Ik weet het ik weet het. Maar Pownedquote:Op maandag 20 september 2010 22:57 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ga eens in media park werken en je krijgt die neiging ook heur
Ik ookquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dus?? Ik denk niet dat ik ooit die neiging zou krijgen eerlijk gezegd.. ik heb hersencellen die normaal werken
weet je wat voor verschrikkelijk hypocriet stelletje mensen daar rondlopen bij de oude omroepen.... laat die maar eens geirriteerd zijnquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dus?? Ik denk niet dat ik ooit die neiging zou krijgen eerlijk gezegd.. ik heb hersencellen die normaal werken
Valt al weer mee. Maar Powned is ook van de Telegraaf, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef flying-dutchman het volgende:
nee ik stem geen PVV en ik lees ook geen televaag...
vroegah vond ik het nog wel leuk toen ze nog bij veronica zaten. Nu heb ik het nog niet eens gekekenquote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het. Maar Powned
VPRO, VARA en Llink hier.quote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vpro.. van huis uit altijd geweest eigenlijk.. en ik vind meestal dat ze goede programma's maken..
Dus is het verpesten van zendtijd met puberale ongein waar we de commerciële zenders al voor hebben de oplossing??quote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
weet je wat voor verschrikkelijk hypocriet stelletje mensen daar rondlopen bij de oude omroepen.... laat die maar eens geirriteerd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |