Piet, maak je niet druk. Hij moet gedotterd worden zeg tie, maar hij eet regelmatig patat, kroketten en saté. Dat spoelt hij weg met 12 halve liters bier per dag( kunnen ook pijpjes zijn, /care). Gezondheid.quote:
Een beetje jammer van de mislukte entree.quote:Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Hee kijk nou eens, een verdwaalde chatkiller op zoek naar de echte wereld.. gezellig weer..![]()
Ja je kan 't gestroomlijnd houden door gezond te leven, maar ook door je periodiek te laten dotteren. Ieder z'n keuze.quote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Piet, maak je niet druk. Hij moet gedotterd worden zeg tie, maar hij eet regelmatig patat, kroketten en saté. Dat spoelt hij weg met 12 halve liters bier per dag( kunnen ook pijpjes zijn, /care). Gezondheid.
Oh, dan zwijg ik maar. Ik heb geen stream aan.quote:Op maandag 20 september 2010 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, niet gezellig. We gaan 't weer over de stream hebben, gezeur.
quote:Op maandag 20 september 2010 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, niet gezellig. We gaan 't weer over de stream hebben, gezeur.
Ik hoop dat dit een garpje is.quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja je kan 't gestroomlijnd houden door gezond te leven, maar ook door je periodiek te laten dotteren. Ieder z'n keuze.
Jij ook al niet? nou dan zijn we inderdaag gauw uitgeluld...quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dan zwijg ik maar. Ik heb geen stream aan.
Wel jammer als duizende die vorm van leven aan gaan houden ..de zorgverzekering weer omhoog gaat.quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja je kan 't gestroomlijnd houden door gezond te leven, maar ook door je periodiek te laten dotteren. Ieder z'n keuze.
quote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we nog de katten, een hond en een géénPeter om naar te kijken!!quote:Op maandag 20 september 2010 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De streamverslaafden moeten afkicken. Morgen is Oop in het ziekenhuis voor een catheterisatie. De stream gaat dus 24 uur op zwart.
Tja of langer als het mis gaat..hoe moet het dan ..vroeg naar bed dan krijgen we misschien nog een geboortegolf.quote:Op maandag 20 september 2010 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De streamverslaafden moeten afkicken. Morgen is Oop in het ziekenhuis voor een catheterisatie. De stream gaat dus 24 uur op zwart.
Off topicquote:Op maandag 20 september 2010 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje jammer van de mislukte entree.
Meestal stel je jezelf eerst even netjes voor, acclimatiseert een beetje om te kijken hoe de stemming is en gaat dan pas vol in de aanval. Dit was toch eigenlijk niet de moeite van het registreren waard.
T0nja!!!quote:
Ja en ik had nog wel 4 op een rijquote:Op maandag 20 september 2010 18:24 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij is het bootje hier omgeslagen, het wordt triester en triester het hele zooitje.
komt hier nog van alles uitvechten, Pietje haalt allemaal posten weg, echt dacht echt alles al gehad te hebben maar het bootje zinkt en zinkt.
Ik ben niet voor of tegen die ouwe sjaggo, hier gaat men tekeer tegen elkaar inclusief tig foute quotes, bassie & adriaan bagger en weet ik wat. Dan gaat de bezem er ff doorheen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:30 schreef beequeen het volgende:
Pietje is pro ouwe sjaggo. Dan krijg je dit.
Wat mij betreft verdwijnt deze hele reeks. Die gast is het zout in de pap niet waard. En dan bedoel ik die ouwe sjaggo hè!!!!!
Zo is dat Pietje , oprotten met die ouwe meuk!quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen die ouwe sjaggo, hier gaat men tekeer tegen elkaar inclusief tig foute quotes, bassie & adriaan bagger en weet ik wat. Dan gaat de bezem er ff doorheen.
Gelijk heb je Pietje... Heb alweer bijna spijt dat ik lid ben geworden dus ben ik snel weer weg ook hier...quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen die ouwe sjaggo, hier gaat men tekeer tegen elkaar inclusief tig foute quotes, bassie & adriaan bagger en weet ik wat. Dan gaat de bezem er ff doorheen.
een echte RLs die wel leuk is om te volgen?quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Zo is dat Pietje , oprotten met die ouwe meuk!Maak het weer gezellig hier.. met ehh.. dinges, enzo!
Kan die Vlemdinges niet weer online ...dat was tenminste nog eens lachen als ie in een hoeslaken door die kroeg huppeldequote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
een echte RLs die wel leuk is om te volgen?
quote:Op maandag 20 september 2010 18:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Kan die Vlemdinges niet weer online ...dat was tenminste nog eens lachen als ie in een hoeslaken door die kroeg huppelde
Denk 't niet, die hebben we met z'n alle tot het bot toe afgebrandt... die gaat het niet nog es doen!quote:Op maandag 20 september 2010 18:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Kan die Vlemdinges niet weer online ...dat was tenminste nog eens lachen als ie in een hoeslaken door die kroeg huppelde
Ga je gang. Ik ken pullup als een beschaafde user en schoot even uit zijn slof, net zoals die ouwe sjaggo regelmatig uit zijn slof schiet met nog ergere verwensingen. Maar die gaan aan je adres voorbij omdat je de stream niet volgt. Geeft niet hoor, maar kom hier dan ook niet modden alsof je de wijsheid in pacht hebt.quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
He jammer ...als ie nou en kalekop laat maken en een snor aanplak..een aquarium 2 stoelen en een bank in die kroeg zet..daar de hele dag gaat zitten met een biertje ...hoeft ie voor de rest niets te doen dan ook nietquote:Op maandag 20 september 2010 18:46 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Denk 't niet, die hebben we met z'n alle tot het bot toe afgebrandt... die gaat het niet nog es doen!
quote:Op maandag 20 september 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zozo. jij durft Toverkol... illegale plaatjes plaatsen hé?quote:
goed hequote:Op maandag 20 september 2010 19:05 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Zozo. jij durft Toverkol... illegale plaatjes plaatsen hé?
Dat ligt er aan hoelang ze leven...quote:Op maandag 20 september 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goed he![]()
ben je nu trots op me of hoe zit dat
Pietje mag me dankbaar wezen, heb toch een mooie bezem voor hem gevonden waar hij heerlijk mee kan vegen, en anders pakt hij mijn bezem maarquote:Op maandag 20 september 2010 19:07 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoelang ze leven...
Ik proef hier toch een "beetje" kift omdat je een ban hebt op de chat van Oop en je dat niet hebben kunt. Ik weet zeker dat als je Oop netjes een PM stuurt met je excuses, dat je er dan zo weer op mag. Oop is de rotste niet hoor!quote:Op maandag 20 september 2010 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je gang. Ik ken pullup als een beschaafde user en schoot even uit zijn slof, net zoals die ouwe sjaggo regelmatig uit zijn slof schiet met nog ergere verwensingen. Maar die gaan aan je adres voorbij omdat je de stream niet volgt. Geeft niet hoor, maar kom hier dan ook niet modden alsof je de wijsheid in pacht hebt.
Ik ben er klaar mee! Pb en consorten zullen deze kutreeks vast volbaggeren.
Sorry hoor PB maar dat zal haar niet helpen ..de laatste keer logde ze gewoon in en groete iedereen ..en gelijk zonder mercie knal ban erop..quote:Op maandag 20 september 2010 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik proef hier toch een "beetje" kift omdat je een ban hebt op de chat van Oop en je dat niet hebben kunt. Ik weet zeker dat als je Oop netjes een PM stuurt met je excuses, dat je er dan zo weer op mag. Oop is de rotste niet hoor!
Jaja, dat is die inmiddels wereldberoemde persoonlijke Klik-OprotteMod van Oop..quote:Op maandag 20 september 2010 19:17 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Sorry hoor PB maar dat zal haar niet helpen ..de laatste keer logde ze gewoon in en groete iedereen ..en gelijk zonder mercie knal ban erop..
Zelf gaat ie door het slijk om zijn ban van een chat af te krijgen ..hij schoot bekant in krokedillen tranen.
Maar bij hem de 4 blijven geband
Ja, maar ze moet natuurlijk wel eerst even via PM haar excuses aanbieden voordat ze daar begint te posten. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.quote:Op maandag 20 september 2010 19:17 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Sorry hoor PB maar dat zal haar niet helpen ..de laatste keer logde ze gewoon in en groete iedereen ..en gelijk zonder mercie knal ban erop..
Excuses waarvoor eigenlijk? Dat ze geen opafan is?quote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ze moet natuurlijk wel eerst even via PM haar excuses aanbieden voordat ze daar begint te posten. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.
Hij zeg net dat BQ gestoord is ...de got of the ustream chatquote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar ze moet natuurlijk wel eerst even via PM haar excuses aanbieden voordat ze daar begint te posten. Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.
Nou, er zijn natuurlijk wel wat botte dingen gezegd. Daar stapt Opa niet zo makkelijk overheen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Excuses waarvoor eigenlijk? Dat ze geen opafan is?
Hij huppelt anders wel heel makkelijk over al zn eigen idiote uitspraken heenquote:Op maandag 20 september 2010 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, er zijn natuurlijk wel wat botte dingen gezegd. Daar stapt Opa niet zo makkelijk overheen.
Tja PB en daar zit hem wat mij betreft nu net de kneep. Ook ik heb een ban bij Snorremans. En zou hem dus een PB moeten sturen met mijn excuses? Maar excuses voor wat?? Die man maakt alles en iedereen voor van alles en nog wat uit.Politici, voetballers, nieuwslezers, jij en ik, maakt allemaal geen donder uit. Als je iets zegt of schrijft wat Snorremans niet zint krijg je onder uit de zak.quote:Op maandag 20 september 2010 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik proef hier toch een "beetje" kift omdat je een ban hebt op de chat van Oop en je dat niet hebben kunt. Ik weet zeker dat als je Oop netjes een PM stuurt met je excuses, dat je er dan zo weer op mag. Oop is de rotste niet hoor!
Ach, da's natuurlijk ook een kwestie van actie/reactie.quote:Op maandag 20 september 2010 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij huppelt anders wel heel makkelijk over al zn eigen idiote uitspraken heen
Nee, maar hij verwacht wel dat anderen over zijn botte uitspraken heenstappen.quote:Op maandag 20 september 2010 19:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, er zijn natuurlijk wel wat botte dingen gezegd. Daar stapt Opa niet zo makkelijk overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |