Ajax 5-0, dus Opa kan rustig slapen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Kom hier even om een hoekje kijken en zie dat de storm is gaan liggen?
Kijk, daar hou ik nou van als zo een cluppie als Feynoord verloren heeft en en dan een glimlach van oor tot oor tevoorschijn komt bij opaquote:Op woensdag 22 september 2010 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Feyenoord heeft verloren.
[ afbeelding ]
En 010 heeft net verloren, dus zijn avond kan helemaal niet meer stukquote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ajax 5-0, dus Opa kan rustig slapen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En 010 heeft net verloren, dus zijn avond kan helemaal niet meer stuk
Bedoelde je deze niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze komt altijd aan begin van de wedstrijd als ze thuis spelen, op schermen staat de tekst en mag je meeblerren, wat natuurlijk gebeurd allemaal de armen ik de lucht en zingen maar![]()
Heb ik gister ook 1x gehad en hoorde er meerdere over klagen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef shomila het volgende:
Dit krijg ik: Error: Page cannot be displayed. Please contact service provider for more details.
Das nu jammer dit nummer, luister ik er na en ben gelijk helemaal week gewordenquote:
Kan ook best hoor, volgens mij heeft die man niet meer dan 3 shirtsquote:Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja PB gebruikt 1 afbeelding en die plaatst ze elke keer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |