brunch zequote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En ik ga off, brunchen bij vriendin
Veel plezier Tomboquote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En ik ga off, brunchen bij vriendin
Uhuhquote:
quote:
OK, daar gaat je vrije zondagquote:Op zondag 19 september 2010 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Straks weer wat aan m'n opdrachten doen sinds vier dagen
.
[..]
![]()
Succes! Ik ookquote:Op zondag 19 september 2010 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Straks weer wat aan m'n opdrachten doen sinds vier dagen
.
[..]
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
ja idd, ga maar weer gauw terug naar bedquote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag! wat ben ik vroeg wakker.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef Kally het volgende:
Glee is bezig dus ik heb wat te kijken vanavond
quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef Kally het volgende:
Glee is bezig dus ik heb wat te kijken vanavond
Heb je dat zelf bedacht?quote:Op zondag 19 september 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd mijn SOG resulteert in een ONZ-topic waarvan ik het idee leuker vond dan de uiteindelijke uitwerking.
Richt je eigen bunker in.
Jaquote:
Waarom word jij geen sportjournalist?quote:Op zondag 19 september 2010 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ben er helemaal uit. Nu ik er toch ben ga ik even een Feyenoord - Ajax venstertje zoeken.
Leukquote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar dat hebben mensen niet echt door volgens mij
.
Ondertekend door Klaus Ule.
Heerlijk tochquote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik ben allemaal films aan het branden
Ik ga 'm invullenquote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar dat hebben mensen niet echt door volgens mij
.
Ondertekend door Klaus Ule.
Dat doe ik ook al wel geregeld. Mooi om te doen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom word jij geen sportjournalist?
Leukquote:Op zondag 19 september 2010 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al wel geregeld. Mooi om te doen.Zijn gewilde vaste stekjes.
Oh gelukkigquote:
Ik werk ook het liefst zonder druk, dan ben ik veel beter.quote:Op zondag 19 september 2010 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik vind schrijven erg leuk maar ooh die deadlines! Soms word ik er echt niet goed van
quote:
Donequote:Op zondag 19 september 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat was een beetje de insteek, maar men is te druk met het serieus nemen
.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, PM:
TUN-L
zo 19 september 2010 12:33u door ---
Even serieus, is dit een grap?
Nou ja niet altijd. Soms verhoogt de druk de creativiteit. Maar toch haat ik hetquote:Op zondag 19 september 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik werk ook het liefst zonder druk, dan ben ik veel beter.
quote:
quote:Let's see. Het staat in ONZ. Plaatjes gehost op tinypic. Ondertekend door Klaus Ule. Het gaat over een bunkerproject voor als het aardoppervlak te heet wordt...
Wat denk je zelf?
Dan maar hopen dat je ook gekozen wordt voor een privébunker!quote:
whehehequote:Op zondag 19 september 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd mijn SOG resulteert in een ONZ-topic waarvan ik het idee leuker vond dan de uiteindelijke uitwerking.
Richt je eigen bunker in.
quote:
Omdat dinsdagmiddag dinnetje komtquote:
Oh fijnquote:Op zondag 19 september 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat dinsdagmiddag dinnetje komt
Het lukte niet om vandaag daar naartoe te gaan, dus nu blijft ze tot donderdag
quote:
Gelukkig wel.quote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat ze erbij is woensdag
Ja dat kan ik me helemaal voorstellen. Toch een hele steun als je het moment kunt delen en samen meemaaktquote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat ze erbij is woensdag
quote:Op zondag 19 september 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat dinsdagmiddag dinnetje komt
Het lukte niet om vandaag daar naartoe te gaan, dus nu blijft ze tot donderdag
preciiiieeesquote:Op zondag 19 september 2010 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me helemaal voorstellen. Toch een hele steun als je het moment kunt delen en samen meemaakt
quote:Op zondag 19 september 2010 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, ik ga maar eens kijken hoe ik die spinaziesoep in elkaar zet
spinaziesoep?quote:Op zondag 19 september 2010 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, ik ga maar eens kijken hoe ik die spinaziesoep in elkaar zet
Wilde ik gisteren maken maar de AH had geen spinazie meer.quote:Op zondag 19 september 2010 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
spinaziesoep?
Van beiden ben ik niet zo'n fan... maar dat zegt vrij weinig want brandnetelsoep vond ik ook niet echt vies.
Hoe kom je daar opeens op dan?
quote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Eigenlijk niet. Maar soms zou ik willen dat ik een vriendinnetje zou willen!
Vind ik ookquote:Op zondag 19 september 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me heerlijk. Broccolisoep is ook zo enorm lekker (die mijn moeder maakt dan).
Okequote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wilde ik gisteren maken maar de AH had geen spinazie meer.
Ik heb die soep een keer gegeten in een soepwinkeltje en yumzzz
quote:
Bellaquote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef Bellatrix het volgende:
WHHAAHAHAHA IK HEB VRIENDJAHS
[ afbeelding ]
Alweer twee dagen terug, door mijn rug gegaan.quote:Op zondag 19 september 2010 13:25 schreef crv het volgende:
[..]
Bella![]()
Hoe gaat het plukken of ben je alweer terug ?
Je bent in ieder geval niet zon persoon die al begint te jenken dat iets niet te eten is, zonder het geprobeerd te hebbenquote:
Oh dat klinkt dan weer niet zo goed. Ik hou totaal niet van kokos en koriander ben ik nooit echt aan begonnenquote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Spinaziesoep is met koriander, kokos en kipen peper!
Siewosie mensen die nooit iets proberen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet zon persoon die al begint te jenken dat iets niet te eten is, zonder het geprobeerd te hebben![]()
Vreselijk vind ik dat.
Waarom word ik standaard geweerd in die ballonnetjes.quote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is het nu met je rug dan?quote:Op zondag 19 september 2010 13:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alweer twee dagen terug, door mijn rug gegaan.
Je post te weinig, en dus kan ik je niet vaak genoeg kwoten.quote:Op zondag 19 september 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom word ik standaard geweerd in die ballonnetjes.
Ik ook hoorquote:Op zondag 19 september 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom word ik standaard geweerd in die ballonnetjes.
Kijk mij shinen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
De kokos is vrij subtiel, het is geen bounty ofzo. Het is kokosmelk trouwens. Maar als je er niet van houdt kan een klein beetje al te veel zijnquote:Op zondag 19 september 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat klinkt dan weer niet zo goed. Ik hou totaal niet van kokos en koriander ben ik nooit echt aan begonnen.
Iets beter, loop nog wel alsof ik in mijn kont genomen ben door een paard, maar verder is het wel oke.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 13:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alweer twee dagen terug, door mijn rug gegaan.
Songfestivalquote:
Ja, verschrikkelijkquote:Op zondag 19 september 2010 13:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie mensen die nooit iets proberen.
ow dus alles is weer bijna bij het oudequote:Op zondag 19 september 2010 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets beter, loop nog wel alsof ik in mijn kont genomen ben door een paard, maar verder is het wel oke.
Dat is knetter sexy, maar niet ideaal.quote:Op zondag 19 september 2010 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets beter, loop nog wel alsof ik in mijn kont genomen ben door een paard, maar verder is het wel oke.
Nou, je moest wel een verkeerde houding aannemen, de bosjes waren 50 cm groot dus het kon niet anders.quote:Op zondag 19 september 2010 13:28 schreef crv het volgende:
[..]
ow das minder, teveel druiven gesjouwd of verkeerde houding ?
Ok, toffe tipquote:Op zondag 19 september 2010 13:27 schreef crv het volgende:
Miauw, Zwitserland zou best wat voor jou zijn![]()
Daar pureren ze ook alles tot soep.![]()
Vindt het meer Bejaardenvoer voor als je niet meer zo goed kunt kauwen
Oeh, ik zit lekker in het midden.quote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 september 2010 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Songfestival! SHIIIIIIIIIINE SHIIIIIIIIIINE SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE!!!!!!
O, het is een quoteding. Ik quote heel vaak niet als het niet nodig is.quote:Op zondag 19 september 2010 13:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je post te weinig, en dus kan ik je niet vaak genoeg kwoten.
Bij kokos vind ik vooral de velletjes zo kut en naar. De smaak zelf (en dan is kokosmelk volgens mij nog wel wat subtieler dan echt kokos) kan er mee door. Heb kokosconditioner voor mijn haarquote:Op zondag 19 september 2010 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De kokos is vrij subtiel, het is geen bounty ofzo. Het is kokosmelk trouwens. Maar als je er niet van houdt kan een klein beetje al te veel zijn![]()
Koriander vind ik echt heerlijk
quote:
zo worden we vriendjesquote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, het is een quoteding. Ik quote heel vaak niet als het niet nodig is.
Ja, maar je zit wel in mijn hart.quote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe dat ook. Ik vind het onzin om te quoten als je direct onder de ander postquote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een ballonnetje in je hart. Daar doe ik het voor.quote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar je zit wel in mijn hart.O wat klinkt dat zoetsappig.
Wtf.quote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk die van Paul dan
http://i.fokzine.net/gm/vriendjes/201008/80791.gif
Koriander is vrij sterk en als je het niet gewend bent dan is dat best wennen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij kokos vind ik vooral de velletjes zo kut en naar. De smaak zelf (en dan is kokosmelk volgens mij nog wel wat subtieler dan echt kokos) kan er mee door. Heb kokosconditioner voor mijn haar.
Koriander is volgens mij iets waar je aan kan/moet wennen. Heb het gewoon nooit echt gehad volgens mij.
Ik had vroeger kokosvet in mijn haar, wiehooeeeee. Daar kon iedereen altijd van meegenietenquote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij kokos vind ik vooral de velletjes zo kut en naar. De smaak zelf (en dan is kokosmelk volgens mij nog wel wat subtieler dan echt kokos) kan er mee door. Heb kokosconditioner voor mijn haar.
Koriander is volgens mij iets waar je aan kan/moet wennen. Heb het gewoon nooit echt gehad volgens mij.
quote:
Kokos.quote:Op zondag 19 september 2010 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had vroeger kokosvet in mijn haar, wiehooeeeee. Daar kon iedereen altijd van meegenieten![]()
Ik vind het wel lekker ruiken
duurt ffquote:
Nee, niet alleen. Het houdt rekening met wie boven of onder je post, wie je quote en wie vaak in dezelfde topics reageert.quote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
waarom doe je in godsnaam kokosvet in je haarquote:Op zondag 19 september 2010 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had vroeger kokosvet in mijn haar, wiehooeeeee. Daar kon iedereen altijd van meegenieten![]()
quote:
Ja ik vind het ook wel lekker ruiken. En die conditioner geeft mijn haartjes een mooie glans en "krul" (slag).quote:Op zondag 19 september 2010 13:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet het niet bij mijquote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk die van Paul dan
http://i.fokzine.net/gm/vriendjes/201008/80791.gif
Niets mis mee.quote:Op zondag 19 september 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben ik toch ook een homo he. Sta er soms zelf ook van te kijken.
Nou, ik dan ookquote:Op zondag 19 september 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet raar opkijken als ik bij de meet dat doe hea.quote:
Ik vind het wel meevallen hoorquote:Op zondag 19 september 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2010 13:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als ik bij de meet dat doe hea.
O, je zal er zijn hoor.quote:
Kijk je ook via Eredivisie live 2? met commentaar van die supportersclub-gasten?quote:Op zondag 19 september 2010 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
O, de 2e helft in Rotjeknor is alweer begonnen.
Nee, dat is vreselijk.quote:Op zondag 19 september 2010 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk je ook via Eredivisie live 2? met commentaar van die supportersclub-gasten?
Je moet MegastadFM maar eens aanzettenquote:Op zondag 19 september 2010 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk je ook via Eredivisie live 2? met commentaar van die supportersclub-gasten?
Ik vind het wel lachequote:
Ja daaaahaaagquote:Op zondag 19 september 2010 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moet MegastadFM maar eens aanzetten, Feyenoordradio met 2 van die hooligans.
Oeh ik zit er lekker diep in.quote:
Het verbind je met 10 FOK!users waarmee je het meest in dezelfde topics zit. En van hun dan weer de users waarmee zij vaak zitten, zodra die dubbel zijn ofzo. En zo kan je een beetje de groepjes zien.quote:Op zondag 19 september 2010 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, maar ik snap er eigenlijk vrij weinig van
Mijn hart kan niet in kleinere stukken gebroken zijnquote:
Oooooooohw zoquote:Op zondag 19 september 2010 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het verbind je met 10 FOK!users waarmee je het meest in dezelfde topics zit. En van hun dan weer de users waarmee zij vaak zitten, zodra die dubbel zijn ofzo. En zo kan je een beetje de groepjes zien.
Onze liefde gaat veel dieper dan oppervlakkig in dezelfde topics posten.quote:Op zondag 19 september 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn hart kan niet in kleinere stukken gebroken zijn.
HAHA ik zit dichterbij dan Socios.quote:
Zijn wij popi of een nerdclan?quote:Op zondag 19 september 2010 13:48 schreef Bellatrix het volgende:
Het doet me een beetje aan highschool denken, die cliques.
Jullie zijn dat groepje dat altijd bij de bleachers zat, te smoken.quote:
Bleach.quote:Op zondag 19 september 2010 13:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie zijn dat groepje dat altijd bij de bleachers zat, te smoken.
Ik smoke toch niet. Of deed ik alsof.quote:Op zondag 19 september 2010 13:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie zijn dat groepje dat altijd bij de bleachers zat, te smoken.
Jij deed Chrystal meth.quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik smoke toch niet. Of deed ik alsof.
Waar?quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
Wil er iemand 2 vrijkaartjes voor de de film SALT?
waar?quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
Waar?quote:Op zondag 19 september 2010 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
Jaquote:
Ja Peppi maar waar woon je.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 13:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, in welke bioscoop.
[ afbeelding ]
Dan blijf je staan.quote:Op zondag 19 september 2010 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kan niet meer liggen, alles doet zeer en voelt zwaar
quote:Op zondag 19 september 2010 14:02 schreef -Miauw- het volgende:
gooi er nog maar een trommel in hoor Zeroku
Ik citeer:quote:Op zondag 19 september 2010 13:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor waar zijn die kaartjes? Denk niet dat die overal zomaar gebruikt kunnen worden
Lever maar in.quote:Op zondag 19 september 2010 14:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik citeer:
De vrijkaart kan worden ingeleverd bij alle bioscopen en filmtheaters die zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten.
quote:
quote:
quote:
5 cent.quote:Op zondag 19 september 2010 14:05 schreef pgrferrari het volgende:
Stelletje gierige Harry's
Wie het meest bied mag ze hebben![]()
Het zijn er 2
Postalgold gaf mij 450 gratis bioscoopkaartjes, dat was echt fantastisch.quote:Op zondag 19 september 2010 14:05 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Het zijn er 2
quote:Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Postalgold gaf mij 450 gratis bioscoopkaartjes, dat was echt fantastisch.
Nee, ik wilde Benny er net bij gaan halenquote:Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Postalgold gaf mij 450 gratis bioscoopkaartjes, dat was echt fantastisch.
Ik bied 4 dropjes en een steenquote:Op zondag 19 september 2010 14:05 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Het zijn er 2
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ik dacht dat je ze gratis weg zou geven pgr
Kan ik daar iets anders leuks voor teruggeven? Ik heb geen vrijkaartjes voor Salt.quote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik bied 10 cent en Zeroku's kontje voor een nacht btw.
quote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik bied 10 cent en Zeroku's kontje voor een nacht btw.
Ik ook. Zou ik hebben gedaan.quote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ik dacht dat je ze gratis weg zou geven pgr
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 14:05 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Het zijn er 2
Ho, jij zegt eerst: Wil wil er kaartjes voor Salt?quote:Op zondag 19 september 2010 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Was maar een fopje.
Maar blijkbaar heeft niemand interesse..
Ik zeg toch het was maar een fopje!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 september 2010 14:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ho, jij zegt eerst: Wil wil er kaartjes voor Salt?
Dan had je eigenlijk moeten zeggen: Wie wil mijn vrijkaartjes voor Salt kopen?
schreeuwen doe je maar tegen -edit-quote:Op zondag 19 september 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zeg toch het was maar een fopje!!!!!!!!!
Leer jij eerst maar eens lezenquote:Op zondag 19 september 2010 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
schreeuwen doe je maar tegen -edit-
Ik dacht ik help je ffquote:Op zondag 19 september 2010 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
schreeuwen doe je maar tegen -edit-
Wat een schoonheid!quote:
PM gestuurdquote:Op zondag 19 september 2010 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geef je adres maar, dan stuur ik 'm op
Nu wel jaquote:Op zondag 19 september 2010 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat al je frustratie nu afgeschud is.
Vin jij, ik maak gewoon een grapje, zo ben ik nou eenmaal...quote:
Waar is de andere helftquote:Op zondag 19 september 2010 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb m'n lunch gehad, een halve komkommer
Lekker voedzaamquote:Op zondag 19 september 2010 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb m'n lunch gehad, een halve komkommer
Ja.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga denk ik champignons met paprika wokken.
quote:Op zondag 19 september 2010 15:03 schreef Rauzer het volgende:
Wat fijn dat er vandaag niemand hoofdpijn heeft, na het ziekenuurtje van laatst.
Goed topic.quote:Op zondag 19 september 2010 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist wel dat Mein kampf verboden was, maar een dagboek??
Benny.
Misschien bij de gamma.quote:
quote:
Ah, dat is zo'n domper dan hequote:Op zondag 19 september 2010 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
Die soep is heerlijk![]()
Jammer dat het deksel van de blender omhoog schoot en daarmee de hete soep in mijn mouw, tegen de keukenkastjes, tegeltjes en over de schone borden
Ken alleen dit nummer van haar. Wel fijnquote:Op zondag 19 september 2010 15:55 schreef Avey het volgende:
Ik ben een klein beetje verliefd op deze stem
Net een jonge Joni Mitchell, qua stem.quote:Op zondag 19 september 2010 15:55 schreef Avey het volgende:
Ik ben een klein beetje verliefd op deze stem
Ken ik nietquote:Op zondag 19 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net een jonge Joni Mitchell, qua stem.
Ik ook niet.quote:
Ja sorry dat ik niet naar ouwelullenmuziek luisterquote:
Hahaha ja poetsen en ik heb een knalrode arm. Maar dat past wel weer bij het groene van die soep.quote:Op zondag 19 september 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dat is zo'n domper dan he. Kan je alles gaan poetsen.
Gisteren voelde ik me rottig, en ik dacht dat ik er goed aan zou doen om therapeutisch het fornuis schoon te gaan maken. Dus ik poetsen en poetsen (was echt smerig)... resultaat, ik nog steeds in een rothumeur, maar het fornuis was wel schoon
.
Nee.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 16:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet naar ouwelullenmuziek luister
Jaquote:
Ja lekker even slapen ofzo.quote:Op zondag 19 september 2010 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb ook kotsneigingen
Voel me echt kut.
Pfff ze heeft veel beterequote:
je bent ook kutquote:Op zondag 19 september 2010 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb ook kotsneigingen
Voel me echt kut.
wel geinig, is erg leuk gedaan met die poppetjesquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist wel dat Mein kampf verboden was, maar een dagboek??
Benny.
Ah, straks even kijkenquote:Op zondag 19 september 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel geinig, is erg leuk gedaan met die poppetjes
niet heel bijzonder, maar zeker wel leuk om te zien
quote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV Voetbal in het algemeen werkt geestdodend op m'n brains.
quote:
Is het al klaar, PSV?quote:Op zondag 19 september 2010 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vreselijk. Echt.Nu naar wedstrijd 3 vandaag: Heracles - FC Twente.
Ja. Jammer dat de scheidsrechter niet gelijk bij het beginsignaal ook voor het einde van de wedstrijd floot.quote:
ja 0-0quote:Op zondag 19 september 2010 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Jammer dat de scheidsrechter niet gelijk bij het beginsignaal ook voor het einde van de wedstrijd floot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |