Sigaretten van je zorgtoeslag kopen..quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef naomi1504 het volgende:
heeft iemand die bij ABN zit het al binnen?
ik wil sigaretten kopen en begin chagerijnig te worden -__-
instead of stating the obvious, heb je ook antwoord op de vraag?quote:Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sigaretten van je zorgtoeslag kopen...
NIet altijd... Sommige banken zijn langzamer.quote:Op maandag 20 september 2010 18:35 schreef yooyooyoo het volgende:
als 1 iemand het binnen eheft van abn heb iedereenhet tog gelijk binne?
this says it al..quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef naomi1504 het volgende:
heeft iemand die bij ABN zit het al binnen?
ik wil sigaretten kopen en begin chagerijnig te worden -__-
Bel even de duo.quote:Op donderdag 23 september 2010 06:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand in welke maand je de laatste studiefinanciering krijgt? Dus na 4 jaar zeg maar?
Ik dacht augustus. Maar krijg nu weer een mailtje dat de studiefinanciering overgemaakt wordt.. Ik krijg geen lening.
Kan natuurlijk wel een foutje zijn, maar een maandje extra kan geen kwaad.
Wat is er mis met even hier vragen of mensen dit herkennen, zodat ik (als iemand hier het weet ) niet 15 minuten in de wacht hoef te hangen bij de DUO?quote:
Ik krijg ook geen stufi meer, maar geloof dat september nog wel meetelt. Ik heb in elk geval ook een mail gekregen dat het wordt overgemaakt. Even afwachten dan maar, een 'extra' maandje zou ik ook helemaal niet verkeerd vinden.quote:Op donderdag 23 september 2010 06:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand in welke maand je de laatste studiefinanciering krijgt? Dus na 4 jaar zeg maar?
Ik dacht augustus. Maar krijg nu weer een mailtje dat de studiefinanciering overgemaakt wordt.. Ik krijg geen lening.
Kan natuurlijk wel een foutje zijn, maar een maandje extra kan geen kwaad.
Ik zou er in jou geval geen sigaretten, maar een woordenboekje, of een cursus Nederlands voor beginners van kopen.quote:
Dit werkt volgens mij met terugwerkende kracht ja, al zou ik er wel even achteraan mailen of bellen dat ze de wijziging dit keer goed ontvangen hebben en er werk van maken om je ook het restant te geven.quote:Op maandag 27 september 2010 12:20 schreef santiagojwz het volgende:
Misschien niet compleet het juiste topic, maar het kan nooit kwaad om te proberen.
Ik dacht alles compleet goed geregeld te hebben toen ik mij uitwonend ging inschrijven. Ik heb mijn wijziging doorgegeven bij Studielink en IB-groep. Alles was -naar mijn idee- geregeld zodat ik de uitwonende beurs kon ontvangen. Ik heb mij ook op tijd ingeschreven bij mijn huidige gemeente. Nu bleek vorige week dat ik wederom een studiebeurs had ontvangen als 'thuiswonende'. Ik ben meteen weer naar de site van IB-groep gegaan, en mijn gegevens opnieuw gewijzigd. Misschien was er volgende keer iets fout gegaan, en is de wijziging niet goed doorgekomen; niet geheel verwonderlijk, omdat de site van IB nogal traag reageert.
Mijn vraag aan jullie is daarom ook of ik alsnog mijn restant met terugwekende kracht kan ontvangen voor de maand september? Ik sta immer wel per 1 september ingeschreven in het juiste gemeentebestand. Zelf denk ik dat het moet kunnen, aangezien ik al een keer eerder stufi met terugwerkende kracht heb ontvangen, alleen is de situatie nu iets anders. Ik ben benieuwd!
Check de OPquote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef NietTeVolgen het volgende:
Op IB kun je een lijst vinden met stortings data, misschien handig voor iedereen in dit topic.
Ik zit in de zelfde situatie en krijg al jaren 300 euro stufiquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef vault_tec het volgende:
Iemand die dat hier weet? Gescheiden ouders, geen contact met mijn vader en mijn moeder krijgt een uitkering. Heb ik recht op meer dan de 75e en hoe kom ik daaraan?
Heb volgens mij al jaren recht op meer maar nooit achterna gegaan.![]()
![]()
+1, alhoewel ik iets minder krijg omdat ze niet in de uitkering zit. (250 euro)quote:Op donderdag 30 september 2010 10:28 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ik zit in de zelfde situatie en krijg al jaren 300 euro stufi
True. Wist niet eens dat het nu ''al'' binnenkwamquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef -SG- het volgende:
Rabobank hier, nog niet binnen. Had ook niet anders verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |