Mozes?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
Holy Mozes, ik lig in een deuk hier.
sssssst das wel waarquote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
nog zo 1 die me door en door kent.... ik wil een ban... klaar... kan ik niet meer reageren ook! hoe jullie me dan ook uit de tent willen lokken want daar geilen jullie fok figuren alleen maar op
Nee helaas, we zijn nog niet uitgespeeld met jequote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
nog zo 1 die me door en door kent.... ik wil een ban... klaar... kan ik niet meer reageren ook! hoe jullie me dan ook uit de tent willen lokken want daar geilen jullie fok figuren alleen maar op
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid voor je eigen acties in de handen van externe omstandigheden of personen leggen is wel typerend.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Fok is verslavendquote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid voor je eigen acties in de handen van externe omstandigheden of personen leggen is wel typerend.
Hij wil stoppen, hij wil wegrennen, hij heeft het gehad, maar ja wat hoe doe je dat zonder gezichtsverlies, nou dan vraag je om een ban, de puppyquote:Op woensdag 22 september 2010 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommige mensen kunnen zelf stoppen.
Het is sterker dan hemquote:Op woensdag 22 september 2010 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij wil stoppen, hij wil wegrennen, hij heeft het gehad, maar ja wat hoe doe je dat zonder gezichtsverlies, nou dan vraag je om een ban, de puppy
neuh ik ken mn handicap en kom er voor uit...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij wil stoppen, hij wil wegrennen, hij heeft het gehad, maar ja wat hoe doe je dat zonder gezichtsverlies, nou dan vraag je om een ban, de puppy
yep lekker even hequote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Kom hier even om een hoekje kijken en zie dat de storm is gaan liggen?
Ajax 5-0, dus Opa kan rustig slapen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Kom hier even om een hoekje kijken en zie dat de storm is gaan liggen?
Kijk, daar hou ik nou van als zo een cluppie als Feynoord verloren heeft en en dan een glimlach van oor tot oor tevoorschijn komt bij opaquote:Op woensdag 22 september 2010 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Feyenoord heeft verloren.
[ afbeelding ]
En 010 heeft net verloren, dus zijn avond kan helemaal niet meer stukquote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ajax 5-0, dus Opa kan rustig slapen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En 010 heeft net verloren, dus zijn avond kan helemaal niet meer stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |