brunch zequote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En ik ga off, brunchen bij vriendin
Veel plezier Tomboquote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En ik ga off, brunchen bij vriendin
Uhuhquote:
quote:
OK, daar gaat je vrije zondagquote:Op zondag 19 september 2010 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Straks weer wat aan m'n opdrachten doen sinds vier dagen
.
[..]
![]()
Succes! Ik ookquote:Op zondag 19 september 2010 11:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Straks weer wat aan m'n opdrachten doen sinds vier dagen
.
[..]
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
ja idd, ga maar weer gauw terug naar bedquote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag! wat ben ik vroeg wakker.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef Kally het volgende:
Glee is bezig dus ik heb wat te kijken vanavond
quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef Kally het volgende:
Glee is bezig dus ik heb wat te kijken vanavond
Heb je dat zelf bedacht?quote:Op zondag 19 september 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd mijn SOG resulteert in een ONZ-topic waarvan ik het idee leuker vond dan de uiteindelijke uitwerking.
Richt je eigen bunker in.
Jaquote:
Waarom word jij geen sportjournalist?quote:Op zondag 19 september 2010 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ben er helemaal uit. Nu ik er toch ben ga ik even een Feyenoord - Ajax venstertje zoeken.
Leukquote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar dat hebben mensen niet echt door volgens mij
.
Ondertekend door Klaus Ule.
Heerlijk tochquote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik ben allemaal films aan het branden
Ik ga 'm invullenquote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar dat hebben mensen niet echt door volgens mij
.
Ondertekend door Klaus Ule.
Dat doe ik ook al wel geregeld. Mooi om te doen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom word jij geen sportjournalist?
Leukquote:Op zondag 19 september 2010 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al wel geregeld. Mooi om te doen.Zijn gewilde vaste stekjes.
Oh gelukkigquote:
Ik werk ook het liefst zonder druk, dan ben ik veel beter.quote:Op zondag 19 september 2010 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik vind schrijven erg leuk maar ooh die deadlines! Soms word ik er echt niet goed van
quote:
Donequote:Op zondag 19 september 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dat was een beetje de insteek, maar men is te druk met het serieus nemen
.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, PM:
TUN-L
zo 19 september 2010 12:33u door ---
Even serieus, is dit een grap?
Nou ja niet altijd. Soms verhoogt de druk de creativiteit. Maar toch haat ik hetquote:Op zondag 19 september 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik werk ook het liefst zonder druk, dan ben ik veel beter.
quote:
quote:Let's see. Het staat in ONZ. Plaatjes gehost op tinypic. Ondertekend door Klaus Ule. Het gaat over een bunkerproject voor als het aardoppervlak te heet wordt...
Wat denk je zelf?
Dan maar hopen dat je ook gekozen wordt voor een privébunker!quote:
whehehequote:Op zondag 19 september 2010 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd mijn SOG resulteert in een ONZ-topic waarvan ik het idee leuker vond dan de uiteindelijke uitwerking.
Richt je eigen bunker in.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |