ditquote:Op zondag 19 september 2010 15:00 schreef Zeroku het volgende:
Mein Kampf is niet verboden in Nederland.
tis verboten !!!1 EINZquote:Op zondag 19 september 2010 15:05 schreef Halibanali het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet in nederland, maar ik zeg wel verboden
voorbeelden?quote:Op zondag 19 september 2010 14:58 schreef Halibanali het volgende:
Er dreigt normvervaging op dit forum, dagboeken zijn verboden geworden hier, ze worden verkettert en gelijk gestelt aan het boek Mein kampf
Legaliteitsbeginselquote:Op zondag 19 september 2010 15:05 schreef Halibanali het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet in nederland, maar ik zeg wel verboden
Hey man ik zou ook geen jointjes meer smoken.quote:
Er is een cultuur ontstaan gaandeweg waarin bepaald werd wat wel en niet gedoogd wordt op FOK! Dit is door interacties van mods en users ontstaan. Zo is leedvermaak bijvoorbeeld niet verboten op FOK! omdat dit de best lopende topics zijn en eigenlijk de funderingen vormen voor dit forum. Wel verboden zijn verhalen in dagboekvorm geschreven, hierin staat meestal een soort van monoloog die geen werkelijke interactie oproept en daardoor niet echt entertainmentwaarde bevat als het gaat om leedvermaak. Wel zitten deze verhalen vaak vol creatieve uitingen , meningen en vrije interpretaties die de creativiteit van anderen juist kunnen stimuleren.quote:
Lieve Kitty.quote:Op zondag 19 september 2010 15:24 schreef Poemgirl het volgende:
Dit topic is zo mooi dat ik moet huilen en mijn ogen uit elkaar spatten en ik naar het ziekenhuis moet en in mijn uit-elkaar-gespattte ogen naalden worden gestopt en bij elkaar wordt genaaid en er weer ingestopt met een tang waardoor ik overmoet geven en er een hond bij komt schijten, zo mooi vind ik het.
quote:Op zondag 19 september 2010 15:20 schreef Halibanali het volgende:
Ik heb mijn diploma gehaald, ben uit de schuldsarnering, heb net wat koffie gehad en ga zometeen lekker trainen.
Ik voel me goed, ik zou alleen nog een vriendin willen eigenlijk, is er iemand hier die met mij verkering wil?
Lieve Kitty,quote:
Lijkt me duidelijk: kuttopics dus.quote:Op zondag 19 september 2010 15:16 schreef Halibanali het volgende:
verhalen in dagboekvorm geschreven, hierin staat meestal een soort van monoloog die geen werkelijke interactie oproept en daardoor niet echt entertainmentwaarde bevat
Tranen, ik rolde ze uit. Recht uit de rikketikker deze klare teksten.quote:Op zondag 19 september 2010 16:28 schreef Klaudias het volgende:
Lieve Kitty,
Vandaag zag ik Miep Gies haar titty.
Toen boog ze voorover en zag ik haar clitty.
En tussen haar bilnaad een stuk shitty.
Op dit moment is dat de bittere realiteit, maar ik ga ook boeken schrijven. Als dat boek vol met leugens :echte mannen eten geen kaas, of ik was 12 en fietste naar huis" bestsellers worden dan moeten mijn verhalen zeker internationale waardering krijgen.quote:Op zondag 19 september 2010 16:25 schreef Myraela het volgende:
Het kan gewoon niemand iets schelen wat jij meemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |