Nee volgens mij is dat vanavond, ze heeft wel al haar duim gefileerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef bierjoost het volgende:
Gisteren even over een weer getwitterd met Marlous trouwens. Ik vind haar wel gedreven overkomen. Is dat moment al geweest dat ze moet huilen?
Kijken of ze durven te reageren.quote:@vossius @Smartcook Mooi concept, dat Topchef. Jammer dat jullie hoofddoel het arrogant afzeiken van de onervaren kandidaten is. Ik haak af.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef wolferl het volgende:
Kranenborg: "Lekker smeuig"
Jaspers: "Ja lekker smeuig"
Kranenborg: "Ik mis finesse"
Jaspers: "Ja ik mis de finesse"
Kranenborg: '"Melig"
Jaspers: "Ja melig"
Kranenborg: "Ik mis zout en peper"
Jaspers: "Ja ik mis peper en zout"
En veel ex-Wie is de Chef? kandidaten.quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef Blistering het volgende:
Robert heeft wel echt ongelooflijk veel kennis. Leuk programma ook, veel ex-Over de Kook kandidaten.
"Het klinkt snauwerig, maar ze bedoelt het aardig", zei haar pa in een Over De Kook-uitzending van een paar weken geleden.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef wolferl het volgende:
Julius mag na de uitzending alle borden leegeten?
Pannen worden uitgelikt.
Kranenborg iig wel:quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijken of ze durven te reageren.
quote:vossius @RoelJewel, denk eens aan de producenten, vissers en boeren, respect voor het product!
Nee joh dat lijkt alleen maar zo volgens Pa.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef roos85 het volgende:
zit de herhaling terug te kijken, wat is die priscilla toch een vreselijk mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |