T zijn altijd dezelfde hequote:
wat doe je! ik had zo'n goeie hoopquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
De koophormonen zijn hier nog steeds niet weg hoor![]()
Ik vind zoveel dingen leuk. Ik vul heeeeel veel mandjes bij webwinkels die ik aan het einde weer delete
De meeste dingen zijn hier van H&M en Hema en daarnaast wat uitspattingen.
Merkdingen koop ik dan vaak weer in de uitverkoop en soms op Marktplaats.
En verder willen de oma's ook regelmatig trakteren op schoenen en/of kleding. Da's wel erg fijn ook
H&M, maar wel oud. S droeg ze niet afgelopen winter, maar de winter ervoor. Twee seizoenen geleden dus alquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor de foto's, Groofsken! Ik wil er ook wel eens een proberen. Was het nou Hema of H&M?
Ik wist dat ik nog ergens een foto van de H&M-joggingbroek had (in het opa-en-oma-archief!). Grappig trouwens om te lezen dat jullie ook probs hebben met het broekje. Mijn lief vindt het trouwens niet eens leuk staan.
[ afbeelding ]
Kijk. dat is het voordeel van 2 meisjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
T zijn altijd dezelfde he![]()
En mijn laatste post in de herhaal, met vraag voor stiemie:
[..]
wat doe je! ik had zo'n goeie hoop![]()
Achja, zo is er vast altijd wel wat waar ik op zou kunnen bezuinigen
Stiemie leuk! Welke maat? En wat is een absolutelellik!?
Nou ja zeg waarom weet jij dat niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Ze hadden ze in vele kleuren Stiemie. Maar ik heb natuurlijk geen idee of jij ze hebt, haha.
SPOILER: voorbeeldje van huidige gesprekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem.quote:
hahaha je kón niet anders hè?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Kijk. dat is het voordeel van 2 meisjes.
Ik moest wel nieuwe dingen kopen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef Stiemie het volgende:
Groofsken volgens mij heb ik die broekjes ook voor de meiden. In zachtroze, donkerbruin en legergroen. Of is dat weer een andere serie?
Oeh leuk huup! Uhh dont's: bontkragen, glimmende jassen, jassen die ik alleen mag laten stomenen hele korte jassen ivm koude rug. Mag nieuw of tweedehands, zolang ik geen hoofdprijs betaal. Oh ben zo benieuwd waar je mee komt
PS: roze hoeft niet perse
Huup ik heb dat ook, nou ja geen seizoen verschil, maar net een paar maanden en ik heb voor Esmee vooral vestjes gekocht. Ideaal om toch een korte mouwen shirt te kunnen gebruiken. Lange mouwenromper eronder, vest erover en klaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha je kón niet anders hè?arme jij
![]()
overigens valt dat in de praktijk best nog tegen![]()
wij dachten ook van oh, nou das dan weer voordelig, twee meisjes, qua kleding. Maar dat in een heel ander seizoen maakt het dan toch weer een beetje meh.Natuurlijk zijn er dingen die doorschuiven, best redelijk wat ook nog, en ik ben blij dat ik bijvoorbeeld alle rompers en maillots bewaard heb, dat scheelt best behoorlijk maar ik had in de allerkleinste maatjes helemaal niets warms, terwijl ik nu een winterbaby krijg
![]()
Alles precies in het omgekeerde seizoen.
Donkerblauw, rood en legergroen staan haar wel mooi. Hele lichte kleuren minder (ook leuker ivm wassen...) en de maat is denk ik 104quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Check, geen roze![]()
maat? ivm tweedehands zoeken
Dat heb ik heel erg, dat ik favoriete kleding veel vaker pak (en soms zelfs nog even was voor een speciale gelegenheid ook, zo zit er nu een setje in de was omdat we morgen op verjaardagsvisite gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef Keshet het volgende:
Ik merk ook dat ik heel snel geneigd ben om dingen die lekker lijken te zitten en ook nog leuk staan toch vaker aan te trekken.
Ik heb ook echt wel wat dingen die me leuk leken maar die erg onpraktisch blijken te zijn.
(...)
Zaterdag is hier in de wijk een kinderkledingbeurs. Ik heb geen flauw idee wat ik me er bij voor moet stellen maar ik ga denk ik toch even kijken.
Doen jullie dat wel eens, naar zo'n beurs gaan?
Oeh! Die moet Kim ook nog hebben, wit dan iig. Ga meteen kijken maandag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Huup ik heb dat ook, nou ja geen seizoen verschil, maar net een paar maanden en ik heb voor Esmee vooral vestjes gekocht. Ideaal om toch een korte mouwen shirt te kunnen gebruiken. Lange mouwenromper eronder, vest erover en klaar![]()
Ingrid ik heb laatst mooie longsleeves gekocht bij zeeman. Wit en roze voor ik geloof 2 euro per stuk!
Ik heb nu vanalles wat niet mijn smaak is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:22 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik las laatst iets over dat kleding behalve bij je eigen smaak ook bij je kindje moet passen. Daar ben ik het mee eens, en ik heb nog zoiets grappigs ontdekt.
Ik vind het bij S nooit storend als dingen wat te klein zijn. En R draagt meestal eerder te groot.
Ja stom hèquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef snoopy het volgende:
Hè wat jammer dat je dan toch ook nieuwe dingen moet aanschaffen huupNiks voor jou ook
Ik moet inene weer aan dat iniemini rompertje denken dat ik voor Emma beschilderd heb. Tjee, wat was dat klein zeg. Zo groot als mijn hand! En nu is het zo'n grote meid.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef Keshet het volgende:
Ik kijk/keek ook vrij veel naar kleding voor Emma.
Voor ze geboren werd had ik nog vrijwel niks. Toen ze eindelijk wat aankon had ik een stuk of 6 rompertjes die ze in de couveuse aankon.
Toen ze net thuis was heb ik wel wat meer gekocht.
Oeh, als er 1 bij mij in de buurt zou zijn zou ik zeker gaan. Lijkt me leuk.quote:Zaterdag is hier in de wijk een kinderkledingbeurs. Ik heb geen flauw idee wat ik me er bij voor moet stellen maar ik ga denk ik toch even kijken.
Doen jullie dat wel eens, naar zo'n beurs gaan?
Lijkt me leuk snuffelen in 2e handswinkeltjes, maar ik zou echt niet weten waar leuke zitten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:24 schreef Stiemie het volgende:
Kledingbeurs ben ik nog nooit geweest, maar 2e handswinkeltjes bezoek ik wel regelmatig.
M'n (gehandicapte!) zus kwam laatst met een spijkerbroekje in maatje 92 en een Teigetje toiletbrilverkleiner aanzetten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mn moeder belt overigens heel lief als ze wat wil kopen voor de buikbaby omdat ze geen flauw idee heeft van wat ik nou wel al ruim heb en wat niethandig!
Ik blijf op dezequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Donkerblauw, rood en legergroen staan haar wel mooi. Hele lichte kleuren minder (ook leuker ivm wassen...) en de maat is denk ik 104
Haha, dat herken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb nu vanalles wat niet mijn smaak is.
Maar dochterlief gaat er compleet van uit haar plaat.
En dan zegt dat ze zo heel mooi is![]()
![]()
Dus ik koop heel braaf dingen die haar smaak zijn
Ik vind het dus soms echt jammer dat we niet weer een jongetje krijgen, al die leuke kleertjes die ik nu voor onbepaalde tijd weg moet leggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:27 schreef Meimeltje het volgende:
Hier hebben we wel het geluk dat ze tot nu toe gelijk lopen qua maat en seizoen. Heb de komende 2 maten nog veel leuke dingen van de oudste in de kast van de jongste hangen. Als dat met de schoenmaten straks ook zo gaat dan scheelt dat een hele hoop!
Niet liegen he!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Lijkt me leuk snuffelen in 2e handswinkeltjes, maar ik zou echt niet weten waar leuke zitten.
Hier heb je dat soort dingen niet.
Ik was vandaag in de H&M maar ik zag niks over DenimDays...quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:30 schreef huuphuup het volgende:
@Claudia, ik zie ergens online dat de &denim days t/m 15 september zouden zijn maar ik zag vandaag nog de kortingen en posters enzo in de winkelLijkt me ook stug dat zo'n actie midden in de week afgelopen is maar goed, hier schiet je dus geen klap mee op
Als ze mee is dan kiest ze zelf uit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:30 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Haha, dat herken ik helemaal niet.
Ik koop vooralsnog alleen maar dingen die mijn eigen smaak zijn voor haar. Ze is er zelfs nooit bij als ik wat koop. Het is meer dat mijn smaak zich vormt naar het kind dat het moet dragen.
Zo staat bruin R heel goed, en bruin is een kleur waar ik niet snel naar kijk. Maar bij hem vind ik het mooi.
En dan vraag ik me af hè... is dat dan ook weer onze smaak, wat we goed vinden staan? Of is dat toch gewoon iets universeels en vindt iedereen dat bruin mijn zoon goed staat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
Helemaal waar van die kleuren
Bij Kyllian staat rood echt niet, bij Dyon bleek het toch wel te staan
Hier staat donkerbruin/ donkergroen e.d. bij beiden niet echt. Te lichte huid voor denk ik.
Volgens mij staat dat Linde heel goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:35 schreef Stiemie het volgende:
Oh deze is leuk![]()
[ afbeelding ]
Mar dan vind ik het zo moeilijk bepalen of ie haar leuk zou staan...
Ik wist wel dat ik de strand boulevard ding zag (in draagdoek ruil topic ding)quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:32 schreef Keshet het volgende:
[..]
Niet liegen he!![]()
Je hebt ''t Kindersjoppie', vlak bij metrohalte Prinsenland.
Trouwens, die beurs is in Nesselande zaterdag. Niets voor jou?
Ik weet dat pasteltinten Lotte bleek maken. Dat ziet iedereen dan toch, dat dr snoetje daar in wegvalt? Volgens mij is dat geen kwestie van smaak..quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:36 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
En dan vraag ik me af hè... is dat dan ook weer onze smaak, wat we goed vinden staan? Of is dat toch gewoon iets universeels en vindt iedereen dat bruin mijn zoon goed staat?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie ik heb hem!dit is het helemaal.
[ afbeelding ]
sorry ik ga weer verder
Echt die is zo onwijs, erg, lelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie ik heb hem!dit is het helemaal.
[ afbeelding ]
sorry ik ga weer verder
Volgens mij staan donkere kleuren bij R wel goed! Ik denk bruin dus ook! Zelf ga ik denk ik af op wat ik zelf leuk vind en vanzelf kom je er ook achter wat ze wel en niet staat. De kleuren die Kyllian niet staan staan mij trouwens ook niet, zelfde huidsoortquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:36 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
En dan vraag ik me af hè... is dat dan ook weer onze smaak, wat we goed vinden staan? Of is dat toch gewoon iets universeels en vindt iedereen dat bruin mijn zoon goed staat?
T is net een dooie muppetquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Echt die is zo onwijs, erg, lelijk.
Maar heel erg kindjes gericht, laat ze het maar niet zien
Harig + roze
Ook HEMA en H&M. HEMA heeft een vrij standaard modelletje voor 9,95 en H&M heeft spijkerbroekjes vanaf 7,95. Maar dat zijn nog babymaatjes he, jouw kinderen zitten denk ik al een maatje groter en dus meestal ook een prijsklasse hogerquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar vinden jullie dan broekjes goedkoper dan 15,-? Behalve zeeman en wibra en zulks.
Volgens mij was dat de laatste (en voor mij toen de eerste). Was bij TFquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
T is net een dooie muppet![]()
maar goed, smaken verschillen
@octo jaaa dat weet ik nog!en volgens mij was dat ook de laatste beurs hier in de regio in elk geval. Toch? Of vergeet ik er een?
Ik denk dat ze het dan nog hebben over babymaten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar vinden jullie dan broekjes goedkoper dan 15,-? Behalve zeeman en wibra en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |