quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
want ? 1476 schnitzels was beter geweest ???quote:
dat adres ligt nog in de Visa in de garage, samen met tig routebschrijvingen naar andere vrouwen van fokquote:Op maandag 20 september 2010 13:04 schreef Anne het volgende:
Of je rijdt naar mijn ouders, Alex.
Moet je alleen geen zandweggetjes/opritten als 'echte' weg zien.
Nee, je hebt hem snel gefixt. Maar ik zag het wel!quote:Op maandag 20 september 2010 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
want ? 1476 schnitzels was beter geweest ???
Mijn moeder zit niet op FOK!.quote:Op maandag 20 september 2010 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat adres ligt nog in de Visa in de garage, samen met tig routebschrijvingen naar andere vrouwen van fok![]()
heb nu tomtom gelukkig
Pagina 3 red je niet eensquote:Op maandag 20 september 2010 13:07 schreef ook_gek het volgende:
Zal ik dit gehele topic eens lief en aardig gaan doen?
quote:Op maandag 20 september 2010 13:07 schreef ook_gek het volgende:
Zal ik dit gehele topic eens lief en aardig gaan doen?
quote:
Is dat zo'n ouderwetse route met iets over een locomotiefquote:Op maandag 20 september 2010 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik, maar de route komt uit 2007
wacht, volgens mij had ik van jou een routebeschrijving gekregen jaquote:Op maandag 20 september 2010 13:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat zo'n ouderwetse route met iets over een locomotief? Of heb je hem zelf uitgeprint?
Nee, je had de mijne gebruikt. Want ik zei zo de tweede links. En toen reed jij een oprit/zandweg op, waar je inderdaad uiteindelijk wel weer op de gewone weg komtquote:Op maandag 20 september 2010 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wacht, volgens mij had ik van jou een routebeschrijving gekregen jaen ik had uiteindelijk toch die van Routenet gebruikt of zo?
de goede oude Visa tijd
Nee, ik ging rondjes door de wijk rijden, en toen zag ik je op straat staan en reed ik net niet over je kat heenquote:Op maandag 20 september 2010 13:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, je had de mijne gebruikt. Want ik zei zo de tweede links. En toen reed jij een oprit/zandweg op, waar je inderdaad uiteindelijk wel weer op de gewone weg komtin de veronderstelling dat dat de tweede links was. Uiteindelijk heb je mij volgens mij gebeld, maar aangezien ik ook een kei in de weg vinden ben heb ik je volgens mij mijn moeder gegeven? (dat laatste weet ik niet zeker, maar dat doe ik wel altijd namelijk
)
quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 15 april 2007
Jij bent verdomme ook wel een coureur he?quote:Op maandag 20 september 2010 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik ging rondjes door de wijk rijden, en toen zag ik je op straat staan en reed ik net niet over je kat heen
Ik rijd als een Rusquote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef vlad het volgende:
[..]
Jij bent verdomme ook wel een coureur he?![]()
gewoon teruglezenquote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg, hoe zit dat nu eigenlijk met die ringmeet? Ik zag in het laatste deel wat dingen staan maar heb geen zin om terug te lezen. Ik ben sowieso al 10 SC's niet meer echt aanwezig geweest in de drukte van vakantie en verhuizen
staat gewoon in het facebook dingetje toch?quote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg, hoe zit dat nu eigenlijk met die ringmeet? Ik zag in het laatste deel wat dingen staan maar heb geen zin om terug te lezen. Ik ben sowieso al 10 SC's niet meer echt aanwezig geweest in de drukte van vakantie en verhuizen
klinkt toch minder spannend als je het zo zegtquote:Op maandag 20 september 2010 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat gewoon in het facebook dingetje toch?hoef je geen SC voor te lezen. de enige wijziging is dat SD en Anne live elkaars tong gaan likken.
wat is er spannend aan dan om zoenende mods te zien?quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt toch minder spannend als je het zo zegt
Kan wel iets verzinnen, maar dat levert vast de toorn van 2 mods opquote:Op maandag 20 september 2010 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is er spannend aan dan om zoenende mods te zien?
nou, verzin eens raak zou ik zeggenquote:Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef vlad het volgende:
[..]
Kan wel iets verzinnen, maar dat levert vast de toorn van 2 mods op
Ik heb nog nooit een ban gehad inderdaadquote:Op maandag 20 september 2010 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, verzin eens raak zou ik zeggen
positieve notes ftwquote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad inderdaadZover ik weet alleen 1 positieve note
Ja, en je mag 32 keer raden welke lolmod dat heeft gefikstquote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad inderdaadZover ik weet alleen 1 positieve note
makkelijk, dat was de enige goeie mod!quote:Op maandag 20 september 2010 15:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en je mag 32 keer raden welke lolmod dat heeft gefikst
Jah, vroegahh was alles beterquote:Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef vlad het volgende:
[..]
makkelijk, dat was de enige goeie mod!
quote:Op maandag 20 september 2010 15:15 schreef vlad het volgende:
[..]
makkelijk, dat was de enige goeie mod!
Ja? je houdt wel van lekkere ongeschoren vrouwen?quote:Op maandag 20 september 2010 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, vroegahh was alles beter
Ehmmm... neejquote:Op maandag 20 september 2010 15:28 schreef vlad het volgende:
[..]
Ja? je houdt wel van lekkere ongeschoren vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |