Oh ik snap het, als hij het doe is het actie/reactie, als een ander het doet is het een grof schandaal!quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, da's natuurlijk ook een kwestie van actie/reactie.
Een van zijn Mods wel, maar die kijkt wel uit om Oop wijzer te maken...quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef mootie het volgende:
Opa heeft al weer een keer of 10 gemeld dat hij niet op Fok! kan...
Godkolere.. daar gaan we weer, pagina's vol met nix "and we love it!!!" ...quote:Op maandag 20 september 2010 20:02 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Dam we did it again... another 13 pages of nothing
Of gaat PB nu foto`s maken in het ziekenhuis...hoop voor de andere patienten dat ie alleen op kamer ligtquote:Op maandag 20 september 2010 20:05 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Godkolere.. daar gaan we weer, pagina's vol met nix "and we love it!!!" ...
Zucht.............hij kan wel op Fok! maar is waarschijnlijk zijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Als hij nu even een nieuw account aanmaakt of het oude wachtwoord opvraagt is er niets aan de hand. Maar hij begrijpt het allemaal niet zo. Als je zelf een stream met chat hebt en je hebt mensen nodig die het allemaal voor je regelen omdat je het zelf niet snapt of het teveel moeite vindt het te leren, tja.........dan kun je wachten op problemen. En an is het natuurlijk heel gemakkelijk om anderen de schuld te even.quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef mootie het volgende:
Opa heeft al weer een keer of 10 gemeld dat hij niet op Fok! kan...
Hij weet zijn gebruikersnaam niet meer.Opaatje is iemand anders, hij zegt dat fok zijn profiel heeft veranderd en dat hij een ban kreeg omdat het 1 kliek is hier.quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zucht.............hij kan wel op Fok! maar is waarschijnlijk zijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Als hij nu even een nieuw account aanmaakt of het oude wachtwoord opvraagt is er niets aan de hand. Maar hij begrijpt het allemaal niet zo. Als je zelf een stream met chat hebt en je hebt mensen nodig die het allemaal voor je regelen omdat je het zelf niet snapt of het teveel moeite vindt het te leren, tja.........dan kun je wachten op problemen. En an is het natuurlijk heel gemakkelijk om anderen de schuld te even.
OOw dus eigelijk mankeert ie al jaren niets dan ..en zit een beetje WAO pot te verterenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben bij het onderzoek weliswaar wat kleine afwijkingen gevonden, maar die horen bij de leeftijd. Daar krijgt Oop een pilletje voor.
Oop neemt nog een pilsje (dat gaat prima met één hand)
[ afbeelding ]
en gaat daarna lekker eten: boerenkool met worst!
O aan die man zal best het 1 en ander mankeren, dat geloof ik onmiddelijk. Maar heb af en toe het gevoel dat hij dingen wat erger maakt dan ze werkelijk zijn. Maar dat zie ik misschien helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:22 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
OOw dus eigelijk mankeert ie al jaren niets dan ..en zit een beetje WAO pot te verteren
![]()
Tja waar hij het meeste aan mankeerd zit boven zijn nekquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
O aan die man zal best het 1 en ander mankeren, dat geloof ik onmiddelijk. Maar heb af en toe het gevoel dat hij dingen wat erger maakt dan ze werkelijk zijn. Maar dat zie ik misschien helemaal verkeerd
tja als je hem zo hoor heeft ie alle herkeuringen met een rechtzaak weer recht moeten trekken..quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
O aan die man zal best het 1 en ander mankeren, dat geloof ik onmiddelijk. Maar heb af en toe het gevoel dat hij dingen wat erger maakt dan ze werkelijk zijn. Maar dat zie ik misschien helemaal verkeerd
Oop slikt per dag een heel scala aan pillen. Dat zal ie echt niet voor z'n lol doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
tja als je hem zo hoor heeft ie alle herkeuringen met een rechtzaak weer recht moeten trekken..
En een rechter is geen keurings arts ..dus ergens zal het wel mis zijn gegegaan in het procedee
Daarom zei ik ook dat hij best iets zal mankeren, maar dat neemt bij mij het gevoel niet weg dat hij sommige dingen lichtelijk overdrijft. Een vitamine pil is ook een pil hequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop slikt per dag een heel scala aan pillen. Dat zal ie echt niet voor z'n lol doen.
Wie weet zijn het placebo's...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop slikt per dag een heel scala aan pillen. Dat zal ie echt niet voor z'n lol doen.
we hebben allemaal een ban?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef san39 het volgende:
bij mij ook totale errorkan dat nou??
ik mirc niet,ik opaatje.tked jajaquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Met mIRC doen de chats het wel.
Maar ik weet niet hoe dat werkt en eerlijk gezegd weet ik op dit moment niet of ik er de moeite voor wil doen. Want wees eerlijk: waarom zou ik naar een half zatte hagenees willen luisteren die niets zinnigs te melden heeft, eigenlijk alleen maar kan schelden? Dat was voor mij weken terug al klaar. laat die man lekker schelden en tieren als hij daar lol aan heeft. Het is zijn chat dus zijn feessie. En ik ben niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Met mIRC doen de chats het wel.
nee hoor ik ken die draaiende bancirkeltjes nog heel goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Nee ze zijn niet stuk, loopt alleen gruwelijk belabberd
Dat denk ik dus ook, in die 28? jaar zal er best wel een baan geweest zijn die hij makkelijk had kunnen uitoefenen. Ik kan er stiekum niet zo goed tegen.... voor bijna iedereen is er wel iets te vinden, als je maar wilt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat hij best iets zal mankeren, maar dat neemt bij mij het gevoel niet weg dat hij sommige dingen lichtelijk overdrijft. Een vitamine pil is ook een pil heNet als een plaspil en een pil tegen een te hoog cholesterolgehalte. Maar het gebruik van dat soort pillen maken je nog niet arbeidsongeschikt.
Als ik zie dat die man de hele middagen en avonden kan zitten tetteren tegen een webcam denk ik dat hij ook wel een baantje zou kunnen vervullen op een call center. Alleen schenken ze daar geen bier denk ik![]()
Mensen weten het allemaal zo goed... Vooral de Échte NoNoos onder onsquote:Op woensdag 22 september 2010 08:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, in die 28? jaar zal er best wel een baan geweest zijn die hij makkelijk had kunnen uitoefenen. Ik kan er stiekum niet zo goed tegen.... voor bijna iedereen is er wel iets te vinden, als je maar wilt.
Dijkie dit gaat niet over jou zover ik de berichten leesquote:Op woensdag 22 september 2010 08:24 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Mensen weten het allemaal zo goed... Vooral de Échte NoNoos onder ons
Nee maar Mootie begrijpt me welquote:Op woensdag 22 september 2010 08:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dijkie dit gaat niet over jou zover ik de berichten lees
lol ja dat zal t wezen... whahhahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 08:48 schreef shomila het volgende:
Het is gewoon een opruier.
Even wat plaatsen in een chat om reactie uit te lokken.
Hij zoekt overal wat achter wat er getypt wordt.
28 jaar in de WAO? En hij is toch lang niet zo stokoud als dat ie eruitziet? Wat mankeert die gast, behalve drankzucht?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:09 schreef mootie het volgende:
Dat denk ik dus ook, in die 28? jaar zal er best wel een baan geweest zijn die hij makkelijk had kunnen uitoefenen. Ik kan er stiekum niet zo goed tegen.... voor bijna iedereen is er wel iets te vinden, als je maar wilt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:24 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Mensen weten het allemaal zo goed... Vooral de Échte NoNoos onder ons
lolquote:
Volgens mij in eerste instantie rugklachten. Daarna volgden snel meerdere kwalen.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
28 jaar in de WAO? En hij is toch lang niet zo stokoud als dat ie eruitziet? Wat mankeert die gast, behalve drankzucht?
Hij kan goed faken? Net als zijn vrouw?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:20 schreef mootie het volgende:
Volgens mij in eerste instantie rugklachten. Daarna volgden snel meerdere kwalen.![]()
De rechter moest er aan te pas komen, ze probeerden hem weer aan het werk te zetten, gelukkig heeft Opa die rechtszaak gewonnen!
mooi houen zoquote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Storing bij Ustream. Opaatje is op zwart![]()
[ afbeelding ]
quote:
"Die Kopie Kut mot me vrouw erbuiten laten", zegt Oop.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij kan goed faken? Net als zijn vrouw?
Ik mot helemaal niks!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
"Die Kopie Kut mot me vrouw erbuiten laten", zegt Oop.
Heerlijk als je geen eigen leven hebt om je zo te ergeren aan andermans levenquote:
Hou je bek joh! Kutnewbie!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Heerlijk als je geen eigen leven hebt om je zo te ergeren aan andermans leven
hahahahaha :pquote:
grrrr verkeerde quote weer.... was bedoeld voor tonjaquote:
Oop vindt het vreemd dat je niks van hem moet hebben, maar dat je wel de hele dag zit te kijken en te luisteren.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mot helemaal niks!
Vier uur, cup-a-beer?
Dus je blert dingen in t rond die je alleen maar hier leest?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
Die man spoort echt niet. Ik heb die hele stream nog nooit aangeslingerd.
Maar vooral in blijven geloven, ouwe!
Ja, daar is het een for-um voor. Best een leuk con-cept. Als je hers-ens hebt.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef vandijkie1974 het volgende:
Dus je blert dingen in t rond die je alleen maar hier leest?
![]()
Dan wordt t tijd dat je de jouwe eens gaat ge-bruik-enquote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar is het een for-um voor. Best een leuk con-cept. Als je hers-ens hebt.
als we mekaar nu eens beloven om niets meer te posten ...kan pietje het topic sluiten en klaar ermee.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar is het een for-um voor. Best een leuk con-cept. Als je hers-ens hebt.
Maak je daar maar geen zorgen om, die draaien succesvolle overuren.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
Dan wordt t tijd dat je de jouwe eens gaat ge-bruik-en
Overuren draaien ze zeker hahahaha Maar ben alweer uitgepraat hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen om, die draaien succesvolle overuren.
En nu weer terug naar je grootvader. Straks verdwaal je nog op het grote, boze FOK!forum.
ja hoor piet en blaffende honden bijten niet he.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe eens niet blaffen naar elkaar. Gezallig saampjes stream kijken.
Daar zou ik niet vanuit gaan heehehehequote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ja hoor piet en blaffende honden bijten niet he.
heb je hier dan ook al een stream
hahahahaha das een goeie !!!! Een nette buurt hier hahahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:44 schreef Jian het volgende:
Wat een onaardige meneer die Vandijkie en onbeschoft ook. Kruipt uit z'n achterbuurt vandaan, komt hier zomaar binnen en gaat vervolgens de users zomaar uitschelden voor "breinloze wezens die geen leven hebben"
Ksssst, ga terug naar je gettho, tokkie, tis hier een nette buurt
Mitella al af?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zit lekker mee te swingen op het verzoeknummertje Face Down van DJ Isaac![]()
[ afbeelding ]
Ja, die mocht er na 24 uur weer afquote:
Spreek eens een beetje ABN, pauper, anders begrijpen we je niet en dat willen we wel, echt waarquote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
hahahahaha das een goeie !!!! Een nette buurt hier hahahaha
Ken je nagaan wat voor tokkie jij bent whahahahahaha
wat zeggie nah juh?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Spreek eens een beetje ABN, pauper, anders begrijpen we je niet en dat willen we wel, echt waar
Stuur zo Jaap op jullie af :pquote:Op woensdag 22 september 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
pas op he, want VanDijkie heeft wel bij Jaap op de bank gezeten
Ja en bedankt hè haks, nou krijg ik helemaal medelijden met 'm en word ik door mijn grote gevoel voor de zwakkere medemens in de samenleving weer genoodzaakt om mijn afzeikcampagne te staken.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
Waarom medelijden krijgen met een junk?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
Ja en bedankt hè haks, nou krijg ik helemaal medelijden met 'm en word ik door mijn grote gevoel voor de zwakkere medemens in de samenleving weer genoodzaakt om mijn afzeikcampagne te staken.
Welnee....Gewoon jezelf blijvenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en bedankt hè haks, nou krijg ik helemaal medelijden met 'm en word ik door mijn grote gevoel voor de zwakkere medemens in de samenleving weer genoodzaakt om mijn afzeikcampagne te staken.
Dan mot hij er maar voor sorguh dat se frauw niet op de stream komtquote:Op woensdag 22 september 2010 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
"Die Kopie Kut mot me vrouw erbuiten laten", zegt Oop.
Na een dag of twee??? Zullen we er een halve dag van maken?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
als we mekaar nu eens beloven om niets meer te posten ...kan pietje het topic sluiten en klaar ermee.
Wedden dat ie na een dag of twee begint te zeuren dat er niks meer op fok staat..en de stream nog op 3 vieuwers en een stuk of 3 chatters loopt..
Kom ik zo zwakjes over dan? lol Ga gerust verder...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat heet ...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:16 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Kom ik zo zwakjes over dan?
Geen medelijden met mij alsjeblieft en Ex junk hequote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom medelijden krijgen met een junk?
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:17 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Geen medelijden met mij alsjeblieft en Ex junk he
Gelukkig is Alcohol zo verschrikkelijk goed voor je hahahaha maar weer een duidelijk geval van een breinloos wezen
Het wijzigen van een post is ook een gave.quote:
Als jullie nou 's beginnen met naar 2 kanten van een verhaal te luisteren ipv gelijk een oordeel te fellen zou t al een stuk gezelliger blijvenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef Chanel5 het volgende:
Trouwens Dijkkie ik doelde niet op je akkefietje met Houtvester maar op de uitspraken die je tegen Panflos deed ( als mod) en waarvan een andere mod vond dat die verwijderd moesten worden.
Laten we zeggen dat jij t verstand hebt van een stukgeslagen ei en ik helemaal niets van jou wil lerenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:27 schreef Jian het volgende:
Sorry hoor Vandijkie, ik dacht dat je gewoon een pauper uit de achterbuurt was, had ik geweten dat je een Halve uit een psychiatrische inrichting was, dan had ik niet zo naar tegen je gedaan natuurlijk. Jij kan er ook niks aan doen dat je ...laten we zeggen, dat je een beetje in de war bent![]()
Hier op Fok steunen we de minderbedeelden altijd met van alles, we zijn heel sociaal en dat gezegd hebbende, zal ik je leren quoten, want dat gaat nog niet helemaal goed hè vent
zeg er dan bij dat hij op die 2 blauwe haakjes rechts bovenin moet klikken, want anders klikt ie op van alles en dan heeft ie nog geen quotequote:Op woensdag 22 september 2010 17:27 schreef Jian het volgende:
Sorry hoor Vandijkie, ik dacht dat je gewoon een pauper uit de achterbuurt was, had ik geweten dat je een Halve uit een psychiatrische inrichting was, dan had ik niet zo naar tegen je gedaan natuurlijk. Jij kan er ook niks aan doen dat je ...laten we zeggen, dat je een beetje in de war bent![]()
Hier op Fok steunen we de minderbedeelden altijd met van alles, we zijn heel sociaal en dat gezegd hebbende, zal ik je leren quoten, want dat gaat nog niet helemaal goed hè vent
Zolang je maar niet aan mijn kant gaat staanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Ik mis even waar deze velle discussie over gaat? Zo kan ik geen oordeel fellen over aan wiens kant ik sta.
Check even het Joe Tjoepje van Heksje. Het gaat over een ex-junk op de bank bij Jaap.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Ik mis even waar deze velle discussie over gaat? Zo kan ik geen oordeel fellen over aan wiens kant ik sta.
Hè, wat ga je nou weer tekeer meteen, doe toch eens rustig, als je zo driftig doet moet je straks weer terug naar je kamer van de zuster en dan kan je hier niet meer gezellig mee kletsen. Ik heb het goed met je voor hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat jij t verstand hebt van een stukgeslagen ei en ik helemaal niets van jou wil leren
En zeg geen sorry als je het niet meent
Als je nou werkelijk zo flink bent moet je ff in je pm reageren schijnheiltjequote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check even het Joe Tjoepje van Heksje. Het gaat over een ex-junk op de bank bij Jaap.
En dit in PM:quote:5:21 vandijkie1974: vuil takkewijf beequeen wat moet je gvd nog in de room van mn meissie?
5:22 vandijkie1974: tieft lekker op dan
5:25 vandijkie1974: ze moet dr grote teringmuil houden
Aardige man wel.quote:5:32 vandijkie1974: als jij wat te zeggen hebt over mij moet je dat hier doen takkehoer
5:33 vandijkie1974: en nou je muil houe zeker... achterbaks scharminkel
Check, ook ik moet wel eens van werk naar huis. Bezem is gebruikt, post of 30 aan gescheld weg.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:45 schreef SeventhDay het volgende:
waar is bezempietje nou als 'ie nodig is?
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check, ook ik moet wel eens van werk naar huis. Bezem is gebruikt, post of 30 aan gescheld weg.
vraag er voor mij maar 1 aan... ik ken mezelf en kan toch mn bek niet houden dus bij deze een verzoek...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kappen met dat gescheld naar elkaar, ik heb geen zin om bans te gaan lopen aanvragen.
omdat je die verdiend hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef Blinddevink het volgende:
Ben wel benieuwd waarom ik daar een ban heb ?
Bedankt goede onderbouwingquote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
omdat je die verdiend hebt
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Hè, wat ga je nou weer tekeer meteen, doe toch eens rustig, als je zo driftig doet moet je straks weer terug naar je kamer van de zuster en dan kan je hier niet meer gezellig mee kletsen. Ik heb het goed met je voor hoor
Vergeet eerlijk niet... kunnen jullie nog wat van lerenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef Jian het volgende:
Interessant geval die Vandijkie, beetje ongeplijst, ietwat ongeremd, beetje grof, maar wel interessant
Dijkkie bant de hele zooi aan gort!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een ban op de chat van Tonja. Gisteren nog gezellig "Tekenen met t0nja" en nu een ban.
Hoe kan dat nou? Je bent altijd zo lief en eerlijk...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een ban op de chat van Tonja. Gisteren nog gezellig "Tekenen met t0nja" en nu een ban.
Nou, nou, nou, wij niet eerlijk ? Je mag hier je zegje doen, je mag iedereen uitschelden, je mag ze allemaal dood wensen en je krijgt niet eens een ban, waar kan dat allemaal ? We zijn in elk geval zeer verdraagzaam. Dat komt natuurlijk ook omdat we weten dat het je niet allemaal aangerekend kan worden met jouw stoornis enzo, maar tochquote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Vergeet eerlijk niet... kunnen jullie nog wat van leren
yup ik scheid t kaf van de korenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dijkkie bant de hele zooi aan gort!!!!!
heb al 2 x een ban aangevraagd maar helaas...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wij niet eerlijk ? Je mag hier je zegje doen, je mag iedereen uitschelden, je mag ze allemaal dood wensen en je krijgt niet eens een ban, waar kan dat allemaal ? We zijn in elk geval zeer verdraagzaam. Dat komt natuurlijk ook omdat we weten dat het je niet allemaal aangerekend kan worden met jouw stoornis enzo, maar toch
Nee jij!!! Als iemand het niet eens is met een vieze vunsige uitspraak van jou op de chat van Opa en die persoon mag dat zijn, zoveel mensen zoveel meningen en jij die persoon de huid volscheld en ook nog over haar man begint??? dan ben je eerlijk Dijkkie??? Nou in mijn ogen ben je dan iets heel anders!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je bent altijd zo lief en eerlijk...
Gaat lekker! Er blijft straks niemand meer over en die ouwe maar stoken. Ze laten allemaal hun oren hangen, hoe sneu.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
Dijkkie bant de hele zooi aan gort!!!!!
quote:yup ik scheid t kaf van de koren
jij niet begrijp? een talking horse moet toch wel slim zijn...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Blinddevink het volgende:
Op de Bompa chat wordt alles onder het motto van eerlijk goed gepraat. En blijkt dat niet te werken noemen ze het: we mogen ons toch wel verdedigen![]()
En dat doen ze dan ook met alle Bompa mods op iedere chat waar ex bompa fans heen gaan.
En als je ze dan probeert weg te houden om rellen te voorkomen ben je het lul, verrader en weet ik veel wat. Ach ik zal het wel niet brgrijpen.
wie ijzer zaait zal roest oogstenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee jij!!! Als iemand het niet eens is met een vieze vunsige uitspraak van jou op de chat van Opa en die persoon mag dat zijn, zoveel mensen zoveel meningen en jij die persoon de huid volscheld en ook nog over haar man begint??? dan ben je eerlijk Dijkkie??? Nou in mijn ogen ben je dan iets heel anders!!!!
Begin bij jezelf, scheelt een hoop werk!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
yup ik scheid t kaf van de koren
Jij bent hier wel goed in. Je zou bijna denken dat je in de hulpverlening werkzaam was.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wij niet eerlijk ? Je mag hier je zegje doen, je mag iedereen uitschelden, je mag ze allemaal dood wensen en je krijgt niet eens een ban, waar kan dat allemaal ? We zijn in elk geval zeer verdraagzaam. Dat komt natuurlijk ook omdat we weten dat het je niet allemaal aangerekend kan worden met jouw stoornis enzo, maar toch
Tss..Jian, is dit niet een beetje onder je niveau? Of ben je écht noodruftig geworden?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
iedereen die dat gelooft nu een hand opstekenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wijzigen van een post is ook een gave.
Het is maar goed dat die ouwe sjaggo niet van alcohol houdt.![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Blinddevink het volgende:
Awel we zullen zien hoelang Opaatje nog bestaat onder de bezielende leiding van Dijkie
Wie hoog troont, kan diep vallenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
wie ijzer zaait zal roest oogsten
wat lul je nou joh? jij bent een wereldmod wou je zeggen?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Blinddevink het volgende:
Awel we zullen zien hoelang Opaatje nog bestaat onder de bezielende leiding van Dijkie
sorry zit net op mijn handen dus gaat nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
iedereen die dat gelooft nu een hand opsteken
je moetquote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
sorry zit net op mijn handen dus gaat niet
kan ja... ik ben al gevallen en er weer bovenop gekomen zo goed en kwaad als mogelijkquote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Wie hoog troont, kan diep vallen
Mja.... Paddenstoelen zijn dan ook laag bij de grond...das wel fijn in zo'n gevalquote:Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
kan ja... ik ben al gevallen en er weer bovenop gekomen zo goed en kwaad als mogelijk
Wat weet je dat goed joh? Je zou denken dat je junk bent... pas maar op wat je zegt hier lolquote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mja.... Paddenstoelen zijn dan ook laag bij de grond...das wel fijn in zo'n geval
Daar heb je een punt Dijkie.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
wat lul je nou joh? jij bent een wereldmod wou je zeggen?
Ik verdwijn niet snel na een ban gezet te hebben... buiten dat ben ik mod "gemaakt"... weer wat anders he
Wie de bal trapt, scoort een doelpuntquote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Wie hoog troont, kan diep vallen
Als ik zou zeggen dat ik een trol zie....dan geeft iedereen me gelijk....Hoe cool is dat!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wat weet je dat goed joh? Je zou denken dat je junk bent... pas maar op wat je zegt hier lol
Lezen moet je... oh nee je bent blind... in Braille dan maar .................................................................................................quote:Op woensdag 22 september 2010 18:17 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Daar heb je een punt Dijkie.
Dat ga ik niet van je Winnen.
Bij Bompa mod omdat tie zieltjes moet winnen,
Bij T0nja mod omdat je met haar in bed ligt,
en laten we uiteraard het mod-schap op je eigen stream niet vergeten.
Jaja een goed CV zondermeer
WTFquote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Lezen moet je... oh nee je bent blind... in Braille dan maar .................................................................................................
voor de gene die geen braiile kunnen lezen: ik ben mod gemaakt en in je eigen room wordt je al snel moderator... En hou je muil over ton ok? Ik begin ook niet over jouw merrie...
heb je al zoveel van die dingen op dan???quote:Op woensdag 22 september 2010 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat ik een trol zie....dan geeft iedereen me gelijk....Hoe cool is dat!
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
heb je al zoveel van die dingen op dan???
Onder m'n niveau ? Ik heb geen onvertogen woord gebruikt, zelfs niet in de posts die Pietje verwijderd heeft, als gevolg van de gequote teksten van meneer Vandijkie uiteraard. Wat kan die man schelden en doodwensen zeg. In de Schilderswijk zouden ze er rooie rooie oortjes van krijgen. Gelukkig heb ik gevoel en begrip voor onze gehandicapte medemensquote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss..Jian, is dit niet een beetje onder je niveau? Of ben je écht noodruftig geworden?
hoop mn ban ook gelijkquote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ik hoor de bezem wagen al aankomen
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Onder m'n niveau ? Ik heb geen onvertogen woord gebruikt, zelfs niet in de posts die Pietje verwijderd heeft, als gevolg van de gequote teksten van meneer Vandijkie uiteraard. Wat kan die man schelden en doodwensen zeg. In de Schilderswijk zouden ze er rooie rooie oortjes van krijgen. Gelukkig heb ik gevoel en begrip voor onze gehandicapte medemens
mwah weinig anders had je je muil wel gehoudenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Onder m'n niveau ? Ik heb geen onvertogen woord gebruikt, zelfs niet in de posts die Pietje verwijderd heeft, als gevolg van de gequote teksten van meneer Vandijkie uiteraard. Wat kan die man schelden en doodwensen zeg. In de Schilderswijk zouden ze er rooie rooie oortjes van krijgen. Gelukkig heb ik gevoel en begrip voor onze gehandicapte medemens
Blij dat je ook zo over drugs denktquote:Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef Copycat het volgende:
uhm ... braille is een beetje moeilijk te lezen op een forum ...
Damn, Drugs are really bad, mmmkay? Too bad.
Ok, ik dacht in mijn onschuld dat Mr. Dijk misschien een té easy target was voor de Fok-specialisten...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
yupquote:Op woensdag 22 september 2010 18:24 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
aaah je wilt vlug uit je lijden verlost zijn...tja hopen dan maar he
tis toch leuk om met meerdere fokkers op 1 newbie los te gaan? zegt meer over jullie lolquote:Op woensdag 22 september 2010 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, ik dacht in mijn onschuld dat Mr. Dijk misschien een té easy target was voor de Fok-specialisten...
O gos, dat is van dijkie????quote:Op woensdag 22 september 2010 16:56 schreef Toverheks het volgende:
nee welnee joh... zucht...quote:
Veel plezier dan nog...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:26 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
tis toch leuk om met meerdere fokkers op 1 newbie los te gaan? zegt meer over jullie lol
jij bent begonnen nanadenadaquote:Op woensdag 22 september 2010 18:26 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
tis toch leuk om met meerdere fokkers op 1 newbie los te gaan? zegt meer over jullie lol
hij begon zij begon... fokkers nivoquote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
jij bent begonnen nanadenada
Dat is ie ook, maar je weet ik ben van rustig opbouwen naar de grote finale anders heb je er 5 minuten lol van en dan is het weer over. Voor een goede maaltijd moet je de tijd nemen. Maar ja toen kwam heks met dat filmpje en stom genoeg heb ik daarvan de eerste 20 a 25 seconden zitten kijken en ja , met mijn empatisch vermogen ben je dan gezien. Dan zie je dat arme ventje zitten en dan krijg je een brok in je keel, dan word ik meteen bevangen door schuldgevoel. Dat vind ik dan zielig, dan denk ik, Jezus, je zal zo door het leven moeten en dan kan ik het niet meer. Ja, ik weet 't ik ben soft.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, ik dacht in mijn onschuld dat Mr. Dijk misschien een té easy target was voor de Fok-specialisten...
Makkelijk Cc, te makkelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef Copycat het volgende:
Damn, Drugs are really bad, mmmkay? Too bad.
Uh volgens mij heb ik gelezen al dan niet in braille.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Lezen moet je... oh nee je bent blind... in Braille dan maar .................................................................................................
voor de gene die geen braiile kunnen lezen: ik ben mod gemaakt en in je eigen room wordt je al snel moderator... En hou je muil over ton ok? Ik begin ook niet over jouw merrie...
Ook jouw boog moet niet altijd te strak gespannen zijn, Pietje.quote:
Achjee, nu moet ik óók ineens bijna huilen...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is ie ook, maar je weet ik ben van rustig opbouwen naar de grote finale anders heb je er 5 minuten lol van en dan is het weer over. Voor een goede maaltijd moet je de tijd nemen. Maar ja toen kwam heks met dat filmpje en stom genoeg heb ik daarvan de eerste 20 a 25 seconden zitten kijken en ja , met mijn empatisch vermogen ben je dan gezien. Dan zie je dat arme ventje zitten en dan krijg je een brok in je keel, dan word ik meteen bevangen door schuldgevoel. Dat vind ik dan zielig, dan denk ik, Jezus, je zal zo door het leven moeten en dan kan ik het niet meer. Ja, ik weet 't ik ben soft.
Nou, zie je wel en dan had ik er ook nog es beeld bij, hè, dus moet je nagaan!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee, nu moet ik óók ineens bijna huilen...
Alsof je een labrador-puppy ziet verdrinkenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, zie je wel en dan had ik er ook nog es beeld bij, hè, dus moet je nagaan!
Nou schiet ik vol, zoveel begrip om me heenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof je een labrador-puppy ziet verdrinken
Misschien komt san zo met een eettip en is er weer rust in de tent.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het onrustig in het remedial-klasje
laat me gewoon met rust okquote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Uh volgens mij heb ik gelezen al dan niet in braille.
ad1 Ja je bent mod gemaakt omdat Bompa zieltjes moest winnen
ad2 tis toch geen geheim dat je met T0n in bed ligt ? ios op alle chats te lezen dus waarom mijn vrouw als merrie "uitschelden"?
ad3 daar heb je een punt mod worden in je eigen chat staat niet goed op je CV
voeg er anders invalide en EX junk aan toe dat wil wel eens helpen
Ja, San functioneert voor de kindertjes hier als een Zeitgeber.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien komt san zo met een eettip en is er weer rust in de tent.
Waarom zoek je het hier dan op...lekker op je eigen chat blijven dan heb je er ook geen last vanquote:Op woensdag 22 september 2010 18:45 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
laat me gewoon met rust ok
Ik heb al gegetenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, San functioneert voor de kindertjes hier als een Zeitgeber.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen het niet aan San vertellen.
Te laatquote:Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef san39 het volgende:
[..]
nope een koffietip,koffie vanavond met spijsbroodjesen een peukje erbij
D'r vetersquote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef san39 het volgende:
[..]
shit wat lus je dan wel?
(hoop dat deze quote wel lukt)
Ik had aardbeiengebak op ....quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef san39 het volgende:
[..]
shit wat lus je dan wel?
(hoop dat deze quote wel lukt)
vraag dat piet maar... ik heb m verteld dat ik toch mn muil niet kan houden maar hij weet beter blijkbaarquote:
Doe gewoon normaal en drijf niet alles naar een climax, hoe moeilijk kan 't zijn. Er zit een knop op tv fok!account. Loguit en zorg dat iemand anders 't niet voor je hoeft te doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef vandijkie1974 het volgende:
vraag dat piet maar... ik heb m verteld dat ik toch mn muil niet kan houden maar hij weet beter blijkbaar
voila... je ziet t... piet kent mij door en door...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef san39 het volgende:
ok en dan ben je voor altijd gebanned of paar dagen ofzow?
btw voor mij hoeft niemand gebanned te worden hoor,ik vind bannen zo stommmmmmm
Weet je Vandijkie, er worden hier best wel bans uitgedeeld hoor, er lopen hier ook zat etters rond die het zo af en toe verdienen, maar jij bent eigenlijk wel aandoenlijk. Een beetje onbeholpen stoer doen, een beetje plat schelden. Het is allemaal een beetje lagere school niveau, zoals gebruikelijk op de Opa-chat zal ik maar zeggen. En die mods hier willen ook wel eens een pretje dus die zitten hier ook achter de schermen een beetje te gniffelen om je. Als je een echte Bad-ass was had je natuurlijk allang een ban van ze gehadquote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
alles voor een ban die piet niet wilt geven
nog zo 1 die me door en door kent.... ik wil een ban... klaar... kan ik niet meer reageren ook! hoe jullie me dan ook uit de tent willen lokken want daar geilen jullie fok figuren alleen maar opquote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je Vandijkie, er worden hier best wel bans uitgedeeld hoor, er lopen hier ook zat etters rond die het zo af en toe verdienen, maar jij bent eigenlijk wel aandoenlijk. Een beetje onbeholpen stoer doen, een beetje plat schelden. Het is allemaal een beetje lagere school niveau, zoals gebruikelijk op de Opa-chat zal ik maar zeggen. En die mods hier willen ook wel eens een pretje dus die zitten hier ook achter de schermen een beetje gniffelen om je. Als je een echte Bad-ass was had je natuurlijk allang een ban van ze gehad
Mozes?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
Holy Mozes, ik lig in een deuk hier.
sssssst das wel waarquote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
nog zo 1 die me door en door kent.... ik wil een ban... klaar... kan ik niet meer reageren ook! hoe jullie me dan ook uit de tent willen lokken want daar geilen jullie fok figuren alleen maar op
Nee helaas, we zijn nog niet uitgespeeld met jequote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
nog zo 1 die me door en door kent.... ik wil een ban... klaar... kan ik niet meer reageren ook! hoe jullie me dan ook uit de tent willen lokken want daar geilen jullie fok figuren alleen maar op
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid voor je eigen acties in de handen van externe omstandigheden of personen leggen is wel typerend.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Fok is verslavendquote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid voor je eigen acties in de handen van externe omstandigheden of personen leggen is wel typerend.
Hij wil stoppen, hij wil wegrennen, hij heeft het gehad, maar ja wat hoe doe je dat zonder gezichtsverlies, nou dan vraag je om een ban, de puppyquote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommige mensen kunnen zelf stoppen.
Het is sterker dan hemquote:Op woensdag 22 september 2010 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij wil stoppen, hij wil wegrennen, hij heeft het gehad, maar ja wat hoe doe je dat zonder gezichtsverlies, nou dan vraag je om een ban, de puppy
neuh ik ken mn handicap en kom er voor uit...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij wil stoppen, hij wil wegrennen, hij heeft het gehad, maar ja wat hoe doe je dat zonder gezichtsverlies, nou dan vraag je om een ban, de puppy
yep lekker even hequote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Kom hier even om een hoekje kijken en zie dat de storm is gaan liggen?
Ajax 5-0, dus Opa kan rustig slapen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Kom hier even om een hoekje kijken en zie dat de storm is gaan liggen?
Kijk, daar hou ik nou van als zo een cluppie als Feynoord verloren heeft en en dan een glimlach van oor tot oor tevoorschijn komt bij opaquote:Op woensdag 22 september 2010 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Feyenoord heeft verloren.
[ afbeelding ]
En 010 heeft net verloren, dus zijn avond kan helemaal niet meer stukquote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ajax 5-0, dus Opa kan rustig slapen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En 010 heeft net verloren, dus zijn avond kan helemaal niet meer stuk
Bedoelde je deze niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze komt altijd aan begin van de wedstrijd als ze thuis spelen, op schermen staat de tekst en mag je meeblerren, wat natuurlijk gebeurd allemaal de armen ik de lucht en zingen maar![]()
Heb ik gister ook 1x gehad en hoorde er meerdere over klagen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef shomila het volgende:
Dit krijg ik: Error: Page cannot be displayed. Please contact service provider for more details.
Das nu jammer dit nummer, luister ik er na en ben gelijk helemaal week gewordenquote:
Kan ook best hoor, volgens mij heeft die man niet meer dan 3 shirtsquote:Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja PB gebruikt 1 afbeelding en die plaatst ze elke keer.![]()
haha rare fotoquote:Op donderdag 23 september 2010 14:20 schreef shomila het volgende:
Opa heeft concurrentie , oma heeft hem van zijn troon gestoten.
[ link | afbeelding ]
Ik was al klaar met Tinypic toen je die debiele codes moest gaan intikken en nog traag ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanaf vandaag linkt Tinypic.com de geuploade foto's niet meer door. Dit betekent concreet dat ongeveer een kwart van de illustraties die op FOK! gepost zijn nu veranderd zijn in gebroken links.
Dat de verantwoordelijken de vliegende tering krijgen!
Nou hupsakee de volgende dan, we willen tenslotte niet zonder Opa-plaatjes hé?quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was al klaar met Tinypic toen je die debiele codes moest gaan intikken en nog traag ook
En was de ban eraf?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:55 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Das nu jammer dit nummer, luister ik er na en ben gelijk helemaal week geworden![]()
Nou dan vanavond maar persoonlijk op de chat van Bompa, Bompa en Dijkie gedag zeggen.![]()
Neem tenminste aan dat na dit open gesprek de Ban er af is.
Waarschijnlijk niet nodig voor plaatjes van die half bejaarde nietsnut, maar hier is een link voor plaatjes die ook Plaatjesupload. niet accepteert, en je een ban geeft forever.quote:Op vrijdag 24 september 2010 02:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou hupsakee de volgende dan, we willen tenslotte niet zonder Opa-plaatjes hé?
http://www.plaatjesupload.nl/
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Mooi he mensen ik heb een 4 shirt gevonden in de kast.
tiedeliedeliequote:
Je moet eens weten wat ik al allemaal gevonden heb muts.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertelquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik al allemaal gevonden heb muts.
Als jij nou een weekje die placebo's slikt moeten ze een andere mod voor je zoeken .quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Wie weet zijn het placebo's...
kijk nou eens, opa komt zelf optreden. durven de blauwe niet meer opa?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Als jij nou een weekje die placebo's slikt moeten ze een andere mod voor je zoeken .![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:23 schreef Toverheks het volgende:Opa je bent aan het relluh, gedraag je dit is FOK
ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
Ik zal niet zeggen dat het rellen op FOK! is uitgevonden, want dat is op usenet gebeurd. Maar het is hier wel verbeterd.
Het wordt constant verbeterd. Rellen is een dynamisch fenomeen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohwaar zie jij dan verbetering PB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |