quote:Midi-SUV’s blinken in de regel niet bepaald uit op het gebied van dynamisch rijden. BMW zegt nu dat het met de X1 een SUV-alternatief heeft voor mensen die van sturen houden. Maakt de auto dat ook werkelijk waar?
De Beierse fabrikant ziet de X1 als een dynamisch alternatief voor ‘andere modellen in dit deel van de markt’. En eerlijk is eerlijk; er zijn maar weinig midi-SUV’s die uitblinken op het gebied van bochtengedrag en scherp stuurwerk. Ze zijn daarvoor te groot, te hoog en te zwaar.
De X1 gooit het duidelijk over een andere boeg. Ten eerste is het stuurgevoel van een hoog niveau. Al na de eerste kilometers heb je precies door hoeveel je moet insturen om een bocht mooi aan te snijden. Hij stuurt helder en blijft dat ook steeds doen, waardoor je voor je gevoel al snel samensmelt met de auto. Door z’n heldere stuurgedrag is de X1 een SUV-achtige die je enthousiast maakt tijdens het rijden. Dat is ook te danken aan de relatief lage zitpositie.
De X1 is zeker niet de grootste in zijn segment, maar wat merk je daar in de dagelijkse praktijk van? Eerlijk gezegd niet zo gek veel. Als het aankomt op de afstand tussen stoelzitting en dak kom je in de X1 maar weinig tekort. Ook op de achterbank valt het heel redelijk uit te houden. De bagageruimte is niet echt royaal, maar wel goed bruikbaar; de vorm is mooi evenwichtig en links en rechts vind je banden van elastiek terug waarmee je zaken kunt vastzetten. Die slimmigheid heeft BMW trouwens doorgezet in de portiervakken.
Verrassend comfortabel
De claim van BMW dat het een scherp rijdende SUV-achtige op de weg heeft gezet, is niet mals, maar wel terecht. Het gevoel dat we bij de strakke besturing hadden, merken we ook in de rest van de auto, al is de X1 bij lange na niet zo stug als bijvoorbeeld een standaard 3-serie. Op slecht wegdek merk je dat de auto langere veerwegen heeft dan z’n conventionele familieleden en dat maakt hem verrassend comfortabel. Als je met de X1 rigoureus over een hobbelig veld banjert, hoef je niet bang te zijn dat al je vullingen ineens over de vloermatten rollen. De vering absorbeert een hoop pokdaligheden en de dempers geven ze nu eens niet knetterhard door aan de billen van de inzittenden.
De balans in de X1 is typisch BMW; bij normale rij- en wegomstandigheden verdeelt xDrive de aandrijfkracht ongelijk tussen de voor- en achteras. De vooras krijgt veertig procent, maar de resterende zestig procent vindt z’n weg naar het asfalt via de achterwielen. Alleen wanneer het systeem voelt dat er echt geen grip meer is, verschuift er meer kracht naar de voorwielen. Wanneer je de dynamische tractiecontrole (DTC) op non-actief zet, wacht het systeem veel langer met ingrijpen en is het mogelijk om een fijne portie overstuur op te roepen. Wordt de drifthoek echter te groot of draaien de wielen te snel door, dan werkt xDrive als vangnet door nauwelijks voelbaar de voorwielen meer kracht te geven.
De test-X1 had een automatische zesbak aan boord. Die doet z’n werk behoorlijk soepel, mits hij warm is. De motor is daarentegen niet de meest geciviliseerdemachine. Met z’n vermogensopbouw en souplesse is op zich niet veel mis, maar vooral het geluid had wel wat netter mogen zijn. Stationair is-ie sowieso wat brommerig – ook wanneer-ie warm is – en helaas verdwijnt dat niet zodra je onderweg bent. Er valt zeker te leven met dat geratel, maar het berooft de X1 ook wel een beetje van z’n finesse.
quote:Lengte/breedte/hoogte 4454 mm/ 1798 mm/ 1545 mm
Wielbasis 2760 m
Gewicht 1475 kg
Laadvermogen 585 kg
Aanhangermassa geremd/ongeremd 1800 kg/ 750 kg
Kofferruimte 420-1350 l
Tankinhoud 61 l
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Het blijft een BMWquote:
Kijk eens hoeveel ik post en hoeveel daarvan in PTA is. Denk je echt dat ik de tijd hebt voor TR's?quote:
Ok, deze was ik welquote:
Uhmm.. Jaquote:Op zondag 19 september 2010 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel ik post en hoeveel daarvan in PTA is. Denk je echt dat ik de tijd hebt voor TR's?
lil waynequote:
SD moet zo tankenquote:Op zondag 19 september 2010 16:22 schreef Anne het volgende:
SD:
@ peu, A31 dusss. Beetje rustig aan, want het regent.
[ afbeelding ].
quote:Op zondag 19 september 2010 16:22 schreef Anne het volgende:
SD:
@ peu, A31 dusss. Beetje rustig aan, want het regent.
[ afbeelding ].
Agree.quote:
Vertellen mag toch wel ?quote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ghehe, daarnet was het nog iets gekker, maar toen durfde ik niet te stoppen om een foto te maken
Het kreng ligt erin, ik post dit lopend richting auto:p
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
oshiro
Ou-Tannu
Erasmo
Sounddragon
Alexxxxx
Anne
Turquaz52
Duvel
Sh0t
AlmightyArjen
Barcaconia
mschol
PeuRac
vogeltjesdans
BaraCuda
ook_gek
invine
Googolplexian
T42
Khadgar
ChipsZak.
Frishe
Dagoduck
Jotcha
NouMooiNiet
OxygeneFRL
Houniet
SpauldingPF
Dimitri_
Alfisti
kalejapie
kvd
Dingest
Daniel1976
238
Crutch
Anthraxx
JohnnyKnoxville
PerryVogelbekdier
vlad
Linkse_Boomknuffelaar
68Chevelle
lipje
Geqxon
zeeeend
Helena1989
seemann
Lolstoeler
ZwartmetSuiker
Urquhart
Gaat lekker met je notes zoquote:
Nee, geen geduld voor vandaagquote:Op zondag 19 september 2010 19:58 schreef Alfisti het volgende:
Geen vis of vlees?
* Alfisti was naar de Mac gegaan
Ik blijf er bij: die saab klinkt het mooist.quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef Dingest het volgende:
Even wat gepruttel op film gezet voor de Citroën, Saab en Panhard-liefhebbers onder ons![]()
Past op zich best mooi bij die boterham van vanmiddag; je bent iig consequentquote:Op zondag 19 september 2010 19:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb echt een kansloze avondmaaltijd voor mezelf in elkaar geflanst. Gebakken aardappelschijfjes en een komkommersalade. Dawast.
Als toetje maar een Magnum, die ik nog gevonden heb in de diepvries.
Hoezo past ie daar mooi bij?quote:Op zondag 19 september 2010 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Past op zich best mooi bij die boterham van vanmiddag; je bent iig consequent
quote:Op zondag 19 september 2010 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
Vallen allebei in de categorie: voer wat je niet aan visite voorzet
Forget it; 3½ uur over gedaan; heen weg was iiieeeetsie minderquote:Op zondag 19 september 2010 16:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]Gelukkig zitten er daar nauwelijks bochten in. Op deze manier is die snel op zijn bestemming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het regent een beetjequote:Op zondag 19 september 2010 21:20 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)m_over_new_york.html
Ik zou hier heel hard in een hoekje gaan zitten huilen.
Je hebt er helemaal geen note bijquote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
Eindelijk een note erbijIk zal stoppen met tvp en volg topic
Gut gut, tis watquote:Op zondag 19 september 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
En onweer en bliksem en waaien, dove!
En dat blijft nog even zo, want de stroken van Zwolle naar Lankhorst moeten nog een keer gedaan worden. Ze hebben er gruwelijk mee gefaald (wat je misschien wel gemerkt hebt; een erg soepel wegdek is het niet) en nou mag dat bedrijf uit eigen zak nog eens een nieuw laagje aan gaan leggenquote:Op zondag 19 september 2010 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
Welke mongeaul heeft trouwens die 25 km t$@#s paaltjes bij Zwolle neergeplempt ??![]()
Heb je net een lekker stukkie kunnen opschieten in .de, rij je 90 70 in een treintje
Gefoptquote:Op zondag 19 september 2010 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
Eindelijk een note erbijIk zal stoppen met tvp en volg topic
Ik had serieus spijt dat ik van die A31 af was gegaanquote:Op zondag 19 september 2010 21:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
En dat blijft nog even zo, want de stroken van Zwolle naar Lankhorst moeten nog een keer gedaan worden. Ze hebben er gruwelijk mee gefaald (wat je misschien wel gemerkt hebt; een erg soepel wegdek is het niet) en nou mag dat bedrijf uit eigen zak nog eens een nieuw laagje aan gaan leggen
quote:Op zondag 19 september 2010 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gut gut, tis wat [ afbeelding ]
http://www.hausmarvin.de/quote:Op zondag 19 september 2010 21:48 schreef Dingest het volgende:
Weet iemand toevallig een beetje goedkoop hotel in de (ruime) buurt van de Ring?
Ik weet er wel eentje in Bundequote:Op zondag 19 september 2010 21:48 schreef Dingest het volgende:
Weet iemand toevallig een beetje goedkoop hotel in de (ruime) buurt van de Ring?
Tentje opzetten op een camping. Kan je 's avonds nog fikkie stoken.quote:Op zondag 19 september 2010 21:48 schreef Dingest het volgende:
Dat is in principe ons voornaamste plan (alleen dan geen fikkie stoken maar 's avonds gewoon een bar of zo opzoeken) maar we weten nog niet of we laat willen aankomen of niet. In dat geval kan een hotel handiger zijn, dus als we nu al iets vinden doen we dat. Al is er wel een prijsverschil van 50 euroquote:Op zondag 19 september 2010 22:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tentje opzetten op een camping. Kan je 's avonds nog fikkie stoken.
Dus je gaat mee met de Ringmeet, en dan blijf je daar maffen in het bos ?quote:Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is in principe ons voornaamste plan (alleen dan geen fikkie stoken maar 's avonds gewoon een bar of zo opzoeken) maar we weten nog niet of we laat willen aankomen of niet. In dat geval kan een hotel handiger zijn, dus als we nu al iets vinden doen we dat. Al is er wel een prijsverschil van 50 euro
34 seconden om precies te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Had je ook niet ff wat voor zijn hoofd kunnen houden ??quote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
En nou nooit meer zeggen dat ik alleen dikke vrouwen topless op de foto zet...
Weer online
Haiquote:
je zou zijn portretfoto's moeten zienquote:Op zondag 19 september 2010 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had je ook niet ff wat voor zijn hoofd kunnen houden ??
quote:Op zondag 19 september 2010 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
34 seconden om precies te zijnBij mij staat dat er zelfs 3 minuten verschil isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Bij mij staat dat er zelfs 3 minuten verschil is
zondag 19 september 2010 @ 22:30:27 #61SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 september 2010 @ 22:33:01 #62
Kut, ik ben scheel![]()
Beheurlijk ja
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik wou ook een foto maken die in de verste verte enigszins leek op de foto die jij daar geplaatst hebt, maar ik was net te laat.quote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Weer online
ellende is dat jaquote:Op zondag 19 september 2010 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
Welke mongeaul heeft trouwens die 25 km t$@#s paaltjes bij Zwolle neergeplempt ??![]()
Heb je net een lekker stukkie kunnen opschieten in .de, rij je 90 70 in een treintje
jij zat nog aan je 2e pannenkoek met je date toen ik de foto's voor de webshop maakte?quote:Op zondag 19 september 2010 22:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik wou ook een foto maken die in de verste verte enigszins leek op de foto die jij daar geplaatst hebt, maar ik was net te laat.
Ieuw!quote:Op zondag 19 september 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Weer online
Nee, dat was meer tijdens de rit zeg maarquote:Op zondag 19 september 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij zat nog aan je 2e pannenkoek met je date toen ik de foto's voor de webshop maakte?
Voor of na je tegen Pino aan was geredenquote:Op zondag 19 september 2010 23:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, dat was meer tijdens de rit zeg maar
Ik was er niet tegenaan gereden, ik heb dat ding gewoon weg gedrukt.quote:Op zondag 19 september 2010 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor of na je tegen Pino aan was gereden
http://www.ringrooms.de ff mailen of ze nog plek hebben, die zijn al een stuk goedkoperquote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef Dingest het volgende:
Nee, ik ga er komend weekend met een vriend heenDaarom weet ik niet of meegaan naar de Ring-meet, deels omdat ik misschien een rustig weekend nodig heb en deels omdat ik al door de Ring-centjes heen ben dan
![]()
Het is niet zo heel warm buiten, maar volgens mij was het toen met onze fietstocht ook net zo 'warm' en dat hebben we ook weten te overleven
Je mag m'n tent wel lenen als ik hem niet nodig heb. Dan kan je leuk op een camping gaan staan.quote:Op maandag 20 september 2010 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
doe die eens niet promoten joh, straks zit ie vol als ik weer die kant op wil voor een weekend
Lekker in het bos ergens langs de baan ofzoquote:Op maandag 20 september 2010 00:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je mag m'n tent wel lenen als ik hem niet nodig heb. Dan kan je leuk op een camping gaan staan.
En zometeen mag wildkamperen niet en wordt het kampeerspul wat hij bij zich heeft ingenomen door de Duitse pliesie en ben ik m'n tent kwijt.quote:Op maandag 20 september 2010 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lekker in het bos ergens langs de baan ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeauw, dat had ik FF te melden, zeg maar
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dan krijg je vast wel eine neue van Herr Alexxxxquote:Op maandag 20 september 2010 00:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
En zometeen mag wildkamperen niet en wordt het kampeerspul wat hij bij zich heeft ingenomen door de Duitse pliesie en ben ik m'n tent kwijt.
Zelfs bij festivals regel ik een hotel, huisje of logeeradres. Ik slaap nog liever in een auto dan in een tentquote:Op maandag 20 september 2010 00:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je mag m'n tent wel lenen als ik hem niet nodig heb. Dan kan je leuk op een camping gaan staan.
quote:Op maandag 20 september 2010 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ow.. ff tussendoor; zoals jullie vast wel hebben gemerkt doen Anne en ik nogal eens klef tegen elkaar![]()
Na enig overleg op MSN vanavond, hebben Anne en ik besloten om officieus als FOK! koppel verder te gaan
en wat vind je vrouw daar van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeauw, dat had ik FF te melden, zeg maarals ik een nieuwe Pino-bumper hebquote:Op maandag 20 september 2010 00:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan krijg je vast wel eine neue van Herr Alexxxx![]()
Ik heb nog wel ergens een bumper liggen.quote:Op maandag 20 september 2010 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik een nieuwe Pino-bumper heb
Die heeft uiteraard een online scheiding aangevraagdquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ow.. ff tussendoor; zoals jullie vast wel hebben gemerkt doen Anne en ik nogal eens klef tegen elkaar![]()
Na enig overleg op MSN vanavond, hebben Anne en ik besloten om officieus als FOK! koppel verder te gaan
Wanneer gaan jullie trouwen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeauw, dat had ik FF te melden, zeg maarOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Kan dat online ?quote:
Moet dat online ?quote:
Neuh, maar in het echie wil Anne niet trouwen, en je moet wát hequote:
Ik zou het meteen uitmaken. Zometeen wil ze ook niet koken, neuken, het huishouden doen en boodschappen doen.quote:Op maandag 20 september 2010 01:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, maar in het echie wil Anne niet trouwen, en je moet wát he
Dat eerste, derde en vierde moet ie idd nog maar afwachtenquote:Op maandag 20 september 2010 01:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou het meteen uitmaken. Zometeen wil ze ook niet koken, neuken, het huishouden doen en boodschappen doen.
BB was vanochtend schijnbaar ook offline.quote:Op maandag 20 september 2010 01:07 schreef 2cv het volgende:
Het forum van BX sportief is offline. De hele dag al. In het begin ging het nog wel, nu begin ik aardig wanhopig te worden.
en dan zeggen dat ik een hoer ben...quote:Op maandag 20 september 2010 01:11 schreef 2cv het volgende:
Geluidsdraak, ik zou er nog 3 vrouwen bij nemen voor het koken, huishouden en boodschappen doen.
Ech wewquote:Op maandag 20 september 2010 01:04 schreef Anne het volgende:
Sorry, maar ik doe niet aan online relaties of online trouwen. Enzo.
Tuurlijk welquote:Op maandag 20 september 2010 01:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou het meteen uitmaken. Zometeen wil ze ook niet koken, neuken, het huishouden doen en boodschappen doen.
Euj. Ik zei niet dat ik dat niet zal doen. Ik bedoel dat ie nog moet ondervinden of ik dat doe.quote:Op maandag 20 september 2010 01:11 schreef 2cv het volgende:
Geluidsdraak, ik zou er nog 3 vrouwen bij nemen voor het koken, huishouden en boodschappen doen.
Voorlopig voldoet alleen Anne primaquote:Op maandag 20 september 2010 01:11 schreef 2cv het volgende:
en, hoe bevalt de virtuele sex, het virtuele eten, de virtueel schone afwas n zo?quote:Op maandag 20 september 2010 01:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voorlopig voldoet alleen Anne prima
Een stuk minder goed als irlquote:Op maandag 20 september 2010 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en, hoe bevalt de virtuele sex, het virtuele eten, de virtueel schone afwas n zo?
en daarvoor ben je dan virtueel gescheiden van je echte vrouwquote:Op maandag 20 september 2010 01:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een stuk minder goed als irl
Toen sliep ik nogquote:Op maandag 20 september 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BB was vanochtend schijnbaar ook offline.
Weet jij wel wat een hoer is ?quote:[..]
en dan zeggen dat ik een hoer ben...
Ieder zijn meug zeg ik danquote:Op maandag 20 september 2010 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan zeggen dat ik een hoer ben...
http://www.echtscheiding.nl/quote:Op maandag 20 september 2010 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en daarvoor ben je dan virtueel gescheiden van je echte vrouw
volgens wikipedia:quote:Op maandag 20 september 2010 01:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toen sliep ik nog
[..]
Weet jij wel wat een hoer is ?
Een vrouw die voor je kookt, het huishouden doet en boodschappen doet is heel plezierig ja. Echter, die worden over het algemeen niet 'hoer' genoemd maar 'huishoudster' of 'echtgenote'.quote:Op maandag 20 september 2010 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens wikipedia:
Vrouwelijke prostituees worden vaak hoer genoemd. Het woord is van Indo-Europese afkomst en kwam in het Oudnoors terecht als hóra (overspelige vrouw). Het woord is ook verwant met het Latijnse carus (geliefde) en het Oudindische kāma- (begeerte, vandaar Kamasutra). Lichtekooi, lichte vrouw, licht meisje, vrouw van lichte zeden en meisje van plezier zijn ook benamingen voor prostituees.
Zow, nee, da's een fijne: 'huisvrouw annex huishoudster'quote:Op maandag 20 september 2010 01:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een vrouw die voor je kookt, het huishouden doet en boodschappen doet is heel plezierig ja. Echter, die worden over het algemeen niet 'hoer' genoemd maar 'huishoudster' of 'echtgenote'.
Thanksquote:
In Alex' gedachte heb je me nu beledigdquote:Op maandag 20 september 2010 01:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een stuk minder goed als irl
meerwijverij danquote:Op maandag 20 september 2010 01:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een vrouw die voor je kookt, het huishouden doet en boodschappen doet is heel plezierig ja. Echter, die worden over het algemeen niet 'hoer' genoemd maar 'huishoudster' of 'echtgenote'.
Ehm, waarom ??quote:Op maandag 20 september 2010 01:30 schreef Anne het volgende:
[..]
In Alex' gedachte heb je me nu beledigd.
Stel (let wel: stel) ik trouw met een vrouw. En ik huur ook een huishoudster (of desnoods 10) in. Die huishoudsters doen hun werk, niet meer en niet minder en ik betaal ze, niet meer en niet minder. Ben ik dan een hoer of doe ik dan aan veelwijverij ?quote:
Euw.. op die fietsquote:
dan ben je lui en heb je geld overquote:Op maandag 20 september 2010 01:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stel (let wel: stel) ik trouw met een vrouw. En ik huur ook een huishoudster (of desnoods 10) in. Die huishoudsters doen hun werk, niet meer en niet minder en ik betaal ze, niet meer en niet minder. Ben ik dan een hoer of doe ik dan aan veelwijverij ?
quote:Op maandag 20 september 2010 01:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Euw.. op die fiets
Ehmm.. ok. voor de minder goede verstaanders;moet dat nou, al die sexpraatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kreeg ik de slappe lachquote:Op maandag 20 september 2010 01:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stel (let wel: stel) ik trouw met een vrouw. En ik huur ook een huishoudster (of desnoods 10) in. Die huishoudsters doen hun werk, niet meer en niet minder en ik betaal ze, niet meer en niet minder. Ben ik dan een hoer of doe ik dan aan veelwijverij ?
dank jequote:Op maandag 20 september 2010 01:48 schreef Anne het volgende:
We zullen de details voor ons houden, heur Lex.
mwag, ik denk dat er ook wel ergens een vrouwelijke 2cv rondloopt. Maar dan een die de hele dag aan haar gare Opel Astra F sleuteltquote:
Daar ging het niet om.quote:Op maandag 20 september 2010 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan ben je lui en heb je geld over
Ik heb in elk geval humor.quote:
Daar wil ik niet mee trouwen !quote:Op maandag 20 september 2010 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwag, ik denk dat er ook wel ergens een vrouwelijke 2cv rondloopt. Maar dan een die de hele dag aan haar gare Opel Astra F sleutelt
Tip: trouwenquote:
dat zeg ik, trouwen is zooooooo 2003...quote:Op maandag 20 september 2010 01:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: trouwen
Kost een hoop geld, en als je er spijt van krijgt kost het nog veel meer
ja, en ik doe niet meer aan sexquote:Op maandag 20 september 2010 02:02 schreef 2cv het volgende:
Ik wil helemaal NIKS met een meid die voor haar plezier aan wat voor opel dan ook sleutelt
En ik te weinigquote:Op maandag 20 september 2010 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en ik doe niet meer aan sex
Die heten allemaal Anita toch ??quote:Op maandag 20 september 2010 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Diana mag er best zijn trouwensjammer dat haar Ascona totalled is
Deze zat bij Rijmond, weet je nog?quote:Op maandag 20 september 2010 02:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die heten allemaal Anita toch ??
vandaar de scheidingquote:
De Opelclub met spelfoutquote:Op maandag 20 september 2010 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Deze zat bij Rijmond, weet je nog?![]()
[..]
vandaar de scheiding
Gaat ze nu een fatsoenlijke auto kopen ?quote:Op maandag 20 september 2010 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Diana mag er best zijn trouwensjammer dat haar Ascona totalled is
Er is/was een opelclub die mijn naam droegquote:Op maandag 20 september 2010 02:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De Opelclub met spelfout
Dingen zijn maar zelden zwart/wit he
Uhm wat hebben wij dan?quote:Op maandag 20 september 2010 01:04 schreef Anne het volgende:
Sorry, maar ik doe niet aan online relaties of online trouwen. Enzo.
het was bewustquote:Op maandag 20 september 2010 02:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De Opelclub met spelfout
Dingen zijn maar zelden zwart/wit he
Ze heeft ook nog een Chevrolet Malibuquote:Op maandag 20 september 2010 02:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gaat ze nu een fatsoenlijke auto kopen ?
Opelclub 2cv, goede naam!quote:Op maandag 20 september 2010 02:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er is/was een opelclub die mijn naam droeg![]()
![]()
casual sexquote:
Bouwjaar ?quote:Op maandag 20 september 2010 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een Chevrolet Malibu
Belediging voor de 2cv !quote:[..]
Opelclub 2cv, goede naam!
Er is dus nog een kans dat het een fatsoenlijke auto is.quote:
quote:
Hoe kan je dat na al die jaren zeggen!quote:
Gewoon, doen. Jij ging vreemdquote:Op maandag 20 september 2010 07:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe kan je dat na al die jaren zeggen!
Wat een fijn SAABje!quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef Dingest het volgende:
Even wat gepruttel op film gezet voor de Citroën, Saab en Panhard-liefhebbers onder ons![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 01:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Euw.. op die fiets
Ehmm.. ok. voor de minder goede verstaanders;Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Met wie met wie dan! Met wie ging ik vreemd dan?quote:
Met je vriendinquote:Op maandag 20 september 2010 09:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met wie met wie dan! Met wie ging ik vreemd dan?
Niet! Want dat is in die 3D wereld. Beter bekend als real lifequote:
Wat is dat?quote:Op maandag 20 september 2010 10:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet! Want dat is in die 3D wereld. Beter bekend als real life
Dat is een wereld waar je vreemd in kan gaan kennelijkquote:
Hm, vreemd...?quote:Op maandag 20 september 2010 10:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is een wereld waar je vreemd in kan gaan kennelijk
quote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef Adfundum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef Zooootje het volgende:
Moest even kijken, maar de eerste zijn 2 enen tegen elkaar, de tweede zijn twee 2en tegen elkaar, de derde 2 drieën en zo moet je doorgaan, 2 vieren tegen elkaar dus!
Jah is prima hoorquote:Op maandag 20 september 2010 11:05 schreef Anne het volgende:
@ Mark, ik doe vanavond wel googlen. Kan hier niet uitgebreid gaan zitten zoeken. Goed?
Kan je ook weer net zo snel weg ploffen?quote:
Waarschijnlijk wel, maar dat doe ik geruisloos.quote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jah is prima hoor![]()
[..]
Kan je ook weer net zo snel weg ploffen?
Dat zal perfect zijn. Doe eens voor de komende 2 maanden?quote:Op maandag 20 september 2010 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat doe ik geruisloos.
Gaat ie lekker ??quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zal perfect zijn. Doe eens voor de komende 2 maanden?
quote:
Wat heb je een vriendelijke sig.quote:Op maandag 20 september 2010 11:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat doe ik geruisloos.
Wat ben je weer heerlijk subtielquote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor werk betekent ook 24 uur per dag aan het werk?quote:Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef vlad het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk subtiel![]()
mogguh mensen.
Vanaf morgen weekje naar Italiëvoor werk
![]()
Een cursusje LPG inbouw bij Verrari ?quote:Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef vlad het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk subtiel![]()
mogguh mensen.
Vanaf morgen weekje naar Italiëvoor werk
![]()
Ligt ook een beetje aan het soort werk meestalquote:Op maandag 20 september 2010 11:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor werk betekent ook 24 uur per dag aan het werk?
Zo niet -> tof!
Vorige keer dat ik er zat welquote:Op maandag 20 september 2010 11:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor werk betekent ook 24 uur per dag aan het werk?
Zo niet -> tof!
quote:Op maandag 20 september 2010 11:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een cursusje LPG inbouw bij Verrari ?Ja, schijnen wat problemen te zijn met het monteren van een gastank in de modenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
Ghehehehe, vergeet niet om góed proef te rijden op het circuit, vooral de balans tijdens driften schijnt vervelend te zijnquote:Op maandag 20 september 2010 12:01 schreef vlad het volgende:
[..]
Ja, schijnen wat problemen te zijn met het monteren van een gastank in de modena
Waarom 2 maanden?quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Door die sig ben ik in staat mijn vriendelijkheid beter te verdelen onder hen die er iets mee kunnen.quote:
Weet ik veel, voor goed klinkt ook zo gemeen.quote:
Vriendelijkheid in de SC?quote:Op maandag 20 september 2010 12:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Door die sig ben ik in staat mijn vriendelijkheid beter te verdelen onder hen die er iets mee kunnen.
Het is best wel verbeterd de laatste tijd, volgens mijquote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
Vriendelijkheid in de SC?yeah right
Mogguhquote:
quote:
Ah, 2 maanden is een soort van semi-voorgoed?quote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik veel, voor goed klinkt ook zo gemeen.
Zag vanmorgen nog een donker groene rijdenquote:Op maandag 20 september 2010 12:07 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
Zag zaterdag een Niva staan in LeidschedamDacht dat ie krengen zowat uitgestorven waren in Nederland
Ik mag het toch best proberen?quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef vlad het volgende:
[..]
Vriendelijkheid in de SC?yeah right
Kan me nog een tijd herinneren met FWNK, Sjoewe en Herman...quote:Op maandag 20 september 2010 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is best wel verbeterd de laatste tijd, volgens mij. Totdat ook_gek zijn neus laat zien dan.
Op mijn klussie in .de reed ook zo'n ding rondquote:Op maandag 20 september 2010 12:07 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
Zag zaterdag een Niva staan in LeidschedamDacht dat ie krengen zowat uitgestorven waren in Nederland
En vergeet Peu niet. Elke dag weer..quote:Op maandag 20 september 2010 12:09 schreef vlad het volgende:
[..]
Kan me nog een tijd herinneren met FWNK, Sjoewe en Herman...
Wederom het bewijs dat plagen niet leidt tot het verlaten van de SCquote:Op maandag 20 september 2010 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
En vergeet Peu niet. Elke dag weer..
Nee dit is een echte mannen reeks. Aan 1 excuus vrouw in de vorm van anne hebben we genoeg.quote:
Liever welquote:Op maandag 20 september 2010 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
En vergeet Peu niet. Elke dag weer..
Iets met een betonne plaat en een kopquote:Op maandag 20 september 2010 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wederom het bewijs dat plagen niet leidt tot het verlaten van de SC
Anne was geen vrouw zijn je aantal SC geledenquote:Op maandag 20 september 2010 12:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dit is een echte mannen reeks. Aan 1 excuus vrouw in de vorm van anne hebben we genoeg.
Ja maar is ze wel. Kreeg een bepaalde zip file gemaild. En daar stond toch wel erg duidelijk bewijs in. Goed stevig bewijs ook.quote:Op maandag 20 september 2010 12:15 schreef vlad het volgende:
[..]
Anne was geen vrouw zijn je aantal SC geleden
o_g weet niet wattie wil, misschien heeft ie wel MPSquote:Op maandag 20 september 2010 12:15 schreef vlad het volgende:
[..]
Anne was geen vrouw zijn je aantal SC geleden
Lees mijn reactiequote:Op maandag 20 september 2010 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
o_g weet niet wattie wil, misschien heeft ie wel MPS
dat is GEEN bewijs dat ze een vrouw is, maar dat ze jaren geleden een meisje wasquote:Op maandag 20 september 2010 12:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar is ze wel. Kreeg een bepaalde zip file gemaild. En daar stond toch wel erg duidelijk bewijs in. Goed stevig bewijs ook.
Dus anne is een vrouw
Uhm.. dat .zip verhaal is weer banbaar tegenwoordigquote:Op maandag 20 september 2010 12:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar is ze wel. Kreeg een bepaalde zip file gemaild. En daar stond toch wel erg duidelijk bewijs in. Goed stevig bewijs ook.
Dus anne is een vrouw
quote:Op maandag 20 september 2010 12:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus anne is een vrouw
Uhm edit dan effe zip naar duidelijk bewijs?quote:Op maandag 20 september 2010 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhm.. dat .zip verhaal is weer banbaar tegenwoordig
en wat voor meisje...quote:Op maandag 20 september 2010 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is GEEN bewijs dat ze een vrouw is, maar dat ze jaren geleden een meisje was
Dan kan jij een bepaalde afspraak van vorige week wel vergeten! Je weet wel wattes!quote:Op maandag 20 september 2010 12:22 schreef Anne het volgende:
Dat ik iets voor je ga googlen kun je nu wel vergeten hè?
Oh. Wat nu?quote:Op maandag 20 september 2010 12:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dit is een echte mannen reeks. Aan 1 excuus vrouw in de vorm van anne hebben we genoeg.
Nee, je kapt gewoon met zeiken over die filequote:Op maandag 20 september 2010 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm edit dan effe zip naar duidelijk bewijs?
Of maak er wat leuks van?
Kan via me telefoon niet goed editen zo blijkt
Ik kan je vertellen dat het alleen maar verbeterd is sinds die tijdquote:
/carequote:Op maandag 20 september 2010 12:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan kan jij een bepaalde afspraak van vorige week wel vergeten! Je weet wel wattes!
I knowquote:Op maandag 20 september 2010 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het alleen maar verbeterd is sinds die tijd
Zeg ook niet dat het niet zielig is. Maar het is wel geschiedenis. Ze gaan de auto van kars t ook in een museum zetten. Die auto heeft een verschrikkelijke geschiedenis. Maar dat gaan we ook niet dood zwijgen. Dat is geschiedenis.quote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je kapt gewoon met zeiken over die file
En dat geldt ook voor andere oldbies; niet grappig
Dan doe je nu dat stukje geruisloos weg gaan a 2 maanden?quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:30 schreef vlad het volgende:
Ze hoeft zich in ieder geval minder voor de foto's te schamen dan FWNK toendertijd
Dat hoefde ze sowieso niet, de flapdrol die ze in omloop bracht moet dat wel.quote:Op maandag 20 september 2010 12:30 schreef vlad het volgende:
Ze hoeft zich in ieder geval minder voor de foto's te schamen dan FWNK toendertijd
Shit sinds ik 30 ben was ik hier al bamg voor!quote:
Wat weer een heerlijke uiteenzetting van de feitenquote:Op maandag 20 september 2010 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet zielig is. Maar het is wel geschiedenis. Ze gaan de auto van kars t ook in een museum zetten. Die auto heeft een verschrikkelijke geschiedenis. Maar dat gaan we ook niet dood zwijgen. Dat is geschiedenis.
En dan kan ik beginnen over joden, geschiedenis en zielig. Maar dat gaat voor velen te ver.
Nouja, die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor..quote:Op maandag 20 september 2010 12:31 schreef ook_gek het volgende:
En dan kan ik beginnen over joden, geschiedenis en zielig. Maar dat gaat voor velen te ver.
Dat ligt teveel voor de hand.quote:Dan doe je nu dat stukje geruisloos weg gaan a 2 maanden?
ah joh, gewoon biertje pakken, kut roepen en kijken naar de toekomstquote:Op maandag 20 september 2010 12:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor..
Dat het me geen reet uitmaakt of die afspraak door gaat of nietquote:Op maandag 20 september 2010 12:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit sinds ik 30 ben was ik hier al bamg voor!
Ik voel een generatiekloof aankomen
Wtf bedoel je met die reactie?
Praat ik over gas krijg ik te horen dat het ergens anders over moet gaan, praten we over iets anders is het weer niet goedquote:Op maandag 20 september 2010 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hoefde ze sowieso niet, de flapdrol die ze in omloop bracht moet dat wel.
Kunnen we het nu weer ergens anders over hebben ??
True, ancient history zelfs, en dat gaan we zo latenquote:Op maandag 20 september 2010 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet zielig is. Maar het is wel geschiedenis.
...
Maar oke oke ik zal het bijna nooit meer hebbwn over dat zip bestandje hebben van je prille liefde
quote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef Alfisti het volgende:
Aangezien SD toch geen flikker te doen heeft mag hij straks de nieuwe OP maken
ik weet hoe je je voelt. bdsm mag ook niet meerquote:Op maandag 20 september 2010 12:36 schreef vlad het volgende:
[..]
Praat ik over gas krijg ik te horen dat het ergens anders over moet gaan, praten we over iets anders is het weer niet goed![]()
Kan ie op gas?quote:Op maandag 20 september 2010 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M5 meets Klonk OP
als jij het nog volgt, vertel me het dan. Want ik volg me zelf even niet meer.quote:Op maandag 20 september 2010 12:33 schreef vlad het volgende:
[..]
Wat weer een heerlijke uiteenzetting van de feiten
laat duidelijk zijn dat iemand die zo iets gedaan heeft duidelijk niet goed is, en ergens op een sociale werkplaats moet werken wil je zo iets verzinnen!quote:Het was gewoon een kutstreek wat ik je brom!
Pfff.. vroeger vond je me nog aardig en kreeg ik koffiequote:Op maandag 20 september 2010 12:34 schreef Alfisti het volgende:
Aangezien SD toch geen flikker te doen heeft mag hij straks de nieuwe OP maken
Ik geloof het zodra ik jullie tongcontact zie maken @ ringquote:Op maandag 20 september 2010 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En wat bedoel je met 'pril' ?? dit speelt al een paar maandjes, voor júllie is het pril ja
Softies hierzoquote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet hoe je je voelt. bdsm mag ook niet meer
dat jij onder het dashboard dook zodra je mijn lens zag, zodat je na een uur achter een MX5 rijden last van je rug had van het telkens bukkenquote:Op maandag 20 september 2010 12:38 schreef vlad het volgende:
[..]
Softies hierzo![]()
Weet je nog... jaren geleden op de ring?
quote:Op maandag 20 september 2010 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat jij onder het dashboard dook zodra je mijn lens zag, zodat je na een uur achter een MX5 rijden last van je rug had van het telkens bukkenomdat niemand mag weten dat je een neger bent
Oh hmmm nou ja tegen die tijd denk je er misschien anders over. Kan nog effe durenquote:Op maandag 20 september 2010 12:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat het me geen reet uitmaakt of die afspraak door gaat of niet.
Ik google niet meer. Je gaat zelf maar spitten.
heb wel een foto van jou ingesteld als foto voor de PTA ringmeet facebookdingesquote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef vlad het volgende:
[..]
En Bo maar denken dat ik een rus was
quote:Op maandag 20 september 2010 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof het zodra ik jullie tongcontact zie maken @ ring
Oh jah je bent onze excuus negertquote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef vlad het volgende:
[..]
En Bo maar denken dat ik een rus was
Portretrechtquote:Op maandag 20 september 2010 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb wel een foto van jou ingesteld als foto voor de PTA ringmeet facebookdinges
Nu kan ik een hele foute grap maken die zeer matig is..quote:
Doe eensquote:Op maandag 20 september 2010 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu kan ik een hele foute grap maken die zeer matig is..
zowaar, een link die ik wel mag postenquote:
Hehehe, dat valt wel te regelenquote:Op maandag 20 september 2010 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik geloof het zodra ik jullie tongcontact zie maken @ ring
en buzzybee ook al nietquote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet hoe je je voelt. bdsm mag ook niet meer
* Alfisti geeft SD koffie en een broodje zalmquote:Op maandag 20 september 2010 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff.. vroeger vond je me nog aardig en kreeg ik koffie
Moet me aanmeldenquote:Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zowaar, een link die ik wel mag posten
http://www.facebook.com/event.php?eid=127961553920474&ref=ts
Als je zorgt dat je gewoon in het donker of in de schemering gaat meeten en niet gaat lachen zit je save betreft foto'squote:
quote:Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef Anne het volgende:
Was dat waar jullie op de terugweg schnitzels kwamen eten of wat?
Waarom praat je in de verleden tijd ??quote:Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef Anne het volgende:
dat mag ik niet zeggen, dan krijg ik een banquote:Op maandag 20 september 2010 12:43 schreef vlad het volgende:
Waar kan ik de foto's van dat weekend eigenlijk dl? Heb ze nog steeds niet
euh, geloof het wel. en was het ook met dat BassoZ ons uitzwaaide?quote:Op maandag 20 september 2010 12:44 schreef Anne het volgende:
ja, duh, facebookquote:
Ow, dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op maandag 20 september 2010 12:46 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat wij kwamen en jullie twee er snel vandoor gingen
Ons achterlatend bij de hond en ouders
quote:Op maandag 20 september 2010 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom praat je in de verleden tijd ??Van mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Tim is toch pleitte.
Dan ziet niemand m'n gouden tandenquote:Op maandag 20 september 2010 12:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je zorgt dat je gewoon in het donker of in de schemering gaat meeten en niet gaat lachen zit je save betreft foto's
Jij wilt toch niet op de fotoquote:
je was er nog toen we weg gingen, ik heb je toen immers geknuffeld tot ieders grote verbazingquote:Op maandag 20 september 2010 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dat kan ik me niet meer herinneren. Het waren volgens mij 2 honden btw.
[..]
PMquote:Op maandag 20 september 2010 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat mag ik niet zeggen, dan krijg ik een ban
Zit niet te janken man; een linkje naar foto's waar om gevraagd wordt mag heus welquote:Op maandag 20 september 2010 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
dat mag ik niet zeggen, dan krijg ik een ban
dit keer 1 dagquote:Op maandag 20 september 2010 12:46 schreef ook_gek het volgende:
Hoe doen jullie dat met de ring meet? In 1 dag op en neer of nemen jullie een overnachting?
Arme annequote:Op maandag 20 september 2010 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je was er nog toen we weg gingen, ik heb je toen immers geknuffeld tot ieders grote verbazing
Ja, dat kan ik me dan wel weer herinnerenquote:Op maandag 20 september 2010 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je was er nog toen we weg gingen, ik heb je toen immers geknuffeld tot ieders grote verbazing
Wel toen we aankwamen... had je ons maar niet hongerig achter moeten latenquote:Op maandag 20 september 2010 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dat kan ik me niet meer herinneren. Het waren volgens mij 2 honden btw.
http://buzzybeeforum.nl/v(...)rdschleife&start=150quote:Op maandag 20 september 2010 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit niet te janken man; een linkje naar foto's waar om gevraagd wordt mag heus wel
quote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef vlad het volgende:
[..]
Wel toen we aankwamen... had je ons maar niet hongerig achter moeten laten
Hmmm.. that opens some possibilitiesquote:
Die schnitzels komen niet aanwaaien hoorquote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef vlad het volgende:
[..]
Wel toen we aankwamen... had je ons maar niet hongerig achter moeten laten
De volgende keer gaat vlad ze halen dusquote:Op maandag 20 september 2010 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die schnitzels komen niet aanwaaien hoor
OMG, je hebt me echt negatief gemaaktquote:Op maandag 20 september 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/v(...)rdschleife&start=150
Ik mag nog een volgende keer komen?quote:Op maandag 20 september 2010 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
De volgende keer gaat vlad ze halen dus.
Onbeperkt schnitzels eten... Had 1 kleintje opquote:Op maandag 20 september 2010 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die schnitzels komen niet aanwaaien hoor
ik ga ff lunchen nu, plak jij die vliegtuig maar, meer heb ik nietquote:Op maandag 20 september 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
Alexxxx, maak jij de nieuwe ?? je had al iets toch ?
Gaan wij erover wie er wel en niet komen dan ??quote:Op maandag 20 september 2010 12:55 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik mag nog een volgende keer komen?
ik heb dat weekend in totaal 11 schnitzels gehadquote:Op maandag 20 september 2010 12:56 schreef vlad het volgende:
[..]
Onbeperkt schnitzels eten... Had 1 kleintje op
Oka, ik ga FF wat knutselenquote:Op maandag 20 september 2010 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga ff lunchen nu, plak jij die vliegtuig maar, meer heb ik niet
Ja, maar wel een andere locatiequote:Op maandag 20 september 2010 12:55 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik mag nog een volgende keer komen?
Anne gaat ervolgens mij wel over wie wel en niet bij haar mag komen etenquote:Op maandag 20 september 2010 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaan wij erover wie er wel en niet komen dan ??
ga je neit gezellig mee naar tim zijn ouders?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk net zo ver als van de ring naar Den Haagquote:Op maandag 20 september 2010 13:01 schreef ook_gek het volgende:
Hoe lang is het rijden van den haag naar de ring ongeveer?
quote:Op maandag 20 september 2010 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je neit gezellig mee naar tim zijn ouders?Ik heb ze om eerlijk te zijn sinds het uit is niet meer gezien of gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is niet geheel waar. Als je nog gaat eten bij anne is de terugweg langer dan de heenweg.quote:Op maandag 20 september 2010 13:01 schreef vlad het volgende:
[..]
Denk net zo ver als van de ring naar Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |