Klopt, Nederlanders houden blijkbaar wel van een xenofobe, racistische partij die ze voorliegt om stemmen te krijgen om ze vervolgens heel hard te naaien. Daar is de VVD ook achter, en dus zijn ze hard op weg Wilders-2 te worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Waren ze nog wat rechtser geweest, en hadden ze uilskuikens als Dijkstal en Voorhoeve wat eerder de tent uitgewerkt en Wilders binnenboord gehouden, dan was de VVD verreweg de grootste partij geweest.
Maar ja, als...
Eenzelfde patroon is zichtbaar in het D66 topic. voice over post daar eens in de zoveel tijd een post met "D66's enige doel is anti Wilders" + een hele hoop nutteloos gescheld op mensen die het niet met hem eens zijn. Vervolgens reageren daar een hoop mensen op die het tegendeel aantonen. Daar reageert hij vervolgens niet inhoudenlijk op maar plaatst hij nog wel wat inhoudsloze oneliners.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreselijke troll.
Het enige wat je doet is om de zo veel uur hier eenpost maken met <als ik denk aan Voorhoeve,> / <Voorhoeve,> / <Bij het horen van de naam Voorhoeve> en dan gooi je wat offtopic gescheld erdoor die vooral op het persoon en z'n verleden gericht is, het liefst zonder te hoeven reageren op waar andere over praten (al quote je soms wel voor het gemak iemand om daarna verder te gaan met je template).
Je hebt tegenwoordig ook social media bedrijven die bloggers en forum posters inhuren en betalen voor het maken van posts van klanten die bji het social media bedrijf zitten (bijv. shell, vvd).quote:Op woensdag 22 september 2010 12:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou voice-over wel een persoon zijn of is het een geprogrammeerde trollbot van de PVV?
Serieus? Darnation! Zo'n baan lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook social media bedrijven die bloggers en forum posters inhuren en betalen voor het maken van posts van klanten die bji het social media bedrijf zitten (bijv. shell, vvd).Ik geloof dat LXIV zo'n bedrijfje heeft. Misschien kunnen we het daar vragen (en gelijk over eriksd vragen
)
Belachelijk dus want dan weet je als lezer dus dadelijk ook niet meer wat er nog van de onafhankelijkheid van het internet overblijft. Wij kunnnen hier op dit forum niet zien of iemand in opdracht van bedrijven hier weer propaganda zit te verkopen. Als dit de manier is waarop bedrijven nog zieltjes moeten blijven winnen is het gewoon te triest voor woorden. Wanneer bedrijven een goed product zouden leveren zouden ze deze extreme vorm van propaganda marketing niet nodig hebben.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook social media bedrijven die bloggers en forum posters inhuren en betalen voor het maken van posts van klanten die bji het social media bedrijf zitten (bijv. shell, vvd).Ik geloof dat LXIV zo'n bedrijfje heeft. Misschien kunnen we het daar vragen (en gelijk over eriksd vragen
)
Tja, als ik zou schrijven dat Voorhoeve een geweldige man is, zou je geen kritiek op mij hebben.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreselijke troll.
Het enige wat je doet is om de zo veel uur hier eenpost maken met <als ik denk aan Voorhoeve,> / <Voorhoeve,> / <Bij het horen van de naam Voorhoeve> en dan gooi je wat offtopic gescheld erdoor die vooral op het persoon en z'n verleden gericht is, het liefst zonder te hoeven reageren op waar andere over praten (al quote je soms wel voor het gemak iemand om daarna verder te gaan met je template).
Je bent nog mild. Een goede publieke discussie over de grens tussen marketing en vervuilling van de publieke ruimte lijk mij op zijn plaats.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Belachelijk dus want dan weet je als lezer dus dadelijk ook niet meer wat er nog van de onafhankelijkheid van het internet overblijft. Wij kunnnen hier op dit forum niet zien of iemand in opdracht van bedrijven hier weer propaganda zit te verkopen. Als dit de manier is waarop bedrijven nog zieltjes moeten blijven winnen is het gewoon te triest voor woorden. Wanneer bedrijven een goed product zouden leveren zouden ze deze extreme vorm van propaganda marketing niet nodig hebben.
Ik ben een voorstander er van dat bedrijven die zulke personen inhuren in een openbaar register moeten komen om de transparantie van internet te blijven garanderen.
Ik blijf erbij dat jij mijn postings getroll vindt omdat mijn mening jou niet aanstaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:27 schreef JoaC het volgende:
voice-over, je ontwijkt elke discussie, herhaalt standpunten zonder op tegenargumenten in te gaan en als je posts met pure retoriek neerpleurt noem je dat een mening.
Als je dan vervolgens iemand anders troll noemt, dan ben je nog hypocrieter dan de hele Tweede Kamer bij elkaar.
Ik vind jouw postings gewoon bar en bar slecht, bedoeld om je onzekere egootje op te krikken. Laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
Voice-over is gewoon niet capabel genoeg om een fatsoenlijke discussie te kunnen voeren. Ik heb nog nooit kunnen betrappen op een inhoudelijk beargumenteerd standpunt. Hij kan enkel schermen met insinuaties aan het adres van, met name, links.
En waarschijnlijk krijg ik zometeen van hem te horen dat ik een vreselijke troll ben.
Lol, ik schelden op PVV-aanhangers? Kom eens met bewijzen, en ga eens op reacties in.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat jij mijn postings getroll vindt omdat mijn mening jou niet aanstaat.
De godganse dag lees ik van jou alleen maar gescheld op de PVV en haar aanhangers.
Jij vindt dat dat geschaard kan worden onder het kopje 'onderbouwde mening'.
Ik vind het echter oeverloos gezwam zonder kop of staart maar ik zeur daar niet zo pedant over.
Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus laat mij in alle vrijheid mijn mening verkondigen.
Grappig, komend van een user die nog nooit een van zijn beweringen heeft onderbouwd maar enkel van het wildeweg schreeuwt. Hoe komt dat toch? Is je leven dusdanig mislukt dat jij het nodig vindt om alles en iedereen die niet in jouw straatje past af te zeiken?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik vind jouw postings gewoon bar en bar slecht, bedoeld om je onzekere egootje op te krikken. Laten we het daar maar op houden.
Goed je hebt je mening nu, meerdere malen, verkondigd. Het is bekent wat je van Voorhoeve vind, als je verder weinig tot niks hebt in te brengen, dan is het nu tijd om wellicht het topic te laten voor wat het is.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef voice-over het volgende:
Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus laat mij in alle vrijheid mijn mening verkondigen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29quote:
Ad Hominem.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, komend van een user die nog nooit een van zijn beweringen heeft onderbouwd maar enkel van het wildeweg schreeuwt. Hoe komt dat toch? Is je leven dusdanig mislukt dat jij het nodig vindt om alles en iedereen die niet in jouw straatje past af te zeiken?
Wat vervelend nou toch. Ik ben hier echter niet om iedereen te vriend te houden. Ik geef een weerwoord en als die laag bij de grond is in de ogen van een mede-users, dan so be it.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ad Hominem.
Dit soort opmerkingen zijn mogelijk nog lager bij de grond
Beperk je dan tot de woorden, en niet tot de persoon, anders komt het klagen over negatief bijdragen aan discussies als hypocriet over.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat vervelend nou toch. Ik ben hier echter niet om iedereen te vriend te houden. Ik geef een weerwoord en als die laag bij de grond is in de ogen van een mede-users, dan so be it.
Klopkoek, Killders, Basculequote:Op woensdag 22 september 2010 16:39 schreef mlg het volgende:
Voorhoeve verlaat VVD, wie verlaat FOK?
Zal wel een ban hebben gehad.quote:
Toen tegen mij ook inderdaad. Modjes gepm'd en weg was hij.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zal wel een ban hebben gehad.
Gebruikte ziektes enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |