-zoek het begrip 'ontopic' eens opquote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ook niet helpen dan iemand allerlei leugens loopt te verspreiden. Dan mag het wel BNW zijn, maar dan moet daar toch op gereageerd worden.
Het feit dat iets een sensatie is ontkracht het nieuws feit niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Bastard het volgende:
En ik maar denken dat FOX nieuws sensatiebelust is, van de week geleerd.
Dan verhuis ik wel naar een gemiddeld land in het M-O, waar je niet verplicht een koran te bezitten of te lezen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb mijn koran alvast gekocht. omdat ik geen zin heb om straks, na het schieten, aan mijn haren naar buiten gesleept te worden.
en ik kan je vertellen dat het geen leuk vooruitzicht is volgens dat boek. ik had gehoopt op iets meer relativering, minder dogmatisme en wat humor in het firdows. non of it all.
Nee klopt, je weet fijntjes te vertellen wat nieuws is.. is het nieuws?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:04 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo goed begrepen, ik luister niet naar mijn gevoel namelijk, ik denk naar...
Nou, dat wordt zoeken denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan verhuis ik wel naar een gemiddeld land in het M-O, waar je niet verplicht een koran te bezitten of te lezen.
quote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en dat zeg je zonder de exacte context te weten waarin die zinnen staan vanuit een nieuwsbron die niet bepaald objectief is en soms creatief met feiten omgaan.
Of het nieuws is word alleen bepaalt door de gene die het opschrijft.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee klopt, je weet fijntjes te vertellen wat nieuws is.. is het nieuws?
Of is het altijd wel bekend geweest en moet het nu in het nieuws komen denk je? Waarom, het doel? Hebben wij in onze geschiedenisboeken geen opmerkelijke zaken staan als we ze onder de loep zouden nemen? Werkelijk?
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan verhuis ik wel naar een gemiddeld land in het M-O, waar je niet verplicht een koran te bezitten of te lezen.
Dan ben je ook vrij laat...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Bastard het volgende:
En ik maar denken dat FOX nieuws sensatiebelust is, van de week geleerd.
Je hebt natuurlijk ten dele gelijk, niet in alle islamitische landen is het een pretje. In Saoudi-Arabie wordt je als niet-moslim gewoon behandeld als tweederangs burger. Echter, ik heb bijvoorbeeld familie in Egypte wonen en daar wordt niets gemerkt van de onderdrukkende islam.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
succes. ook met de stempels in jouw paspoort en met het gebrek aan koran'kennis'.
of denk je dat je er net zo leuk woont als dat je toerist bent?
Tja, schelden wordt verwijderd. Zonder aanzien des persoons.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef sciencefaith het volgende:
Wat is er moedig en nieuw aan dit fora?
Meeste tekst is gecensureerd door FOK! moderators
Ik heb helemaal niet gescholden .quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, schelden wordt verwijderd. Zonder aanzien des persoons.
welcome to the world.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:15 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gescholden .
Je bedoelt te zeggen dat jezelf beledigt voelt omdat jou papa of mama een moslim is?
Zelf op dit forum is er islamitische indoctrinatie aan de gang.
Nee, dat zeg ik ook niet, er wérd gescholden. En ja, dan sneuvelen er soms een paar posts in het heetst van de strijd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:15 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gescholden .
Je bedoelt te zeggen dat jezelf beledigt voelt omdat jou papa of mama een moslim is?
Zelf op dit forum is er islamitische indoctrinatie aan de gang.
Het bevestigd alleen de angst voor een concurrerende drug van een paar redneck schoolhoofden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:36 schreef sciencefaith het volgende:
Om alle klachten op te heffen van dit topic dat de bron onbetrouwbaar zou zijn, heb ik hier een ander nieuwsbericht van de BBC.
"Het Texas schoolbestuur heeft een resolutie aangenomen waarin uitgevers "pro-Islamic/anti-Christian" taal uit de schoolboeken in de staat zal houden."
Niet alleen bevestigd dit het feit van het topic.
Het bevestigt de angst voor een concurrerende drug? En met drug bedoel je een andere godsdienst? Of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het bevestigd alleen de angst voor een concurrerende drug van een paar redneck schoolhoofden.
Je begrijpt het goed. Geloof is toch lekker?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het bevestigt de angst voor een concurrerende drug? En met drug bedoel je een andere godsdienst? Of begrijp ik dat verkeerd?
nee. maar daarnaast raaskal je gewoon.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je begrijpt het goed. Geloof is toch lekker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |