Is dat nou niet zonde van de energie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef Fogel het volgende:
Hier is de verwarming nog steeds uit. Naja, behalve de vloerverwarming in de badkamer, die is het hele jaar door aan.
Waarom, hij krijgt er toch lekker warme voetjes van?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat nou niet zonde van de energie?
Totaal gezien gebruik ik niet zo heel veel energie, dus dat beetje extra voor de vloerverwarming moet gewoon kunnen, comfort is immers ook belangrijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat nou niet zonde van de energie?
Ja dat wel maarja die koude voetjes is maar 1 minuut, daarna sta je onder de douche en wordt de vloer warm van het warme water. Daarbij bestaan er ook nog zulke dingen natuurlijk:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:34 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Waarom, hij krijgt er toch lekker warme voetjes van?
je gaat ervanuit dat het water op de vloer terecht komt, ik denk dat dat een verkeerde aanname is.. meeste mensen die ik ken hebben een aparte "douchebak" zeg maar..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat wel maarja die koude voetjes is maar 1 minuut, daarna sta je onder de douche en wordt de vloer warm van het warme water. Daarbij bestaan er ook nog zulke dingen natuurlijk:
[ afbeelding ]
Jouw hele badkamervloer wordt warm als je in de douche staat? Tijd voor topic in K&Wquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat wel maarja die koude voetjes is maar 1 minuut, daarna sta je onder de douche en wordt de vloer warm van het warme water. Daarbij bestaan er ook nog zulke dingen natuurlijk:
[ afbeelding ]
waar is hier ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren, zelfs met iets open komt het hier niet onder de 23 graden.
Heb je geen andere hittebron?quote:
Gewoon in Den Bosch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |