owja das waar ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee joh dat lijkt alleen maar zo volgens Pa.
Ja Pa, gaat zichzelf een beetje afzeiken. Zij praat 'm precies na...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee joh dat lijkt alleen maar zo volgens Pa.
Pa Kranenborg heeft nog wat gepresteerd, hij heeft verschillend restaurants aan een ster geholpen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja Pa, gaat zichzelf een beetje afzeiken. Zij praat 'm precies na...
SCHONE RANDEN JAAAA IK WIL SCHONE RANDEN ZIEN!!! SCHIET NOU EENS OP!!! GEEEF NU 2 BORDEN MEE JA!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Pa Kranenborg heeft nog wat gepresteerd, hij heeft verschillend restaurants aan een ster geholpen.
Maar dochterlief vaart een beetje mee op het succes van Pa en doet daarnaast ook nog overdreven irritant en betweterig. Vrijwel iedereen waarvan ik weet dat ze dit programma kijken zegt hetzelfde : "Wat een schijtwijf." Of iets in die trant.
Iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
SCHONE RANDEN JAAAA IK WIL SCHONE RANDEN ZIEN!!! SCHIET NOU EENS OP!!! GEEEF NU 2 BORDEN MEE JA!!
Ooh presentatie maakt niks uit ? Deze krijgt maar 2 tomaatjes ? Dat is de bedoeling ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
SCHONE RANDEN JAAAA IK WIL SCHONE RANDEN ZIEN!!! SCHIET NOU EENS OP!!! GEEEF NU 2 BORDEN MEE JA!!
Je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Pa Kranenborg heeft nog wat gepresteerd, hij heeft verschillend restaurants aan een ster geholpen.
Maar dochterlief vaart een beetje mee op het succes van Pa en doet daarnaast ook nog overdreven irritant en betweterig. Vrijwel iedereen waarvan ik weet dat ze dit programma kijken zegt hetzelfde : "Wat een schijtwijf." Of iets in die trant.
als ik mee zo doen met een dergelijk programma, en die muts zou zo staan te schreeuwen tegen me...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ooh presentatie maakt niks uit ? Deze krijgt maar 2 tomaatjes ? Dat is de bedoeling ?
![]()
Ik heb liever dat een van die chefs kijkt of die borden goed zijn (daar zijn ze voor) dan dat zij zo vervelend staat te doen. Bediening hoort borden te brengen en te halen en zorgen dat de gasten het prettig hebben. Verder moeten die zich zo min mogelijk met een keuken bemoeien.
Ik denk dat veel van die kandidaten zich ook hebben moeten inhouden want ze doet dit op een zo vreselijk irritant toontje, dat haalt het bloed onder je nagels vandaan. Zeker gezien je hard aan het werk bent en je het met alle goede bedoeling doet. En dan komt zij weer bijdehand doen, van mij mogen ze haar zo snel mogelijk schrappen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
als ik mee zo doen met een dergelijk programma, en die muts zou zo staan te schreeuwen tegen me...
dan zal ik me erg moeten inhouden het bord niet haar gezicht te gooien![]()
ben ik nu zo aggressief?
Ik zag dit gisteren een aantal keren voorbij komen en ik moest gelijk weer hieraan denken... Het valt nu destemeer opquote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef wolferl het volgende:
Kranenborg: "Lekker smeuig"
Jaspers: "Ja lekker smeuig"
Kranenborg: "Ik mis finesse"
Jaspers: "Ja ik mis de finesse"
Kranenborg: '"Melig"
Jaspers: "Ja melig"
Kranenborg: "Ik mis zout en peper"
Jaspers: "Ja ik mis peper en zout"
'k Stoor me ook bijzonder aan Bianca ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind die bianca aardig irritant.
Bij die groepsopdracht ging ze gewoon tegen de chef in en wilde haar eigen idee doordrukken. Terwijl ze bij het aanwijzen van de chef zei: "ik hoef niet meteen vooraan te staan".
Hoop dat ze vanavond tijdens de groepsopdracht tot chef gebombardeerd wordt en er niets van bakt.
Ze lijkt qua uiterlijk wel wat op 1 van de paragnosten van het zesde zintuig (Petra).
Is er een nieuwe serie van Jamie naar nederland gemaakt dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het programma helemaal niks. Kranenborg en die andere dude die de hele tijd irritant lopen doen.
Wanneer komt Jamie' Olivers road to Holland!
Nee. Maar dat zouden ze eens moeten doen in plaats van Topchef.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is er een nieuwe serie van Jamie naar nederland gemaakt dan?
Dit heb ik dus ook. Kranenborg en die Julius staan een beetje als Kwik en Kwak aan de zijlijn bijdehand te doen, voeren zelf geen flikker uit maar willen wel, al zij met hun taalgebruik, laten zien hoe geweldig ze wel niet zijn. Met je correct ipv goed, met je haricots ipv sperziebonen, etcquote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Makkelijke televisie dit. Kandidaten die dit nog nooit gedaan hebben lekker afzeiken. Verschrikkelijk, die chefs. En die frigide P(r)iscilla niet te vergeten.
Klopt die beoordelingen lopen echt helemaal uit elkaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef wolferl het volgende:
Wat mij opvalt is dat de 'chefs' totaal geen zelfkritiek hebben.
Die Alexandra had bij elke onvoldoende grote vraagtekens hoe Kranenborg en Jaspers op die beoordelingen kwamen. Want zij had toch alles perfect gedaan (volgens haar dan).
Maar dat heeft ook die griet met dat korte blonde kapsel.
Kranenborg en Jaspers geven wat mij betreft de 'chefs' weinig zelfvertrouwen. Ze lopen constant mensen onnodig af te kraken. Ik bedoel, het zijn maar amateurs, ga ze dan ook niet belachelijk maken.
En ik irriteer me mateloos aan dat ge-papegaai van Jaspers.
Die Hyves-profielfoto alleen al, er verschijnen spontaan ijsbloemen op m'n computerscherm. "Raak me niet aan!"quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef Dekatria het volgende:
Die Priscilla vind ik dan ook de personificatie van deze serie - arrogant, snobistisch, kil, irritant en totaal kleurloos.
"IK WIL SCHONE LUIERS, SCHONE LUIERS! DIT IS DE TWEEDE KEER!"quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
En dan te bedenken dat ze zwanger is, wat moet dat wel niet worden.
Ja, er loopt ergens in Nederland blijkbaar iemand rond met een doorgeslagen 'strenge secretaresse'-fantasie of zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
En dan te bedenken dat ze zwanger is, wat moet dat wel niet worden.
Blijkbaar wel ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Ja, er loopt ergens in Nederland blijkbaar iemand rond met een doorgeslagen 'strenge secretaresse'-fantasie of zo.
Er zijn mannen die dat kille en zakelijke interessant vinden.
Ik had gezegd fruithapje pureren, en het zou om 19:00 klaar zijn, het is nu 19:05.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"IK WIL SCHONE LUIERS, SCHONE LUIERS! DIT IS DE TWEEDE KEER!"
Duitsersquote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef female81 het volgende:
Er zijn mannen die dat kille en zakelijke interessant vinden.
Of kandidaten die ook mee hebben gedaan aan Over de Kook hebben zich gewoon ook voor dit programma opgegeven en zijn blijkbaar goed genoeg om door te gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die Jaspers is om teKan hem niet uitstaan!
Deze week zit er weer iemand in van Over de Kook. Ze konden echt geen kandidaten vinden denk ik
Of hardleersquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Of kandidaten die ook mee hebben gedaan aan Over de Kook hebben zich gewoon ook voor dit programma opgegeven en zijn blijkbaar goed genoeg om door te gaan.
zijn er niet van die bureau's waar klapvee en kandidaten zichzelf opgeven en aangeven wat ze leuk vinden? voor zo'n programma kun je dan zo een blik mensen opentrekken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Of kandidaten die ook mee hebben gedaan aan Over de Kook hebben zich gewoon ook voor dit programma opgegeven en zijn blijkbaar goed genoeg om door te gaan.
Die bedrijven zijn er wel, maar volgens mij zijn dit gewoon hobbykoks die het leuk vinden om aan zo'n programma mee te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zijn er niet van die bureau's waar klapvee en kandidaten zichzelf opgeven en aangeven wat ze leuk vinden? voor zo'n programma kun je dan zo een blik mensen opentrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |