laat me gewoon met rust okquote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Uh volgens mij heb ik gelezen al dan niet in braille.
ad1 Ja je bent mod gemaakt omdat Bompa zieltjes moest winnen
ad2 tis toch geen geheim dat je met T0n in bed ligt ? ios op alle chats te lezen dus waarom mijn vrouw als merrie "uitschelden"?
ad3 daar heb je een punt mod worden in je eigen chat staat niet goed op je CV
voeg er anders invalide en EX junk aan toe dat wil wel eens helpen
Ja, San functioneert voor de kindertjes hier als een Zeitgeber.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien komt san zo met een eettip en is er weer rust in de tent.
Waarom zoek je het hier dan op...lekker op je eigen chat blijven dan heb je er ook geen last vanquote:Op woensdag 22 september 2010 18:45 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
laat me gewoon met rust ok
Ik heb al gegetenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, San functioneert voor de kindertjes hier als een Zeitgeber.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen het niet aan San vertellen.
Te laatquote:Op woensdag 22 september 2010 18:50 schreef san39 het volgende:
[..]
nope een koffietip,koffie vanavond met spijsbroodjesen een peukje erbij
D'r vetersquote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef san39 het volgende:
[..]
shit wat lus je dan wel?
(hoop dat deze quote wel lukt)
Ik had aardbeiengebak op ....quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef san39 het volgende:
[..]
shit wat lus je dan wel?
(hoop dat deze quote wel lukt)
vraag dat piet maar... ik heb m verteld dat ik toch mn muil niet kan houden maar hij weet beter blijkbaarquote:
Doe gewoon normaal en drijf niet alles naar een climax, hoe moeilijk kan 't zijn. Er zit een knop op tv fok!account. Loguit en zorg dat iemand anders 't niet voor je hoeft te doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:01 schreef vandijkie1974 het volgende:
vraag dat piet maar... ik heb m verteld dat ik toch mn muil niet kan houden maar hij weet beter blijkbaar
voila... je ziet t... piet kent mij door en door...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef san39 het volgende:
ok en dan ben je voor altijd gebanned of paar dagen ofzow?
btw voor mij hoeft niemand gebanned te worden hoor,ik vind bannen zo stommmmmmm
Weet je Vandijkie, er worden hier best wel bans uitgedeeld hoor, er lopen hier ook zat etters rond die het zo af en toe verdienen, maar jij bent eigenlijk wel aandoenlijk. Een beetje onbeholpen stoer doen, een beetje plat schelden. Het is allemaal een beetje lagere school niveau, zoals gebruikelijk op de Opa-chat zal ik maar zeggen. En die mods hier willen ook wel eens een pretje dus die zitten hier ook achter de schermen een beetje te gniffelen om je. Als je een echte Bad-ass was had je natuurlijk allang een ban van ze gehadquote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
alles voor een ban die piet niet wilt geven
nog zo 1 die me door en door kent.... ik wil een ban... klaar... kan ik niet meer reageren ook! hoe jullie me dan ook uit de tent willen lokken want daar geilen jullie fok figuren alleen maar opquote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je Vandijkie, er worden hier best wel bans uitgedeeld hoor, er lopen hier ook zat etters rond die het zo af en toe verdienen, maar jij bent eigenlijk wel aandoenlijk. Een beetje onbeholpen stoer doen, een beetje plat schelden. Het is allemaal een beetje lagere school niveau, zoals gebruikelijk op de Opa-chat zal ik maar zeggen. En die mods hier willen ook wel eens een pretje dus die zitten hier ook achter de schermen een beetje gniffelen om je. Als je een echte Bad-ass was had je natuurlijk allang een ban van ze gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |