gaat hij ook niet naar Markelo?quote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
Oh nu wordt hij kwaad op Corry, net als die Thomas Berghe fan.
Het is zo afgelopen volgens mij.quote:Op maandag 20 september 2010 22:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gaat hij ook niet naar Markelo?
LOLquote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef Funkel het volgende:
Krabbel op Hyves;
vandaag, 22:24
Michaela
hoi willem
ik was er ook bij het megapiratenfestijn in wapenveld en als je beter gekeken had op internet dan had je nog kaartjes kunnen bemachtigen er waren er nog genoeg kaartjes te koop
dan had je je ode kunnen brengen aan corry konings
wij hebben ook meegedaan aan het programma en de uitzending is 11 oktober wij zijn fan van jannes
groeten michaela
DAT DIT KAN IN NEDERLAND?!quote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef teamlead het volgende:
fucking hell wat een josti weer. En dat soort lui hebben gewoon stemrecht he?
quote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef Funkel het volgende:
Krabbel op Hyves;
Michaela
hoi willem
ik was er ook bij het megapiratenfestijn in wapenveld en als je beter gekeken had op internet dan had je nog kaartjes kunnen bemachtigen er waren er nog genoeg kaartjes te koop
wij hebben ook meegedaan aan het programma en de uitzending is 11 oktober wij zijn fan van jannes
groeten michaela
Krabbel op Hyves;
Michaela
hoi willem
groeten michaela
Krabbel op Hyves;
Michaela
hoi willem
groeten michaela
Waar denk je waar Geert anders zijn zetels vandaan haaltquote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef teamlead het volgende:
fucking hell wat een josti weer. En dat soort lui hebben gewoon stemrecht he?
Haha hij was gewoon te pauperig om een kaartje te kopen. En Jannesquote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef Funkel het volgende:
Krabbel op Hyves;
Michaela
hoi willem
groeten michaela
Ik zag het inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef Funkel het volgende:
Krabbel op Hyves;
Michaela
hoi willem
groeten michaela
quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Urquhart het volgende:
Jannes is de koning van piratenland
quote:Ik ging met mijn vrouwtje laatst naar Amsterdam
HeeelaaaheeelaaaHoooo
Vroeg iemand de weg maar hij keek me vreemd aan
HeeelaaaheeelaaaHoooo
Hij zei nou pardon weet niet goed wat u zegt
HeeelaaaheeelaaaHoooo
Begrijp je me niet of versta je me slecht
HeeelaaaheeelaaaHoooo
Ik heb m in goed nederlands uitgelegd
HeeelaaaheeelaaaHoooo
Mijn naam is Jannes
kom van het platteland
al vinden ze mij een boer
nou dat doet me echt geen moer
Dit programmaquote:Op maandag 20 september 2010 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Jannes![]()
fan zijn van Jannes![]()
dit op televisie laten zien
Nee die komt nog. We krijgen nogquote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef -Willempie- het volgende:
Jannes is toch vast al wel een keer geweest, lijkt me?
Niet eens Frank van Ettenquote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee die komt nog. We krijgen nog
- Stef Ekkel - (We hebben een woonboot...)
- Normaal
- Jannes
Volgens mij gaat er weinig spectaculairs meer gebeuren
Normaalquote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- Normaal
- Jannes
mwah.. hardcore boeren die losgaan op Normaalquote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- Normaal
- Jannes
hij is de held van de plantsoendienst nuquote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef roos85 het volgende:
zou hij nog wel op de werkplaats kunnen verschijnen
Die met Normaal wordt een bazenaflevering!quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- Normaal
- Jannes
Maandag 27 september, 22.00 uur: Aflevering 5 – Normaalquote:
Jannes en Stef Ekkel zijn net als Grad Damen, die doen helemaal niet moeilijk over opdringerige fans, dus geen woede uitbarstingen helaasquote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. hardcore boeren die losgaan op Normaal
hardcore tokkies die over woonboten blêren
én jannesfans
3 argumenten om niet te bezuinigen op de geestelijke gezondheidszorg lijkt me
quote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Maandag 27 september, 22.00 uur: Aflevering 5 – Normaal
De 26-jarige Jessica is een grote fan van de band Normaal. Deze fans staan bekend om bier gooien, schreeuwen en heel dronken worden. Jessica heeft dit in het verleden allemaal gedaan, maar is hier klaar mee. Ze is fan van de muziek van Normaal en stoort zich mateloos aan al die bier gooiende mensen.
In elkaar gemept, einde afleveringquote:Op maandag 20 september 2010 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]dat kan ook nog wel lachen worden, als ze tenminste in discussie gaat met biergooiende dronken boeren
dit klinkt ook wel aardigquote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef Battlefan het volgende:
[..]
De 26-jarige Jessica is een grote fan van de band Normaal. Deze fans staan bekend om bier gooien, schreeuwen en heel dronken worden. Jessica heeft dit in het verleden allemaal gedaan, maar is hier klaar mee. Ze is fan van de muziek van Normaal en stoort zich mateloos aan al die bier gooiende mensen.
Een fan van Normaal die zich stoort aan bier gooien en lomp gedrag is geen fan van Normaal en snapt niet wat høken is.quote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef Battlefan het volgende:
[..]
quote:gisteren, 22:35 - 545 x gezien - door wie? Word Goldmember!
Reactie van Corry Konings op excuses Willem Kruijt (zie krabbels)
Wat moet ik met het verhaal met excuses van Willem, als het al opgenomen is en wordt uitgezonden. Als Willem zich geuit heeft op een negatieve manier, dan is dat zijn probleem en nu wil hij het goed maken via mijn Hyves. Hij heeft dit aan zichzelf te danken, want de woorden kwamen uit zijn mond en hij is er zelf verantwoordelijk voor. Hij moet niet mij erbij betrekken als hij niet eens weet hoe het is gegaan.
Ik ben door hem gebeld of hij met mij kon praten bij het Megapiratenfeest en of het opgenomen mocht worden door het programma Fans. Ik vond dit goed, maar heb ook gezegd dat hij eerst met de organisatie van het MPF moest praten of het allemaal kan.
Helaas gaf de organisatie van het MPF geen toestemming, omdat diverse andere artiesten in een kwaad daglicht zijn gezet en daarom mochten Willem en SBS niet binnen van de organisatie. Ik kon hier verder niets aan doen en ik zit niet te wachten op iets negatiefs.
Ik heb een stukje van het programma Fans gezien en wat ik zag is alleen maar de artiest door de slijk halen, ook laten ze fans dingen zeggen waarvan ze later zeggen: “dit had ik niet zo gewild”. In het programma schelden de fans op artiesten en later staan ze weer voor het podium te roepen naar hun idool.
Ik ben die avond direct na mijn optreden weggereden, maar heb niemand meer gezien. Het is toch niet de bedoeling dat ik de cameraman achterna moet lopen of moet gaan zoeken om te zeggen dat ik mee wil werken.
Ik wil hier alleen mee zeggen: blijf positief.
Ik wens Willem veel succes.
Groetjes,
Corry Konings
Gelukkig hebben we 'Sjaan' die een hart onder Corry's riem steekt:quote:Willem Kruijt (4581)
gisteren, 23:32
Beste Corry, hopenlijk dat je mijn excuses hebt ontvangen via shownieuws!!! (ps werd opgejut) Maar ik hoop uiteindelijk dat de rest van de show leuk was althans de negatieve praat Nogmaals mijn excuses....
Willem kruijt
Poëtisch. Kan niet anders zeggen.quote:Sjaan (287)
vandaag, 10:08
corry konings
ik zal ook niet pikt heb wat willem heb gezegt over jou .zo iets doe niet en oke over dood doe zo niet .dat niet in leven .soms kan niet voor ieder tijd maken voor praten zijn oke zo veel fans dus kan niet al maal dag zegen of zo .of praten maken .je heb meer te doen.en ik heb gister oke gezien .ik zal vanavond oke even kijken .gr sjaan
Oef. Kneiterbits dit.quote:Hennie (133)
vandaag, 15:06
pff denk je echt dat corry daarmee zit?
het enigste wat zij denkt is yes weer wat aandacht ook al is het negatief!!!!!!
ze heeft willem in spanje ook al laten zitten, hij mocht van haar in de tapasbar optreden, hij heeft daar uren voor moeten rijden
en heel lang naar uitgekeken!
toen hij daar eindelijk aankwam mocht hij niet optreden,
omdat ze toen ziek was (jaja?)
wat denk je wat dat met je doet? en nu dit weer nou wat ben je dan goed voor je fans.
dat kan tochquote:Op maandag 27 september 2010 21:58 schreef Battlefan het volgende:
Ze is dus fan van Normaal maar niet van de bijbehorende cultuur
Dat blijktquote:
Het is al begonnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |