Ja, ik vond het gisteravond wel erg lang. En dan steeds van die 'terzijde-interviewtjes': alsof het gebeuren zelf niet genoeg is, moeten kandidaten achteraf ook nog kleine beschouwinkjes geven. Zo'n geijkt format voor dit soort programma's. Ik geloof dat ik Marij een paar keer heb gehoord over stress.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:24 schreef fespo het volgende:
inderdaad al die 'Over de kook' mensen
een uur is ook wel lang, denk dat ik daarom niet ga kijken.
Ik kan het wel hebben zo zijn de meeste Chefs. Vol van zichzelf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die juryleden.... Tering, wat een eikels. Dit ga ik geen weken volhouden.
Bij Don Ivo hebben ze zelfs ondertiteling nodigquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ivo heeft een omeletje gebakken, symphatiek.
Inderdaad, vreselijk zulke figuren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:58 schreef wolferl het volgende:
Die henk is een grote slijmjurk, met z'n logo in de tiramisu![]()
"Chef kijk dan, chef kijk ik kan zonder handen koken, kijk dan chef, chef..."
Heb ik me ook weleens afgevraagd. Maar na nadere bestudering ontwaardde ik zo nu en dan een zuinig, professioneel glimlachje.quote:Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en die dochter al helemaal niet. Wat een verschrikkelijke doos. Heeft die OOIT wel es gelachen?
Of even met zijn handjes tussen de grillquote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als die Kranenborg naast je staat en weer zo'n bijdehandte kutopmerking maakt, zou je 'm toch het liefst die saus zo in z'n gezicht flikkeren.
Ik vind die dikke gast echt vies.. en met Robert heb ik ook vrij weinig. 50% van de mensen die ook met Over de Kook hebben mee gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:00 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij wordt het vanavond echt een soort "over de kook" als ze weer in het restaurant bezig zijn. Ik ben echt geen fan van dit programma. Maar ik kijk het toch wel.Verslaafd aan kookprogramma's.
Nee volgens mij is dat vanavond, ze heeft wel al haar duim gefileerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:59 schreef bierjoost het volgende:
Gisteren even over een weer getwitterd met Marlous trouwens. Ik vind haar wel gedreven overkomen. Is dat moment al geweest dat ze moet huilen?
Kijken of ze durven te reageren.quote:@vossius @Smartcook Mooi concept, dat Topchef. Jammer dat jullie hoofddoel het arrogant afzeiken van de onervaren kandidaten is. Ik haak af.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef wolferl het volgende:
Kranenborg: "Lekker smeuig"
Jaspers: "Ja lekker smeuig"
Kranenborg: "Ik mis finesse"
Jaspers: "Ja ik mis de finesse"
Kranenborg: '"Melig"
Jaspers: "Ja melig"
Kranenborg: "Ik mis zout en peper"
Jaspers: "Ja ik mis peper en zout"
En veel ex-Wie is de Chef? kandidaten.quote:Op zondag 19 september 2010 22:27 schreef Blistering het volgende:
Robert heeft wel echt ongelooflijk veel kennis. Leuk programma ook, veel ex-Over de Kook kandidaten.
"Het klinkt snauwerig, maar ze bedoelt het aardig", zei haar pa in een Over De Kook-uitzending van een paar weken geleden.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef wolferl het volgende:
Julius mag na de uitzending alle borden leegeten?
Pannen worden uitgelikt.
Kranenborg iig wel:quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijken of ze durven te reageren.
quote:vossius @RoelJewel, denk eens aan de producenten, vissers en boeren, respect voor het product!
Nee joh dat lijkt alleen maar zo volgens Pa.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef roos85 het volgende:
zit de herhaling terug te kijken, wat is die priscilla toch een vreselijk mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |