quote:
Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef Vlindur het volgende:En Willow, tja

Je weet wat ik er van vind

Het is trouwens ook de nickname van een kennis van me, en die vind ik nogal vervelend

Helpt ook niet echt nee

Subtiel verpakt, vlindur

Eerlijk waar maakt het me weinig uit als mensen het niet zo'n mooie naam vinden. Ik had verwacht dat me dat meer zou doen eigenlijk, maar wij zijn zelf zo blij met de naam, hij past bij d'r, het plaatje klopt gewoon. En ik hoor gelukkig ook vaak genoeg dat mensen het wél een leuke naam vinden

Jullie naam voor een 2e jongetje vind ik wat minder leuk dan Rienk moet ik zeggen, komt denk ik voornamelijk door het -te einde waar ik niet zo weg van ben. 't is inderdaad wel wat gangbaarder. Overigens heet mijn broer Jelmer, vind je dat niks?

@Lishe wat grappig, mijn stiefdochter schijnt ook een +/- 25 jarige mannelijke Willow te kennen

Zou het dezelfde zijn?

@Poppejans

Het zou toch een leuk stelletje zijn he, Willow en Wolf

Hoewel Wolf en Tijger misschien nog grappiger is

Ik vind Wolf tof. Ook daar moest ik wel even aan wennen, maar het past bij hem en het past bij jullie.
@Rewimo.. poeh daar moet ik even over nadenken, wat ik precies van Christan vind. Ik hou niet zo van het overdadig aanwezige christendom in Chris-namen, daardoor vind ik het moeilijk te zeggen wat ik van Christan vind. Ik weet dat jullie heel bewust voor Christan-dus-zonder-i hebben gekozen, maar waarom eigenlijk?
Hoewel ik wel denk dat ik puur qua klank Christan mooier vind dan Christian.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website