Ja, daar was ik altijd wel bang voor, maar ik moet zeggen nu ik wat ouder ben ik er toch meer klaar voor ben ofzo.quote:Op maandag 20 september 2010 13:22 schreef LamstraalASD het volgende:
Zeg maar dag tegen het leven wat je kende!
Tip: Ga nu slapen, en als je tijd over hebt nog even slapen en maak tijd om te slapen
Gefeliciteerd en succes met je vriendin, hoe wel je soms zal denken van niet.......het komt allemaal goed
Dat kan best meevallen, het ligt helemaal aan je kind. Alleen mijn oudste was nog wel eens 's nachts wakker, de andere vier sliepen vanaf het begin gewoon goed en hebben ons nooit 's nachts (lang) wakker gehouden. Ik heb ze in de leeftijd 0 tot en met veertien en ben nog steeds niet moequote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, daar was ik altijd wel bang voor, maar ik moet zeggen nu ik wat ouder ben ik er toch meer klaar voor ben ofzo.
Haha, ik kan mij daarvan al een voorstelling maken, thanks.
quote:Op maandag 20 september 2010 13:13 schreef trui het volgende:
wat fijn voor je kind dat je het niet zo erg vindt. gefeliciteerd hoor!
quote:
Nou..... laten we maar eerst eens met 1 beginnen...quote:Op maandag 20 september 2010 13:32 schreef gerard96 het volgende:
Gefeliciteerd Begin is er ! voor je!![]()
hoeveel wil je?? 10 ?? succes dan he!
Tenzij de naam die jullie kiezen voor je spruit niet lekker in 't gehoor ligt bij sommigen.quote:Op maandag 20 september 2010 13:34 schreef innepin het volgende:
Gefeliciteerd. Kom je ook meepraten in OUD? Wij zijn heel lief hoor.
Nee hoor, meer een soort van ongelukje...quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Rave_NL het volgende:
Wat is nu de clou?
Jij bent al 10 jaar gecastreerd?
Wat een onzin. Kijk nu maar es in 't namentopic, daar is een hele discussie gaande over wat mensen van namen vinden. D'r zijn er zat die de naam van mijn dochter niks vinden, maar ik word er niet om uitgejouwd.quote:Op maandag 20 september 2010 13:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tenzij de naam die jullie kiezen voor je spruit niet lekker in 't gehoor ligt bij sommigen.
Dat weet ik en daar heb ik 't juist over. Zoek maar eens naar de namen van mijn kinderen.quote:Op maandag 20 september 2010 13:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kijk nu maar es in 't namentopic, daar is een hele discussie gaande over wat mensen van namen vinden. D'r zijn er zat die de naam van mijn dochter niks vinden, maar ik word er niet om uitgejouwd.
Ja, ik kan me nog wel vaag iets daarover herinneren. Eentje heeft de initialen D.A.F toch? Weet niet meer hoe de rest heet. Maar trek je het je dan zo aan dat mensen je gekozen namen niet leuk vinden? Dat weet je toch van tevoren als je iets aparts kiest?quote:Op maandag 20 september 2010 13:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat weet ik en daar heb ik 't juist over. Zoek maar eens naar de namen van mijn kinderen.
Hij begonquote:Op maandag 20 september 2010 13:56 schreef trui het volgende:
ja he, laten we 't weer eens over de namen van daffodils kinderen hebben. hij heeft er al zolang geen aandacht voor gekregen!
We hebben een namentopic! Kindernamen deel 78quote:Op maandag 20 september 2010 14:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nu we toch met namen bezig zijn, laat ze maar doorkomen de leuke namen.....
gecondoleerdquote:Op maandag 20 september 2010 13:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik ben nu 34 jaar en wou eigenlijk nooit kinderen/vader worden omdat ik de vrijheid wel pretiig vond zo, nu van het weekend te horen gekregen dat mijn vriendin zwanger is en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk niet erg vind, wel is het idee nog steeds heel onwerkelijk maar heb nu wel een heel trots gevoel.
Ja, let's!quote:Op maandag 20 september 2010 13:56 schreef trui het volgende:
ja he, laten we 't weer eens over de namen van daffodils kinderen hebben. hij heeft er al zolang geen aandacht voor gekregen!
Goed bezig.quote:Op maandag 20 september 2010 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee hoor, meer een soort van ongelukje...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh spannend. Weten jullie al wat het word? En heb je foto's van kamertje?
Ja, zodra hij er is zet ik een foto erop!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:36 schreef bitterend het volgende:
hahaha![]()
We willen wel een foto van de kleine wonder als ie er is!
Niet via FoK maar we waren er alle twee wel snel uit wat we leuk vonden, nou moet ik zeggen dat er voor meisjes meer leuke namen zijn dan voor jongens, maar dat is persoonlijk..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef Jeetjejom het volgende:
WhateverWhatever, spannend! Heb je inspiratie kunnen opdoen wat namen betreft?
Bedankt voor je onbelangrijke kutmening, ik hoop dat jij zielig en alleen oud wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef vosss het volgende:
Succes met je huisjesboompjesbeestjes kutleven vanaf nu
Thanks, naam laat ik je weten!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar leuk kamertje hoor. Staat vast leuk met de kleuren erbij. En ik ben benieuwd naar de naam!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:27 schreef vosss het volgende:
Succes met je huisjesboompjesbeestjes kutleven vanaf nu
Door die duim aan de linkerkant van de foto lijkt het alsof hij een vergroeid oor heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mijn zoontje is geboren!
Hij is geboren op 18-5-2011 en zijn naam is: Dean
[ afbeelding ]
Ty!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:19 schreef TimeJumper het volgende:
Gefeliciteerddddddddd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dean, leuke naam, van James Dean?
|
Forum Opties | |