Gaat automatischquote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe voeg ik zo'n topic eigenlijk toe aan die statspagina?
Wordt automatisch gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe voeg ik zo'n topic eigenlijk toe aan die statspagina?
quote:Op zondag 19 september 2010 16:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond nog mooie docu op SBS? Vliegtuigrampen enzo boeien me niet, ik hou meer van seriemoordenaars
quote:Reportage:
Robert Pickton, varkensboer én vrouwenslachter Op een vervallen varkensboerderij treft de Canadese politie een ware nachtmerrie aan: een slachthuis voor mensen. Robert Willy Pickton woont al zijn hele leven op deze boerderij. Hij brengt zijn dagen door met het slachten van varkens en zijn nachten met de jacht op prostituees in Downtown Eastside in Vancouver. Naar eigen zeggen heeft deze ongeschoren varkensfokker de afgelopen 25 jaar 49 vrouwen afgeslacht en de levenloze lichamen van zijn slachtoffers naar het slachthuis gebracht. Vancouver maakt kennis met de genadeloze razernij van een seriemoordenaar.
quote:Op zondag 19 september 2010 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
chocolade pepernoten??
Ik waarschijnlijk welquote:
Hele aflevering gezien net. Prachtig!quote:
Ook gewoon dezelfde manier van presenteren en allesquote:Op zondag 19 september 2010 19:35 schreef tralalala het volgende:
De Belgische Alberto.
http://vtm.be/stressvakantie/all-inclusive#play
De Belgische Rob Geus doet alleen geen sjpjeedsjek.quote:Op zondag 19 september 2010 19:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ook gewoon dezelfde manier van presenteren en alles
waar gaat het nou eignelijk overquote:Op zondag 19 september 2010 18:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hele aflevering gezien net. Prachtig!
Het hele programma?quote:Op zondag 19 september 2010 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar gaat het nou eignelijk over
Nouja ik zit nu die joris lam te volgen, maar het is dus het volgen van rijke homo'squote:
same here, had beter eerst wat aan me studie kunnen doenquote:Op zondag 19 september 2010 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond weer lekker Alberto kijken, maar eerst nog wat doen voor studie. Hele dag uitgesteld
Dat is kort samengevat inderdaad "Bij ons in de PC"quote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja ik zit nu die joris lam te volgen, maar het is dus het volgen van rijke homo's
Doe ik in principe ook nooit, maar ja hebben we afgesproken met onze projectgroep dus kan er niet meer onderuitquote:Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Buiten schooltijd werken aan je studie
heb jij zo'n luxe leventje dan?quote:Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Buiten schooltijd werken aan je studie
quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doe een... MBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat doe je precies?quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan hoef je zelfs op school niks te doen, weet ik uit ervaring, maar ik doe nu HBO)quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, nee.. wij zijn HBO'ers. Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jep, HBO is toch wat meer werk dan MBOquote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nee.. wij zijn HBO'ers. Dat verklaart een hoop
mwa, binnen 1 jaar zit ik misschien al op de HBO, ben wel geinteresseerd in een journalistieke opleidingquote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jep, HBO is toch wat meer werk dan MBO
nieuwgroepenquote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Nog grote TV-kijkers die downloaden met newsgrouwps? PM dan even
Alleen met Torrentsquote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ga naar Windesheim (zwolle!) kan je stage lopen bij Albertoquote:Op zondag 19 september 2010 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwa, binnen 1 jaar zit ik misschien al op de HBO, ben wel geinteresseerd in een journalistieke opleiding
Jaaaquote:Op zondag 19 september 2010 20:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga naar Windesheim (zwolle!) kan je stage lopen bij Alberto
Schrijven doe je maar bij je tweede stagequote:Op zondag 19 september 2010 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa
Nee maar ik wil liever schrijven, reportages maken en filmen doe ik nu op mijn stage, maar ik hoef in de toekomst niet per se voor de camera te staan
dit is mijn laatste stagequote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Schrijven doe je maar bij je tweede stage![]()
Ze hebben ooit een mooie closeup van mij gemaakt in dat programma.quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik check nu episode 1 van 'bij ons in de PC'
Jort Kelder
Heb je 3 computersquote:Op zondag 19 september 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
KUT, bedenk me net dat allebei mijn laptops 'op de zaak' liggen
Ben jij er zo eenquote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze hebben ooit een mooie closeup van mij gemaakt in dat programma.
1 desktop en 2 laptops ja...quote:Op zondag 19 september 2010 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je 3 computers?
Hoe ga je dat oplossenquote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 desktop en 2 laptops ja...
En ik kan mijn TV niet zien vanaf deze desktop
Torrents.quote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 desktop en 2 laptops ja...
En ik kan mijn TV niet zien vanaf deze desktop
TV kunnen er nooit meer dan 2 zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 20:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan heb jij al die kabels hier nog nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
TV kunnen er nooit meer dan 2 zijn.Wel een megaTVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 20:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
TV kunnen er nooit meer dan 2 zijn.Moet je mijn tv zien, daar zitten wel 10 kabels aan (van alle consoles plus nog een videorecorder).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om TV te kijken heb je er maar 2 nodig, stroom en coaxquote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je mijn tv zien, daar zitten wel 10 kabels aan (van alle consoles plus nog een videorecorder).
Als je ziggo tv hebt kun je toch ook via zo'n webplayer kijken?quote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wel ziggo TV, geen ziggo internet...
quote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je ziggo tv hebt kun je toch ook via zo'n webplayer kijken?
Maar je moet wel de rest losmaken om de tv te kunnen verplaatsenquote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar om TV te kijken heb je er maar 2 nodig, stroom en coax
Citeer gewoon een willekeurige zinquote:Op zondag 19 september 2010 20:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben alleen heel slecht in TT's
Ik dacht 16 seconden, meen dat dat wel eens voorbij is gekomen..quote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef PiRANiA het volgende:
ze moeten 30s hebben, dat wist ik niet
Ze starten de meting bij hetzelfde punt (wanneer de auto inhaalde) en ze stoppen 'm op hetzelfde punt (blauwe bord). Dan heb je allebei even ver gereden, en weet je hoe hardquote:
Volgens mij was het inderdaad 16 seconden.quote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht 16 seconden, meen dat dat wel eens voorbij is gekomen..
klinkt logischerquote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht 16 seconden, meen dat dat wel eens voorbij is gekomen..
Kijk dat snap ik, maar hoe hij het uitlegdequote:Op zondag 19 september 2010 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze starten de meting bij hetzelfde punt (wanneer de auto inhaalde) en ze stoppen 'm op hetzelfde punt (blauwe bord). Dan heb je allebei even ver gereden, en weet je hoe hard
Al gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 20:35 schreef PiRANiA het volgende:
irritatie, je kan de topics al klaar zetten he
Ja, dat was niet echt handig neequote:Op zondag 19 september 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, maar hoe hij het uitlegde
Hij snapt het zelf stiekem ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, maar hoe hij het uitlegde
Ja wat een gelul, dat merk je heus wel.quote:Op zondag 19 september 2010 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat je het niet in de gaten hebt als je 130-135 gaat, ok, maar 180 niet in de gaten hebben...
Dat zie ik nu pasquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef Piles het volgende:
Welke idioot van een agent zet een auto stil voor een brandweeruitrit
Daar dan ook nog een boete voor gevenquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef Piles het volgende:
Welke idioot van een agent zet een auto stil voor een brandweeruitrit
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
we blijven wachten op de turk wachten, de hele aflevering
Nee, het is Pardon? PARDON?!quote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is trouwens PARDON?! PARDON?! en niet pardon
Mannen maken veel meer kilometersquote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
daarom komen er ook zoveel mannen in wegmisbruikers voor
PARDON!!quote:Op zondag 19 september 2010 20:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is trouwens PARDON?! PARDON?! en niet pardon
Denk wel veel, gezien de saaie boetes die ze vaak uitzendenquote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef PiRANiA het volgende:
hoeveel procent van dit soort beelden zou worden uitgezonden? meer dan vijf procent?
ik merk op mobiel niet echt wanneer iemand wat zegtquote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ie nog niet gezegd toen ik dat postte
Of een vrouw natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Porche Cayenne, vast een vent met een midlifecrisis.
Ja bellen achter het stuur enzoquote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Denk wel veel, gezien de saaie boetes die ze vaak uitzenden
Niet eens alleen de meest sensationele, daar zijn ze goed in bij COPSquote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef PiRANiA het volgende:
hoeveel procent van dit soort beelden zou worden uitgezonden? meer dan vijf procent?
Ondertitelingquote:
irritatie...quote:Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie opent de topics? Ik wil dat wel doen !
copsquote:Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Niet eens alleen de meest sensationele, daar zijn ze goed in bij COPS
ja dat verklaart alles natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mannen maken veel meer kilometers
Precies wordt er toch gek van!quote:Op zondag 19 september 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
En de agent gaat weer over naar dialect.
Dat is kwaliteit, het mist alleen een Alberto er bijquote:
Bijna 2 jaar en nog altijd geen boetequote:Op zondag 19 september 2010 20:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En ik heb in mijn 2.5 jaar rijbewijs nog maar 1 boete gehad, voor 4 te hard op de snelweg
bijna 6 jaar me rijbewijs, zonder boetesquote:Op zondag 19 september 2010 20:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En ik heb in mijn 2.5 jaar rijbewijs nog maar 1 boete gehad, voor 4 te hard op de snelweg
Cops is slecht .:Pquote:Op zondag 19 september 2010 20:41 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat is kwaliteit, het mist alleen een Alberto er bij
jawel, maar dan moeten jullie zo lang wachtenquote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kun je dan geen topics maken
Net zo slecht als Wegmisbruikers, maar dan alleen met de sensatie stukjesquote:
Jij rijdt overal netjes 100?quote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
bijna 6 jaar me rijbewijs, zonder boetes
Ok... dus irritatie doet het nuquote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
jawel, maar dan moeten jullie zo lang wachten
Nee inderdaad, helaasquote:
je bedoelt die gele?quote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
werkt best goed hè die mobiele layout, op de iPhone werkt dat prima
Nu ook vaak mexicanen bij de grensquote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Cops was leuk! Keek ik altijd vroeger, altijd negers die in elkaar werden geschopt
ja geel met oranjequote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
je bedoelt die gele?
gaat wel snel in ieder geval
whehequote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Cops was leuk! Keek ik altijd vroeger, altijd negers die in elkaar werden geschopt
Die reclame is echt bedacht door een man van 50+quote:Op zondag 19 september 2010 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Zullen we matties worden op Facebook?
greed is goodquote:
ik somsquote:Op zondag 19 september 2010 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zondagavond gebruik ik nooit PI's kost veel te veel tijd
Serie uit de VS, volgen ze agenten die negers schoppen mensen aanhouden enzo, zijn al meer dan 800 afleveringen van gemaaktquote:
quote:
underkoffer baas -1quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 19 september 2010 20:45 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Serie uit de VS, volgen ze agenten die negers schoppen mensen aanhouden enzo, zijn al meer dan 800 afleveringen van gemaakt
Ik heb gold tot april 2011quote:Op zondag 19 september 2010 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je ook genoten van het gratis xbox live gold weekend
quote:
Haast volquote:Op zondag 19 september 2010 20:46 schreef PiRANiA het volgende:
en ik zie ook al niet hoe vol het topic zit
Wauw...quote:
Ach , normale dealquote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw...
Ik heb net wat nieuwe spellen gekocht opmarktplaats
- eternal sonata
- saints row 1
- gears of war 1
28 euro incl.
Goeie deal![]()
Dat dit kan in nederland!quote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kijk Flodder, ben een beetje Wegmisbruikers moe.
buurman wat doet u nuquote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kijk Flodder, ben een beetje Wegmisbruikers moe.
Van je nieuwe opleiding blondjequote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is mijn laatste stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |