Sigaretten van je zorgtoeslag kopen..quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef naomi1504 het volgende:
heeft iemand die bij ABN zit het al binnen?
ik wil sigaretten kopen en begin chagerijnig te worden -__-
instead of stating the obvious, heb je ook antwoord op de vraag?quote:Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sigaretten van je zorgtoeslag kopen...
NIet altijd... Sommige banken zijn langzamer.quote:Op maandag 20 september 2010 18:35 schreef yooyooyoo het volgende:
als 1 iemand het binnen eheft van abn heb iedereenhet tog gelijk binne?
this says it al..quote:Op maandag 20 september 2010 14:14 schreef naomi1504 het volgende:
heeft iemand die bij ABN zit het al binnen?
ik wil sigaretten kopen en begin chagerijnig te worden -__-
Bel even de duo.quote:Op donderdag 23 september 2010 06:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand in welke maand je de laatste studiefinanciering krijgt? Dus na 4 jaar zeg maar?
Ik dacht augustus. Maar krijg nu weer een mailtje dat de studiefinanciering overgemaakt wordt.. Ik krijg geen lening.
Kan natuurlijk wel een foutje zijn, maar een maandje extra kan geen kwaad.
Wat is er mis met even hier vragen of mensen dit herkennen, zodat ik (als iemand hier het weet ) niet 15 minuten in de wacht hoef te hangen bij de DUO?quote:
Ik krijg ook geen stufi meer, maar geloof dat september nog wel meetelt. Ik heb in elk geval ook een mail gekregen dat het wordt overgemaakt. Even afwachten dan maar, een 'extra' maandje zou ik ook helemaal niet verkeerd vinden.quote:Op donderdag 23 september 2010 06:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand in welke maand je de laatste studiefinanciering krijgt? Dus na 4 jaar zeg maar?
Ik dacht augustus. Maar krijg nu weer een mailtje dat de studiefinanciering overgemaakt wordt.. Ik krijg geen lening.
Kan natuurlijk wel een foutje zijn, maar een maandje extra kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |