Sigaretten van je zorgtoeslag kopen..quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef naomi1504 het volgende:
heeft iemand die bij ABN zit het al binnen?
ik wil sigaretten kopen en begin chagerijnig te worden -__-
instead of stating the obvious, heb je ook antwoord op de vraag?quote:Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sigaretten van je zorgtoeslag kopen...
NIet altijd... Sommige banken zijn langzamer.quote:Op maandag 20 september 2010 18:35 schreef yooyooyoo het volgende:
als 1 iemand het binnen eheft van abn heb iedereenhet tog gelijk binne?
this says it al..quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef naomi1504 het volgende:
heeft iemand die bij ABN zit het al binnen?
ik wil sigaretten kopen en begin chagerijnig te worden -__-
Bel even de duo.quote:Op donderdag 23 september 2010 06:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand in welke maand je de laatste studiefinanciering krijgt? Dus na 4 jaar zeg maar?
Ik dacht augustus. Maar krijg nu weer een mailtje dat de studiefinanciering overgemaakt wordt.. Ik krijg geen lening.
Kan natuurlijk wel een foutje zijn, maar een maandje extra kan geen kwaad.
Wat is er mis met even hier vragen of mensen dit herkennen, zodat ik (als iemand hier het weet ) niet 15 minuten in de wacht hoef te hangen bij de DUO?quote:
Ik krijg ook geen stufi meer, maar geloof dat september nog wel meetelt. Ik heb in elk geval ook een mail gekregen dat het wordt overgemaakt. Even afwachten dan maar, een 'extra' maandje zou ik ook helemaal niet verkeerd vinden.quote:Op donderdag 23 september 2010 06:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand in welke maand je de laatste studiefinanciering krijgt? Dus na 4 jaar zeg maar?
Ik dacht augustus. Maar krijg nu weer een mailtje dat de studiefinanciering overgemaakt wordt.. Ik krijg geen lening.
Kan natuurlijk wel een foutje zijn, maar een maandje extra kan geen kwaad.
Ik zou er in jou geval geen sigaretten, maar een woordenboekje, of een cursus Nederlands voor beginners van kopen.quote:
Dit werkt volgens mij met terugwerkende kracht ja, al zou ik er wel even achteraan mailen of bellen dat ze de wijziging dit keer goed ontvangen hebben en er werk van maken om je ook het restant te geven.quote:Op maandag 27 september 2010 12:20 schreef santiagojwz het volgende:
Misschien niet compleet het juiste topic, maar het kan nooit kwaad om te proberen.
Ik dacht alles compleet goed geregeld te hebben toen ik mij uitwonend ging inschrijven. Ik heb mijn wijziging doorgegeven bij Studielink en IB-groep. Alles was -naar mijn idee- geregeld zodat ik de uitwonende beurs kon ontvangen. Ik heb mij ook op tijd ingeschreven bij mijn huidige gemeente. Nu bleek vorige week dat ik wederom een studiebeurs had ontvangen als 'thuiswonende'. Ik ben meteen weer naar de site van IB-groep gegaan, en mijn gegevens opnieuw gewijzigd. Misschien was er volgende keer iets fout gegaan, en is de wijziging niet goed doorgekomen; niet geheel verwonderlijk, omdat de site van IB nogal traag reageert.
Mijn vraag aan jullie is daarom ook of ik alsnog mijn restant met terugwekende kracht kan ontvangen voor de maand september? Ik sta immer wel per 1 september ingeschreven in het juiste gemeentebestand. Zelf denk ik dat het moet kunnen, aangezien ik al een keer eerder stufi met terugwerkende kracht heb ontvangen, alleen is de situatie nu iets anders. Ik ben benieuwd!
Check de OPquote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef NietTeVolgen het volgende:
Op IB kun je een lijst vinden met stortings data, misschien handig voor iedereen in dit topic.
Ik zit in de zelfde situatie en krijg al jaren 300 euro stufiquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef vault_tec het volgende:
Iemand die dat hier weet? Gescheiden ouders, geen contact met mijn vader en mijn moeder krijgt een uitkering. Heb ik recht op meer dan de 75e en hoe kom ik daaraan?
Heb volgens mij al jaren recht op meer maar nooit achterna gegaan.![]()
![]()
+1, alhoewel ik iets minder krijg omdat ze niet in de uitkering zit. (250 euro)quote:Op donderdag 30 september 2010 10:28 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik zit in de zelfde situatie en krijg al jaren 300 euro stufi
True. Wist niet eens dat het nu ''al'' binnenkwamquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef -SG- het volgende:
Rabobank hier, nog niet binnen. Had ook niet anders verwacht.
quote:Ja, morgen komt stufi?Op donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gekeken in mijn gegevens en zie dat het voor deze maand al wel is overgemaakt (oktober) maar ik heb nog geen mail gehad van dat het is overgemaakt zoals ik elke maand krijg. Me vriendin heeft al wel een mail gekregen
Ik neem aan dat ik gewoon morgen me stufie krijg toch?
quote:Nou, als het een foutje is, dan zou ik maar oppassen, want als ze daar achter komen, moet je het terugbetalen volgens mij.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:45 schreef MrMessi10 het volgende:
huh???
Ik heb 1400 euro gekregen...
Waar ik maar 500 euro hoor te krijgen?
Klopt er iets niet, of kan ik er vanuit gaan dat het van mij is
quote:Dat kan idd, maar ik hoor nog van januari tot juni 550 per maand terug te krijgen!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, als het een foutje is, dan zou ik maar oppassen, want als ze daar achter komen, moet je het terugbetalen volgens mij.
quote:Zelf zou ik ze bellen als ik jou was, just in case.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:50 schreef MrMessi10 het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar ik hoor nog van januari tot juni 550 per maand terug te krijgen!!!
quote:Of even op mijn IB-groep kijken.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Zelf zou ik ze bellen als ik jou was, just in case.
quote:Of bij hun kantoor gaan (misschien is het dicht in de buurt). Kan allemaal.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Of even op mijn IB-groep kijken.
ABN hier ook binnen btw (voor de verandering eens een keer op een normale tijd ipv ergens laat in de avond)
quote:Zet het op je spaarrekening, vang rente maar doe er niets mee zou ik zeggen.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:45 schreef MrMessi10 het volgende:
huh???
quote:Heb je per ongeluk vol bijgeleend ofzo? Dat wordt rente betalen dan!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:45 schreef MrMessi10 het volgende:
huh???
quote:Nee, ik zal ze maandag bellen, kan nu niet zit op stage en ben niet voor 6uur thuis:(Op vrijdag 22 oktober 2010 10:55 schreef rub3n het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk vol bijgeleend ofzo? Dat wordt rente betalen dan!
quote:Misschien kan iemand je hier helpen als het heir niet lukt: [centraal] OCW DUO/IBG & OV studentenchipkaart #7Op vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef vault_tec het volgende:
GVD, net een brief binnen dat ik 3000 euro schuld heb omdat ik geen opleiding meer volg. Kreeg een paar dagen geleden nog een blaadje met wanneer ik moet dokken.
Ik doe dus nog een opleiding, die ik al 3 jaar doe. Nu moet ik een bezwaar brief opsturen![]()
![]()
Iemand anders het zelfde?
quote:High five!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:43 schreef BobW het volgende:
Yeey, mijn allereerste stufi binnen op ING
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh kut ik las het verkeerd, ik zag 20 november....
vroeger wel, maar tegenwoordig laten ze ons meestal wachten tot 15:00quote:Op maandag 22 november 2010 12:24 schreef Mailbox het volgende:
rabobank was eerst volgens mij altijd een stuk sneller...
dus jij gaat mij vertellen dat ik niet kan roken tot 3 uur !!?quote:Op maandag 22 november 2010 12:28 schreef spinner1 het volgende:
[..]
vroeger wel, maar tegenwoordig laten ze ons meestal wachten tot 15:00
ik dacht meer aan achter een bus gaan staanquote:Op maandag 22 november 2010 12:30 schreef Mailbox het volgende:
[..]
dus jij gaat mij vertellen dat ik niet kan roken tot 3 uur !!?
en vertel je me dus nu ook maar meteen dat ik dan maar moet gaan eten omdat het een goede vervanger is voor roken?
omdat iedereen constant zit te f5énquote:Op maandag 22 november 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu kan ik er ook nog eens niet bij vanwege storingen
dat had ik ook gedacht, ik zat al helemaal te water tanden toen het de 20e was ....quote:Op maandag 22 november 2010 13:25 schreef Mnoniii het volgende:
niet alleen rabo
Dan denk je dat het nu wel vroeg er op zou staan omdat het de 22e is ipv de 20e maar helaas....
Argument?quote:Op maandag 22 november 2010 13:33 schreef spinner1 het volgende:
Kan nooit langer duren dan nog 3 uur en 30 minuten,
nou, het zo er toch wel om uiterlijk 17:00 moeten staan,quote:
Nee daar heb ik wat aan.quote:Op maandag 22 november 2010 13:34 schreef spinner1 het volgende:
[..]
nou, het zo er toch wel om uiterlijk 17:00 moeten staan,
anders komt het vandaag niet meer.
Ik kreeg bij Fortis áltijd alles tussen 19:00 en 20:00 uur.quote:Op maandag 22 november 2010 13:34 schreef spinner1 het volgende:
[..]
nou, het zo er toch wel om uiterlijk 17:00 moeten staan,
anders komt het vandaag niet meer.
komt omdat bij Fortis altijd iedereen laat opstond en maar zin had om 1 uur te werken.quote:Op maandag 22 november 2010 13:37 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Fortis áltijd alles tussen 19:00 en 20:00 uur.
Ach, het is nog niet zo erg als in het vorige topic, waar mensen zaten te wachten op zorgtoeslag zodat ze peuken konden kopen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben blij dat ik 't niet zo nodig heb
Beetje raar dat mensen nog steeds niet fatsoenlijk met hun geld kunnen omgaanquote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ach, het is nog niet zo erg als in het vorige topic, waar mensen zaten te wachten op zorgtoeslag zodat ze peuken konden kopen.
Die moet ik anders ook nog kopen.quote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ach, het is nog niet zo erg als in het vorige topic, waar mensen zaten te wachten op zorgtoeslag zodat ze peuken konden kopen.
begin daar maar niet over.. da's een andere discussie (= ander topic ofzo)quote:Op maandag 22 november 2010 16:27 schreef Hajko het volgende:
[..]
Beetje raar dat mensen nog steeds niet fatsoenlijk met hun geld kunnen omgaan
Sommige mensen hebben een levenquote:Op maandag 22 november 2010 16:27 schreef Hajko het volgende:
[..]
Beetje raar dat mensen nog steeds niet fatsoenlijk met hun geld kunnen omgaan
Ja, of weed.quote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Awh heeft er iemand geen zorgtoeslag gekregen?quote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef Gestiech het volgende:
Wat een kut topic.
Wat een faalhazen.
Je krijgt minder dan als je in je eentje bent. Gezinsnormquote:Op maandag 22 november 2010 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
over niet krijgen gesproken, ik zal morgen de Belastingdienst 's opbellen om te vragen of ik met m'n nieuwe relatie bij ons gezamenlijk inkomen opgeteld nog recht heb op dat spul... voordat we terug moeten betalen
Krijg ik niet idd, daar verdien ik teveel voor.quote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef koekii het volgende:
[..]
Awh heeft er iemand geen zorgtoeslag gekregen?![]()
![]()
blij zijn dat je 't niet nodig hebt is wel een nuttige vermelding in dit topic?quote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
begin daar maar niet over.. da's een andere discussie (= ander topic ofzo)
*overmorgenquote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef snickerdoodle het volgende:
Zorgtoeslag, morgen weer studiefinanciering, kunnen we weer een maand voort
Tops 2 weken, daarna moet het loon wel weer komen wat mij betreft.quote:Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef snickerdoodle het volgende:
Zorgtoeslag, morgen weer studiefinanciering, kunnen we weer een maand voort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
STUFI BINNEN!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ikkequote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef murderH het volgende:
iemand met Rabo die stufi al binnen heeft??
ik heb nog niets, maar ik heb ook nog geen mailtje gehad dat het eraan komt, normaal krijg je dat toch steeds? Kan ook dat ik het uitgezet hebquote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef murderH het volgende:
iemand met Rabo die stufi al binnen heeft??
Krijg je altijd 1 dag van te voren jaquote:Op woensdag 24 november 2010 16:12 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb nog niets, maar ik heb ook nog geen mailtje gehad dat het eraan komt, normaal krijg je dat toch steeds? Kan ook dat ik het uitgezet heb
oh nou dat heb ik niet gehadquote:Op woensdag 24 november 2010 16:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Krijg je altijd 1 dag van te voren ja
RIPquote:Op woensdag 24 november 2010 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik niet
krijg geen stufi en lening meer
Je denkt dat je dat niet hoeft terug te betalen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:11 schreef Meddo het volgende:
Ik wel![]()
Terwijl ik er helemaal geen recht meer op
Lijkt me wel, ik probeer op de duo site te komen, maar die is kapotquote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je denkt dat je dat niet hoeft terug te betalen?
ja ikquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef PPtje het volgende:
Nog steeds geen stufi binnenen zit bij de rabo, iemand anders die em nog niet heeft?
geen idee...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:50 schreef PPtje het volgende:
zou het kunnen dat ze wel es een dag te laat zijn? want de rabo is naar mijn mening toch wel redelijk snel
Niet iedereen betaalt dingen met zijn studiefinanciering.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vind 't niet ergverdien nu meer dan genoeg om alles zelf te betalen
die van mij is er ook niet en dat is echt ruim minde dan 1000 euroquote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef PPtje het volgende:
Nou ik heb net DUO gebeld en die zeggen van, ''een storting van meer dan 1000 euro doet er langer over''. Blijkbaar komt die van mij pas om vrijdag, zoniet dan maandag
De werkgevers betalen altijd ruim op tijd wil je zeggen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:16 schreef Im.Kant. het volgende:
Neem anders een baan.
Dan hoef je ook niet meer op je stufi te wachten.
Wat een onzinnige opmerking zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:16 schreef Im.Kant. het volgende:
Neem anders een baan.
Dan hoef je ook niet meer op je stufi te wachten.
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
Heb je recht op zorgtoeslag als je ouders nog steeds jouw zorgverzekering betalen, al ben je 18?
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig komt de zorgtoeslag over 11 dagen en de stufi over 13
Over 11 pas?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:26 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig komt de zorgtoeslag over 11 dagen en de stufi over 13
Krijg jij eigenlijk stagevergoeding?quote:
Uhu, 350 euroquote:Op donderdag 9 december 2010 17:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Krijg jij eigenlijk stagevergoeding?
Zo ja, hoeveel?
kan ik vast bedenken hoe ik dat ga/moet doen vanaf april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb net voor de 2e keer zorgtoeslag aangevraagd (volgens mij was de eerste keer niet echt geldig, maar nu was het via een programma dat ik heb gedownload van toeslagen.nl)
Ik heb nog nooit zorgtoeslag gekregen (wist tot voor kort niet eens dat ik er recht op had) en ik ben 29-12-2009 18 geworden.
Volgens dat programma heb ik nu recht op 735 euro
Maar wat nou als ze het niet snel genoeg verwerken?
Straks is het al 2011 en zeggen ze dat ik geen recht meer heb op zorgtoeslag met terugwerkende kracht of zo![]()
Daar komt bij dat ik nog steeds met mijn moeder ben meeverzekerd; zij betaalt alles.
Heb ik dan überhaupt wel recht op toeslag? Er werd nergens erom gevraagd dus ik neem aan dat het wel oké is...
Mijn vriendin heeft een paar maanden geleden nog zorgtoeslag gekregen van 2009. Had ze wel een brief voor moeten schrijven, maar volgens mij zijn ze daar wel soepel mee, althans toen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij haar precies hetzelfde verhaal, ze was bij haar moeder meeverzekerd en dacht dat ze er geen recht meer op had. Dat heb je natuurlijk wel.
Kreeg 62 euro in 2010quote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Is de zorgtoeslag omhoog gegaan voor 2011? In mijn situatie is niks veranderd. Maar kreeg een brief dat de hoogte van de zorgtoeslag 70¤ p m is, dacht dat dat in 2010 lager was..?
Ja volgens mij wel, mijn broer kreeg dat ook al. Ik heb de brief nog niet ontvangenquote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Is de zorgtoeslag omhoog gegaan voor 2011? In mijn situatie is niks veranderd. Maar kreeg een brief dat de hoogte van de zorgtoeslag 70¤ p m is, dacht dat dat in 2010 lager was..?
Mijn vriend heeft die brief ook gekregen. Het was inderdaad wat lager in 2010.quote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Zo'n bedrag meen ik me ook te herinneren. Scheelt dus toch weer 8 euro per maandquote:Op zondag 12 december 2010 14:39 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Kreeg 62 euro in 2010. Ik hoop het!
Naja, die tandarts knalt inderdaad mijn zorgverzekering dik omhoog.quote:Op zondag 12 december 2010 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahahaahha ja leuk man, stufi 2 euro meer, zorgtoeslag 8 euro meer, maar ondertussen valt tandarts uit de basisverzekering en kost langer studeren 3000 euro per jaar extra. FEESTJE
De premies stijgen ook nog eens ja.quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, die tandarts knalt inderdaad mijn zorgverzekering dik omhoog.
Nu 82, straks 102 euro.quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De premies stijgen ook nog eens ja.
Beter dat dan niets.quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gelukkig stijgt de zorgtoeslag met 8 euro.
euh, goedkoper dan 102 euro gaat 'em niet worden met een beetje fatsoenlijke aanvullingquote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Asgard het volgende:
Je kan ook overstappen naar een andere verzekering heah.
Ik ga in 2011 ¤107,19 betalen (nu ¤103 en zou als ik bij dezelfde verzekeraar bleef zou het in 2011 ¤123 worden). Polis is nagenoeg hetzelfde, alleen zit ik nu bij een andere verzekeraar via een collectiviteit (gewoon via internet, weet alleen niet of ik dat mag posten hier ivm spam).
Ja ik dacht dat het de 16e kwam.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
het gaat echt niet eerder gestort worden dan bepaald
meld je in FHF voor 'n kerstpakketquote:Op donderdag 16 december 2010 14:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het de 16e kwam.
Nahhhh dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meld je in FHF voor 'n kerstpakket
Ditquote:Op donderdag 16 december 2010 18:56 schreef GimmeGore het volgende:
Instant noodles! De redding van menig student
Oi die moet ik onthouden!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:56 schreef GimmeGore het volgende:
Instant noodles! De redding van menig student
Je moeder heeft gelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik had laatst een of ander programma gedownload (van de Belastingdienst, geloof ik) waarmee ik zorgtoeslag aanvroeg voor over 2010 (het was iets van 735 E, geloof ik)
Daarvoor had ik het echter al aangevraagd op deze website: Zorgtoeslag.nl. Deze lui zouden eerst 15 euro van je rekening afschrijven, en dan kreeg je later je geld (en dat was voor mij dus zo'n ¤735,-.)
M'n moeder vindt me echt een ongelooflijke naïeveling dat ik dat heb gedaan, maar ik geloofde het.![]()
![]()
Nu heb ik echter zoiets van: Ik heb het al aangevraagd met een veel professioneler ogend programma, en daarvoor heb ik ook allemaal bewijzen kunnen uitprinten, dus dat is ook een stuk prettiger. Zijn die mensen van Zorgtoeslag.nl oplichters of wat?![]()
Wat denken jullie? Als jullie die website zo zien? Oplichters?
Waar zie jij dat staan dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Er staat dat het aanvragen 20¤ is, is het met 5¤ verhoogd?
Het oogt mijn inziens niet echt professioneel, redelijk vaag email adres ed. Jammer van het geld
Maar idd raar, want als je het gewoon zelf aanvraagt, wat helemaal niet zoveel moeite is, kost het niks. Dat je je belastingaangifte door iemand anders laat doen snap ik wel, dat is gewoon een kutwerk. Maar zoiets simpels als zorgtoeslag aanvragen is wat anders vind ik.quote:Hebt u recht op zorgtoeslag? Dan kunt u na de gratis berekening, de zorgtoeslag ook direct door ons laten aanvragen. Dat kost slechts ¤ 15,00 als u geen toeslagpartner heeft en ¤ 25,00 met toeslagpartner. U zult vervolgens binnen 6 tot 8 weken bericht ontvangen van de Belastingdienst, die de zorgtoeslag toekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |