Rewimo

Rewimo

Rewimo

Rewimo

en dan mwahhhh
 en dan mwahhhh   en uiteindelijk valt het wel weer mee.
 en uiteindelijk valt het wel weer mee.  

Rewimo

Rewimo

quote:Op maandag 20 september 2010 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind Lent(h)e en Fee allebei leuk, maar ik zou ze zelf niet kiezen.
Jonas is ook leuk, hoor je hier in DLD geregeld.
Weet je wat het is met namen? Mensen hier geven hun kind een naam, en of je die nu leuk vindt of niet, je went eraan en je ziet dat de naam bij het kind past. En dan wordt het een "gewone" naam (als in: eentje waar je aan gewend bent om die geregeld tegen te komen)
quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jouw Willem is daar ook een mooi voorbeeld van

Wat liefquote:Op maandag 20 september 2010 12:23 schreef innepin het volgende:
Waar we discussies over smaak voeren
Ik vind Lente leuk, maar Lente & Bloem is idd net te.
Vlindur, ik vind Rienk ook tof hoor! Moest er wel aan wennen, maar ik had er dan ook nog nooit van gehoord. Vind 'm steeds wat leuker worden.
Overigens is dat ook wat de meeste mensen van de naam Willow lijken te denken. Eerst: huuuh?en dan mwahhhh
 We wilden een Friese naam, maar die in 'Holland' uit gewoon uitgesproken kan worden, Mijn vader heet Teake, weet zeker dat meer dan de helft van jullie die niet goed over de lippen krijgen
 We wilden een Friese naam, maar die in 'Holland' uit gewoon uitgesproken kan worden, Mijn vader heet Teake, weet zeker dat meer dan de helft van jullie die niet goed over de lippen krijgen   
  De naam voor een 2e is ook wel Fries, maar ik zag laatst dat ie verrekte populair is de laatste jaren
 De naam voor een 2e is ook wel Fries, maar ik zag laatst dat ie verrekte populair is de laatste jaren   Dus we twijfelen nog. Scheelt dat ik niet zwanger ben ook
  Dus we twijfelen nog. Scheelt dat ik niet zwanger ben ook   
  Je weet wat ik er van vind
  Je weet wat ik er van vind   Het is trouwens ook de nickname van een kennis van me, en die vind ik nogal vervelend
 Het is trouwens ook de nickname van een kennis van me, en die vind ik nogal vervelend   Helpt ook niet echt nee
 Helpt ook niet echt nee   

Rewimo

Rewimo

). Elke keer als ik zijn naam zie dan denk ik: wie was dat ook alweer?
 ). Elke keer als ik zijn naam zie dan denk ik: wie was dat ook alweer? 

quote:Op maandag 20 september 2010 12:23 schreef innepin het volgende:
Overigens is dat ook wat de meeste mensen van de naam Willow lijken te denken. Eerst: huuuh?en dan mwahhhh

... en zwijgende mensen
 ... en zwijgende mensen  

quote:Op maandag 20 september 2010 12:39 schreef Rewimo het volgende:
Rienk is ook een leuke naam. En ik kan me maar niet herinneren waar ik hem eerder gehoord had (dus voor jouw Rienk). Elke keer als ik zijn naam zie dan denk ik: wie was dat ook alweer?
Ik wil ook weleens weten wat jullie van Christan vinden trouwens

Ik las het gewoon elke keer verkeerd. Christan was wel erg wennen toen! Vooral omdat het zoveel op Tristan
 Ik las het gewoon elke keer verkeerd. Christan was wel erg wennen toen! Vooral omdat het zoveel op Tristan   lijkt.
 lijkt. 

Rienk is ook niet helemaal mijn smaak, maar vind het ook geen vreselijke naam of zo. De 'ie-klank' vind ik alleen niet zo warm klinken.
 Rienk is ook niet helemaal mijn smaak, maar vind het ook geen vreselijke naam of zo. De 'ie-klank' vind ik alleen niet zo warm klinken. 

Dat grapje maakte mn man en ik ook vaak toen ik nog zwanger van hem wasquote:Op maandag 20 september 2010 12:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, ik denk bij Jonas ook aan een walvis.

. Ik kan/ wil hem alleen niet geven omdat mijn man zo heet.
 . Ik kan/ wil hem alleen niet geven omdat mijn man zo heet.

quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef nytar het volgende:
[..]
Dat grapje maakte mn man en ik ook vaak toen ik nog zwanger van hem was
(toen Jonas in de walvis zat)

Ik vind Nils ook erg leuk. Maar zo heet Nils al.quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Jore het volgende:
Vlindurs naam voor een tweedw jongetje is mijn allermooiste jongensnaam. Ik kan/ wil hem alleen niet geven omdat mijn man zo heet.
 Zou natuurlijk best gekund hebben, maar het lijkt zo ouderwets om te 'vernoemen'. Vrienden van Nils hebben hun zoontje trouwens wel naar Nils vernoemd. Ze hebben elkaar leren kennen op een feestje bij hem thuis.
 Zou natuurlijk best gekund hebben, maar het lijkt zo ouderwets om te 'vernoemen'. Vrienden van Nils hebben hun zoontje trouwens wel naar Nils vernoemd. Ze hebben elkaar leren kennen op een feestje bij hem thuis. 

quote:Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef Vlindur het volgende:
En Willow, tjaJe weet wat ik er van vind
Het is trouwens ook de nickname van een kennis van me, en die vind ik nogal vervelend
Helpt ook niet echt nee
 Subtiel verpakt, vlindur
 Subtiel verpakt, vlindur  

Zou het dezelfde zijn?
 Zou het dezelfde zijn? 
 Het zou toch een leuk stelletje zijn he, Willow en Wolf
 Het zou toch een leuk stelletje zijn he, Willow en Wolf  Hoewel Wolf en Tijger misschien nog grappiger is
 Hoewel Wolf en Tijger misschien nog grappiger is  Ik vind Wolf tof. Ook daar moest ik wel even aan wennen, maar het past bij hem en het past bij jullie.
 Ik vind Wolf tof. Ook daar moest ik wel even aan wennen, maar het past bij hem en het past bij jullie. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |