Daarom al dat belastinggeld daarheen.quote:
Ik geloof niet dat ik dat ooit zal snappen, maar soit.. je doet maarquote:Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nogmaals in de tijd van dat ze nog bij Veronica uitzonden vond ik het wel grappig vermaak. Die Rutger is gewoon een onwijze eikel (bv de fik bij de TU-Delft), maar je kan toch ook wel met hem lachen (Mariniers in Suriname).
een groot land als engeland kan dat zich wat gemakkelijker veroorloven dan een klein land zoals Nederland...quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom al dat belastinggeld daarheen.
Maar daar ben je het dan wel weer mee eens?
Iedereen heeft zijn voorkeuren he... Ik word bv schijt maar dan ook schijtziek van Paul de Leeuw... laten ze die eens van de buis trekken en wat nuttigs er voor in de plaats brengen..quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit zal snappen, maar soit.. je doet maar![]()
Ik vind het een verloedering van het omroepbestel en hoop maar dat de toekomstige regering de publieke omroep nog verder versimpelt.. Want er zijn ook nog mensen in nederland die wel wat niveau willen wbt de programma's die ze kijken.. echt, die zijn er nog steeds..![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
Wij betalen 700m per jaar voor de NPO. Daarbij 200m reclamecenten = 900m voor programma's. Ja er wordt ook troep gemaakt maar ik vind de NPO over het algemeen goed spul afleveren.
ik vind het belachelijk veel geld... maar ja die kantoorpanden moeten ook betaald worden he... oh vergeet niet marktconforme salarissen voor directeurs en presentators...quote:Op maandag 20 september 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
Wij betalen 700m per jaar voor de NPO. Daarbij 200m reclamecenten = 900m voor programma's. Ja er wordt ook troep gemaakt maar ik vind de NPO over het algemeen goed spul afleveren.
uhuhquote:Op maandag 20 september 2010 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:was dit keer niet laatste tram en bus he
Alsof BzV dan zou sneuvelenquote:Op maandag 20 september 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
er zit iig van alles wat en voor ieder wat wils tussen
Oh en terug naar 2 zenders lijkt me idd geen goed idee.. Dan weet je al welke programma's sneuvelen: die met inhoud![]()
have funquote:Op maandag 20 september 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even de laatste aflevering van docu-serie van Frans Bromet bekijken. Ook publieke omroep, ja.
kijk maar uit of je komt een druppel laterquote:Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef Tezz het volgende:
Ik luister naar Jan van Veen op 100%NL op de radio. Dat is pas hilarisch! Hoe oud is die vent inmiddels, 100??
Nee niet die. Die met die zogenaamd zwoele stem met zijn gedichten..quote:Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kijk maar uit of je komt een druppel later
Aanrader om terug te kijken voor diegenen die niet gekeken hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Ik ga nog even de laatste aflevering van docu-serie van Frans Bromet bekijken. Ook publieke omroep, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |