Dat was na de illegale invalquote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
De linkse partijen hebben daar al voor gezorgd.
Die hebben die gastarbeiders naturalisatie recht gegeven.
En die hebben vervolgens heel hun familie hier naar toe gehaald en maken 3 keer zoveel kinderen als autochtonen.
En de Irak oorlog is niet illegaal.
Waarom heeft het Iraakse volk Sadam dan ter dood veroordeeld?
Ze mogen terug naar de rokend puinhopen van Amerikaanse destabilisatiepolitiek.quote:Aangezien dat het resultaat was van die oorlog.
En dan kunnen die vluchtelingen uit Irak ook weer terug, aangezien ze hier op valse informatie hun vluchtelinge status hebben gekregen.
Het lijkt me vrij logisch dat een leider die volkerenmoord pleegt niet uit eigen beweging weg gaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was na de illegale inval![]()
[..]
Ze mogen terug naar de rokend puinhopen van Amerikaanse destabilisatiepolitiek.
De invasie van Irak was in die zin illegaal dat de VS geen toestemming heeft gekregen van de VN-Veligheidsraad. En in de hedendaagse wereldpolitiek is dat nou eenmaal een vereiste. Kofi Anan heeft daar een aantal jaar geleden nog een en ander over gezegdquote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij logisch dat een leider die volkerenmoord pleegt niet uit eigen beweging weg gaat.
Die zul je weg moeten jagen, met een oorlog.
Als de oorlog illegaal zou zijn dan moeten ze terug aangezien dat de reden was om die vluchtelingen op te nemen.
Als die oorlog echt illegaal was en dus onnodig, dan waren ze er ook mee gestopt aangezien het zoveel geld kost dat er een economische crisses uit is ontstaan.
Helaas pakt Amerika niet alle volker-moordenaars aan maar alleen die Amerikaanse belangen in de weg staan. Zolang hij oorlog voerde met Iran was het een beste vent want hij hield het MO onstabiel en daarmee de olieprijs laag.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij logisch dat een leider die volkerenmoord pleegt niet uit eigen beweging weg gaat.
Die zul je weg moeten jagen, met een oorlog.
Waarom is er dan oorlog?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De invasie van Irak was in die zin illegaal dat de VS geen toestemming heeft gekregen van de VN-Veligheidsraad. En in de hedendaagse wereldpolitiek is dat nou eenmaal een vereiste. Kofi Anan heeft daar een aantal jaar geleden nog een en ander over gezegd
Ze hebben ook overwogen om Iran aan te vallen, alleen is Iran te groot.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas pakt Amerika niet alle volker-moordenaars aan maar alleen die Amerikaanse belangen in de weg staan. Zolang hij oorlog voerde met Iran was het een beste vent want hij hield het MO onstabiel en daarmee de olieprijs laag.
-edit, doe normaal!-blaartrekkende kolder,quote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef sciencefaith het volgende:
Fox News heeft de islamistische infiltratie van Amerikaanse schoolboeken verkent.
Men beschrijft de islam in een meer welvarende licht dan andere religies.
Dit is een zeer kwalijk project dat waarschijnlijk gefinancierd word door buitenlandse olielanden.
Tijd om wakker te worden Amerika, als je kinderen hebt in een openbare school, neem de tijd om hun boeken te lezen en durf bezwaren te maken die je kan hebben. Met andere woorden, een zeer groot probleem en maak je geen zorgen over de etikettering dat je als intolerant word afgeschreven, omdat je wil dat jou kinderen nauwkeurig de waarheid leren over de geschiedenis!
Voorbeelden:
De woorden sharia en jihad zijn uit de boeken verwijderd.
In de boeken staat: That the Cristian believe that Jesus was the promised messiah
In de boeken staat: Moses has claimed he has received the 10 commandment
Maar,
In die boeken staat ook: The Qur'an is the collection of God's revelation to Mohamed
Je beseft dat er andere regels gelden wanneer een land zich dient te verdedigen? En voor alle duidelijkheid: de invasie van Irak is geen zelfverdedigingsconflicht. Althans, niet vanuit de perceptie van de Amerikanen. De Irakezen moesten zich wel verdedigen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Waarom is er dan oorlog?
Als de VN-veiligheidsraad gewoon nooit toestemming geeft is er dus wereld vrede.
Ik mag uit noodweer mijzelf ook verdedigen.
Of moet ik dan eerst iemand opbellen om te vragen of ik toestemming krijg.
Nog los van het feit dat de Amerikanen in de jaren 80 volop vriendjes waren met Saddam, ook toen hij zijn eigen volk vergaste...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De invasie van Irak was in die zin illegaal dat de VS geen toestemming heeft gekregen van de VN-Veligheidsraad. En in de hedendaagse wereldpolitiek is dat nou eenmaal een vereiste. Kofi Anan heeft daar een aantal jaar geleden nog een en ander over gezegd
Nee hoor, dan zijn er alleen maar illegale oorlogen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Waarom is er dan oorlog?
Als de VN-veiligheidsraad gewoon nooit toestemming geeft is er dus wereld vrede.
Dus Amerika verdedigde zichzelf?quote:Ik mag uit noodweer mijzelf ook verdedigen.
Of moet ik dan eerst iemand opbellen om te vragen of ik toestemming krijg.
Ook dat. Dat vergassen van die Iraniers was toen nog geen probleem. Hetzelfde verhaal met Bin Laden en consorten.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat de Amerikanen in de jaren 80 volop vriendjes waren met Saddam, ook toen hij zijn eigen volk vergaste...
V.
Je reactie onderschrijft mijn bezorgdheid.quote:
Hoe zijn die gastarbeiders hier gekomen? Daarnaast ging/gaat het niet om gastarbeiders maar om uitgeprocedeerde asielzoekers.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:05 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Wanneer heeft het CDA in wetsvoorstel ingediend waar gastarbeiders genaturaliseerd konden worden?
Ik kan mij niet herinneren dat de PvdA ooit 76 zetels of meer heeft gehad.quote:Volgens was het laats nog Pvda die hier 30.000 uitgeprocedeerde asielzoekers een generaal pardon heeft gegeven.
Regels heb je niet in een oorlog, zeker niet een zo'n vuile oorlog als de jihad.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat er andere regels gelden wanneer een land zich dient te verdedigen? En voor alle duidelijkheid: de invasie van Irak is geen zelfverdedigingsconflicht. Althans, niet vanuit de perceptie van de Amerikanen. De Irakezen moesten zich wel verdedigen.
Overigens worden alle huidige conflicten inderdaad illegaal uitgevochten.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eraal-pardon-af.htmlquote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Dlocks het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat de PvdA ooit 76 zetels of meer heeft gehad.
63% van de CDA stemmers was voorstander van het generaal pardon.
Wat heeft, of beter gezegd had, de jihad precies met Irak te maken? Saddam Hussein was geen bondgenoot van Bin Laden en Al-Zawahiri. Sterker, hij was niet eens een overtuigd moslim.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Regels heb je niet in een oorlog, zeker niet een zo'n vuile oorlog als de jihad.
Heb je ooit aan de cao rechten gedacht van een zelfmoordcommando?
-edit-quote:Ik ga mij niet aan regels houden als er ooit oorlog komt in Nederland.
Op die manier maximaliseer ik mijn overlevingskans.
Ondertussen blijf ik een wolf in schaapskleren en als ik mijn kans rijp zie dan steek ik een mes in je rug.
Guerrilla counter oorlogvoering .
Je schijnt niet veel van de Nederlandse politiek te begrijpen. Kijk, de PvdA kan zo'n voorstel nooit in d'r uppie doordrukken. Daar is een kamermeerderheid voor nodig (75 zetels of meer). Aangezien de PvdA er rond die tijd ongeveer 35 bezat, ligt de schuld slechts ten dele bij de PvdA. Zij heeft toch echt steun moeten ontvangen van de andere fracties.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)eraal-pardon-af.html
Omdat je een selectief geheugen hebt
15 van de 19 terroristen kwamen uit Saoedi-Arabië. Hoeveel kwamen er uit Irak? Juist... Toch wel vreemd dat Saoedi-Arabië desondanks met fluwelen handschoentjes werd 'aangepakt'.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Regels heb je niet in een oorlog, zeker niet een zo'n vuile oorlog als de jihad.
Heb je ooit aan de cao rechten gedacht van een zelfmoordcommando?
Ik ga mij niet aan regels houden als er ooit oorlog komt in Nederland.
Op die manier maximaliseer ik mijn overlevingskans.
Ondertussen blijf ik een wolf in schaapskleren en als ik mijn kans rijp zie dan steek ik een mes in je rug.
Guerrilla counter oorlogvoering .
Nadeel van oorlog is, dat je eigenlijk nooit winnaars hebt
Hebben ze die massa vernietiginswapens eigenlijk al gevonden?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat de Amerikanen in de jaren 80 volop vriendjes waren met Saddam, ook toen hij zijn eigen volk vergaste...
V.
Ik zie daar nergens staan dat PvdA 76 zetels had. Op zich niet zo gek, want de PvdA heeft nooit 76 zetels gehad.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:49 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)eraal-pardon-af.html
Omdat je een selectief geheugen hebt
Er heeft nog nooit een partij alleen in de regering gezeten. de laatste 4 generaties in ieder geval?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schijnt niet veel van de Nederlandse politiek te begrijpen. Kijk, de PvdA kan zo'n voorstel nooit in d'r uppie doordrukken. Daar is een kamermeerderheid voor nodig (75 zetels of meer). Aangezien de PvdA er rond die tijd ongeveer 35 bezat, ligt de schuld slechts ten dele bij de PvdA. Zij heeft toch echt steun moeten ontvangen van de andere fracties.
De Jihad, beter bekend bij ons als de oorlog tegen de terroristen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft, of beter gezegd had, de jihad precies met Irak te maken? Saddam Hussein was geen bondgenoot van Bin Laden en Al-Zawahiri. Sterker, hij was niet eens een overtuigd moslim.
[..]
Je bent een bijzonder vreemd kereltje.
Lijkt me logisch dat je uit strategisch oogpunt niet alle landen tegelijk gaat aanvallen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
15 van de 19 terroristen kwamen uit Saoedi-Arabië. Hoeveel kwamen er uit Irak? Juist... Toch wel vreemd dat Saoedi-Arabië desondanks met fluwelen handschoentjes werd 'aangepakt'.
Saddam die door steun van de VS aan de macht is gekomen had helemaal niets te maken met terroristen. Moest hij niets van hebben. Wist je overigens dat de rechterhand van Saddam (Tarik Aziz 'er is niets aan de hand, alles is onder controle') een christen was?
En inderdaad onderstaande:
[..]
Hebben ze die massa vernietiginswapens eigenlijk al gevonden?
Irak had geen enkele link met terroristen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
De Jihad, beter bekend bij ons als de oorlog tegen de terroristen.
War on terror...
Amerika had altijd al staatsvijanden, ze hebben de belangrijkste gepakt lijkt me
Oh mijn god, je begrijpt het echt niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een partij alleen in de regering gezeten. de laatste 4 generaties in ieder geval?
Dus dan heeft geen een partij ooit iets bereikt
Er staat in die tekst: "De Kamer, die donderdag na de verkiezingen van vorige week voor het eerst in nieuwe samenstelling bijeen was, gaat ervan uit dat het pardon tijdens de lopende kabinetsformatie definitief geregeld wordt. Initiatiefnemer PvdA......"
Dat de Pvda dus het initiatief nam en afdwong anders was er geen formatie mogelijk.
Vervolgens stappen uit de regering nadat ze de hele economie hebben verneukt.
Geen enkele partij in hun eentje. Altijd door samen te werken met andere partijen. Het staat iedere partij vrij om tegen of voor een bepaald voorstel te zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een partij alleen in de regering gezeten. de laatste 4 generaties in ieder geval?
Dus dan heeft geen een partij ooit iets bereikt
PvdA dwong niets af. Het werd gewoon in stemming gebracht. Als de PvdA iets zou willen afdwingen dan hadden ze dat op zijn hoogst bij de coalitieonderhandelingen kunnen doen zodat het zou worden meegenomen in het regeringsakkoord van de coalitie. En dat deden ze dus niet.quote:Er staat in die tekst: "De Kamer, die donderdag na de verkiezingen van vorige week voor het eerst in nieuwe samenstelling bijeen was, gaat ervan uit dat het pardon tijdens de lopende kabinetsformatie definitief geregeld wordt. Initiatiefnemer PvdA......"
Dat de Pvda dus het initiatief nam en afdwong anders was er geen formatie mogelijk.
Vervolgens stappen uit de regering nadat ze de hele economie hebben verneukt.
Koos heeft het uitgevogeld hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Irak had geen enkele link met terroristen.
Om maar eens een voorbeeldje te noemen: 15 van de 19 terroristen kwamen uit Saoedi-Arabië. Hoeveel kwamen er uit Irak? Juist...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Koos heeft het uitgevogeld hoor
Jij bent onwetend.
Denk je nou echt dat iedereen zich aan de regels houd?
Nope, Irak was als het gaat om de war om terror juist de minst belangrijkste.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
War on terror...
Amerika had altijd al staatsvijanden, ze hebben de belangrijkste gepakt lijkt me
Nee, het waren de Amerikanen die hadden uitgevogeld dat Irak geen link had met terroristen. Bush heeft zelf nota bene toegegeven dat Saddam Hussein geen banden had met Al-Qaeda.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Koos heeft het uitgevogeld hoor
Jij bent onwetend.
Denk je nou echt dat iedereen zich aan de regels houd?
Ja, het is alsof je tegen een muur praat.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ga er toch niet op in, man. Die jongen heeft geen flauw idee hoe de Nederlandse politiek werkt. Hij denkt nota bene dat ons land al vier generaties wordt geregeerd door de PvdA
De gene die een idee oppert in de kamer is er verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Geen enkele partij in hun eentje. Altijd door samen te werken met andere partijen. Het staat iedere partij vrij om tegen of voor een bepaald voorstel te zijn.
[..]
PvdA dwong niets af. Het werd gewoon in stemming gebracht. Als de PvdA iets zou willen afdwingen dan hadden ze dat op zijn hoogst bij de coalitieonderhandelingen kunnen doen zodat het zou worden meegenomen in het regeringsakkoord van de coalitie. En dat deden ze dus niet.
Daarnaast is er dit besluit gewoon democratisch genomen. Een meerderheid van de tweede kamer was voor. En dat was dus niet alleen de PvdA.
En nogmaals (want dat schijn je maar niet snappen) de PvdA had geen 76 zetels of meer in de tweede kamer.
Maar goed, het is de LPF die met dit idee kwam.![]()
Welke connectie is er niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Om maar eens een voorbeeldje te noemen: 15 van de 19 terroristen kwamen uit Saoedi-Arabië. Hoeveel kwamen er uit Irak? Juist...
Fout. Fout. Fout. Er is altijd een meerderheid nodig om een voorstel door de Kamer te krijgen. Ergo: meerdere partijen zijn verantwoordelijk. Natuurlijk moet een partij met het idee komen, maar zonder de steun van andere partijen komt er van dat idee niets terecht.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
De gene die een idee oppert in de kamer is er verantwoordelijk voor.
Aangezien het zijn visie is en er anders onmogelijk was.
En in principe hebben ze met die zet juist een hoop mensen in de arme van de PVV gejaagd.
En de Pvda is ook de reden van mijn bezorgdheid waarom ik dit topic ben gestart.
Tijdens de kabinetsformatie van mei 2002 bracht de LPF het voorstel in om de groep die langer dan vijf jaar in Nederland verblijft een generaal pardon te verlenen, echter gecombineerd met een volledige immigratiestop.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Maar goed, het is de LPF die met dit idee kwam.![]()
Die vijanden maken ze zelf. En als die vijand iets terugdoet moeten de NATO-vriendjes helpen. Lijken wel kutmarrokanen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
War on terror...
Nou dan, wat is het probleem met de PVV.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fout. Fout. Fout. Er is altijd een meerderheid nodig om een voorstel door de Kamer te krijgen. Ergo: meerdere partijen zijn verantwoordelijk. Natuurlijk moet een partij met het idee komen, maar zonder de steun van andere partijen komt er van dat idee niets terecht.
Weet niet precies wat dit heeft te maken met de discussie. Overigens gaan de politici die jou noemt wekelijks in debat met Wilders. Maar ik verwacht niet dat jij dat weet, gezien jouw beperkte politieke kennis.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Nou dan, wat is het probleem met de PVV.
En zijn de beledigingen met nazi Duitsland onterecht.
En alle andere beledigingen en verwijtingen
Cohen, Halsma en Roemer ruien het volk flink op om niks?
In plaats van in debat te gaan.
Zij zijn dan ook debet aan de opkomst van Wilders en zijn partij.
Er is een verschil tussen met iemand in debat gaan of tegen iemand in debat gaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet precies wat dit heeft te maken met de discussie. Overigens gaan de politici die jou noemt wekelijks in debat met Wilders. Maar ik verwacht niet dat jij dat weet, gezien jouw beperkte politieke kennis.
Verder beweert niemand dat de voorstellen van de PVV daadwerkelijk worden uitgevoerd. Als je wat meer tijd door zou brengen in POL of VKZ dan had je dat geweten.
Er is helemaal geen boot.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef sciencefaith het volgende:
En we missen de boot als we ook niet veranderen naar de nieuwe situatie
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is helemaal geen boot.
Wie scheldt er dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zo heren, we zitten hier wel op BNW hoor.
Ga deze discussie alsjeblieft voortzetten op POL.
Jullie zijn helemaal afgedwaald van het topic: schoolboeken in Amerika.
Vanaf nu weer ontopic, en schelden op elkaar mag ook niet. Is er nog niet genoeg oorlog in de wereld?
Kan ook niet helpen dan iemand allerlei leugens loopt te verspreiden. Dan mag het wel BNW zijn, maar dan moet daar toch op gereageerd worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog net niemand, maar deze discussie hoort hier niet.
Dat zal best, zolang je er een snufje BNW aan geeft is dat welkom.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ook niet helpen dan iemand allerlei leugens loopt te verspreiden. Dan mag het wel BNW zijn, maar dan moet daar toch op gereageerd worden.
Wat zal ik voor geloof aanhangenquote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het enige dat mis is met deze zinnen is dat er vanuit wordt gegaan dat Mohammed echt bestaan heeft. Maar daar is ook niet bijster veel discussie over.
Verder is er niets mis mee. Tenzij je een gestoorde born-again christian bent die denk dat hij de waarheid kent en zich beledigt voel t door het woord belief in de eerste zin. Maar dan ben je gewoon zielig.![]()
Je overdrijft. Het verschil tussen de tekst in de OP en een volledig wetenschappelijk-correcte tekst is een komma.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef sciencefaith het volgende:
[..]
Wat zal ik voor geloof aanhangen(bekijk mijn nickname eens goed)
Ik ben ervoor dat geloof niets eens als vak gegeven mag worden op openbare scholen.
En als ze dat dan toch willen doen.
Moeten ze het in de suggestieve vorm aanleren.
Zodat hun eigen geest trainen om te gaan met emoties.
In plaats de betekenis op te zoeken in een boekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |