Gaat automatischquote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe voeg ik zo'n topic eigenlijk toe aan die statspagina?
Wordt automatisch gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe voeg ik zo'n topic eigenlijk toe aan die statspagina?
quote:Op zondag 19 september 2010 16:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond nog mooie docu op SBS? Vliegtuigrampen enzo boeien me niet, ik hou meer van seriemoordenaars
quote:Reportage:
Robert Pickton, varkensboer én vrouwenslachter Op een vervallen varkensboerderij treft de Canadese politie een ware nachtmerrie aan: een slachthuis voor mensen. Robert Willy Pickton woont al zijn hele leven op deze boerderij. Hij brengt zijn dagen door met het slachten van varkens en zijn nachten met de jacht op prostituees in Downtown Eastside in Vancouver. Naar eigen zeggen heeft deze ongeschoren varkensfokker de afgelopen 25 jaar 49 vrouwen afgeslacht en de levenloze lichamen van zijn slachtoffers naar het slachthuis gebracht. Vancouver maakt kennis met de genadeloze razernij van een seriemoordenaar.
quote:Op zondag 19 september 2010 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
chocolade pepernoten??
Ik waarschijnlijk welquote:
Hele aflevering gezien net. Prachtig!quote:
Ook gewoon dezelfde manier van presenteren en allesquote:Op zondag 19 september 2010 19:35 schreef tralalala het volgende:
De Belgische Alberto.
http://vtm.be/stressvakantie/all-inclusive#play
De Belgische Rob Geus doet alleen geen sjpjeedsjek.quote:Op zondag 19 september 2010 19:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ook gewoon dezelfde manier van presenteren en alles
waar gaat het nou eignelijk overquote:Op zondag 19 september 2010 18:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hele aflevering gezien net. Prachtig!
Het hele programma?quote:Op zondag 19 september 2010 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar gaat het nou eignelijk over
Nouja ik zit nu die joris lam te volgen, maar het is dus het volgen van rijke homo'squote:
same here, had beter eerst wat aan me studie kunnen doenquote:Op zondag 19 september 2010 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond weer lekker Alberto kijken, maar eerst nog wat doen voor studie. Hele dag uitgesteld
Dat is kort samengevat inderdaad "Bij ons in de PC"quote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja ik zit nu die joris lam te volgen, maar het is dus het volgen van rijke homo's
Doe ik in principe ook nooit, maar ja hebben we afgesproken met onze projectgroep dus kan er niet meer onderuitquote:Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Buiten schooltijd werken aan je studie
heb jij zo'n luxe leventje dan?quote:Op zondag 19 september 2010 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Buiten schooltijd werken aan je studie
quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doe een... MBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat doe je precies?quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan hoef je zelfs op school niks te doen, weet ik uit ervaring, maar ik doe nu HBO)quote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, nee.. wij zijn HBO'ers. Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 19 september 2010 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jep, HBO is toch wat meer werk dan MBOquote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nee.. wij zijn HBO'ers. Dat verklaart een hoop
mwa, binnen 1 jaar zit ik misschien al op de HBO, ben wel geinteresseerd in een journalistieke opleidingquote:Op zondag 19 september 2010 20:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jep, HBO is toch wat meer werk dan MBO
nieuwgroepenquote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Nog grote TV-kijkers die downloaden met newsgrouwps? PM dan even
Alleen met Torrentsquote:Op zondag 19 september 2010 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Nog grote TV-kijkers die downloaden met newsgrouwps? PM dan even
Ga naar Windesheim (zwolle!) kan je stage lopen bij Albertoquote:Op zondag 19 september 2010 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwa, binnen 1 jaar zit ik misschien al op de HBO, ben wel geinteresseerd in een journalistieke opleiding
Jaaaquote:Op zondag 19 september 2010 20:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga naar Windesheim (zwolle!) kan je stage lopen bij Alberto
Schrijven doe je maar bij je tweede stagequote:Op zondag 19 september 2010 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa
Nee maar ik wil liever schrijven, reportages maken en filmen doe ik nu op mijn stage, maar ik hoef in de toekomst niet per se voor de camera te staan
dit is mijn laatste stagequote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Schrijven doe je maar bij je tweede stage![]()
Ze hebben ooit een mooie closeup van mij gemaakt in dat programma.quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik check nu episode 1 van 'bij ons in de PC'
Jort Kelder
Heb je 3 computersquote:Op zondag 19 september 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
KUT, bedenk me net dat allebei mijn laptops 'op de zaak' liggen
Ben jij er zo eenquote:Op zondag 19 september 2010 20:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze hebben ooit een mooie closeup van mij gemaakt in dat programma.
1 desktop en 2 laptops ja...quote:Op zondag 19 september 2010 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je 3 computers?
Hoe ga je dat oplossenquote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
1 desktop en 2 laptops ja...
En ik kan mijn TV niet zien vanaf deze desktop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |