Die Hyves-profielfoto alleen al, er verschijnen spontaan ijsbloemen op m'n computerscherm. "Raak me niet aan!"quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef Dekatria het volgende:
Die Priscilla vind ik dan ook de personificatie van deze serie - arrogant, snobistisch, kil, irritant en totaal kleurloos.
"IK WIL SCHONE LUIERS, SCHONE LUIERS! DIT IS DE TWEEDE KEER!"quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
En dan te bedenken dat ze zwanger is, wat moet dat wel niet worden.
Ja, er loopt ergens in Nederland blijkbaar iemand rond met een doorgeslagen 'strenge secretaresse'-fantasie of zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef Paul-89 het volgende:
En dan te bedenken dat ze zwanger is, wat moet dat wel niet worden.
Blijkbaar wel ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Ja, er loopt ergens in Nederland blijkbaar iemand rond met een doorgeslagen 'strenge secretaresse'-fantasie of zo.
Er zijn mannen die dat kille en zakelijke interessant vinden.
Ik had gezegd fruithapje pureren, en het zou om 19:00 klaar zijn, het is nu 19:05.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"IK WIL SCHONE LUIERS, SCHONE LUIERS! DIT IS DE TWEEDE KEER!"
Duitsersquote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef female81 het volgende:
Er zijn mannen die dat kille en zakelijke interessant vinden.
Of kandidaten die ook mee hebben gedaan aan Over de Kook hebben zich gewoon ook voor dit programma opgegeven en zijn blijkbaar goed genoeg om door te gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die Jaspers is om teKan hem niet uitstaan!
Deze week zit er weer iemand in van Over de Kook. Ze konden echt geen kandidaten vinden denk ik
Of hardleersquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Of kandidaten die ook mee hebben gedaan aan Over de Kook hebben zich gewoon ook voor dit programma opgegeven en zijn blijkbaar goed genoeg om door te gaan.
zijn er niet van die bureau's waar klapvee en kandidaten zichzelf opgeven en aangeven wat ze leuk vinden? voor zo'n programma kun je dan zo een blik mensen opentrekken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Of kandidaten die ook mee hebben gedaan aan Over de Kook hebben zich gewoon ook voor dit programma opgegeven en zijn blijkbaar goed genoeg om door te gaan.
Die bedrijven zijn er wel, maar volgens mij zijn dit gewoon hobbykoks die het leuk vinden om aan zo'n programma mee te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zijn er niet van die bureau's waar klapvee en kandidaten zichzelf opgeven en aangeven wat ze leuk vinden? voor zo'n programma kun je dan zo een blik mensen opentrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |