abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:40:49 #51
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86583212
Ik ga maar eens naar bed. Mijn eeuwig slapende dochter heeft sinds een week of drie ergens last van :? en wordt drie keer per nacht wakker.

Succes met de jassenjacht Stiemie en Huup ^O^ .
pi_86583219
Een FOK!kinderkledingbeurs vind ik ook een goed idee. De laatste keer was ik hoogzwanger, nu kan ik showen met mijn gup van 7 maanden :D

Heb dozen vol kleertjes, dus ik vind dan vast wel het een en het ander om te verkopen :)

Ik koop trouwens al Hannah's kleertjes, en soms sla ik een beetje door :@ Ik schaam me dan als er iets in de 'te klein' bak gaat wat ze misschien 1 of 2 keer aan heeft gehad. Het meeste gaat van de gezamelijke rekening. Kleding voor mezelf betaal ik van mijn eigen rekening.
S. vindt het wel best want hij haat winkelen. Die inventariseert 1 keer in het jaar zijn kledingkast en dan gaan we zo snel mogelijk door Bataviastad heen.
pi_86583228
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:36 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

En dan vraag ik me af hè... is dat dan ook weer onze smaak, wat we goed vinden staan? Of is dat toch gewoon iets universeels en vindt iedereen dat bruin mijn zoon goed staat? :P
Volgens mij staan donkere kleuren bij R wel goed! Ik denk bruin dus ook! Zelf ga ik denk ik af op wat ik zelf leuk vind en vanzelf kom je er ook achter wat ze wel en niet staat. De kleuren die Kyllian niet staan staan mij trouwens ook niet, zelfde huidsoort :P
pi_86583276
Whaaahh die laatste jas :D

Stiemie, die is wel leuk!

Ik ben blij dat de oudste hier heel makkelijk is qua kleding (kan nog veranderen natuurlijk ;)). Als ik in de winkel iets enthousiast promoot vindt hij het ook gelijk mooi ('kijk eens Kyl, deze is tof/cool/stoer!') ;) Soms kiest hij ook wel zelf iets uit, dan laat ik hm uit 2 dingen kiezen bijv.
pi_86583302
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:40 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Echt die is zo onwijs, erg, lelijk.
Maar heel erg kindjes gericht, laat ze het maar niet zien :')
Harig + roze :'(
T is net een dooie muppet :')
maar goed, smaken verschillen :P

@octo jaaa dat weet ik nog! :D en volgens mij was dat ook de laatste beurs hier in de regio in elk geval. Toch? Of vergeet ik er een?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86583405
Waar vinden jullie dan broekjes goedkoper dan 15,-? Behalve zeeman en wibra en zulks.
pi_86583462
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar vinden jullie dan broekjes goedkoper dan 15,-? Behalve zeeman en wibra en zulks.
Ook HEMA en H&M. HEMA heeft een vrij standaard modelletje voor 9,95 en H&M heeft spijkerbroekjes vanaf 7,95. Maar dat zijn nog babymaatjes he, jouw kinderen zitten denk ik al een maatje groter en dus meestal ook een prijsklasse hoger :X
Lotte!
Noah!
pi_86583467
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

T is net een dooie muppet :')
maar goed, smaken verschillen :P

@octo jaaa dat weet ik nog! :D en volgens mij was dat ook de laatste beurs hier in de regio in elk geval. Toch? Of vergeet ik er een?
Volgens mij was dat de laatste (en voor mij toen de eerste). Was bij TF :)
pi_86583493
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik denk dat ze het dan nog hebben over babymaten?
Voor de jongste heb ik zelf eigenlijk een max van 15, maar dan moet het ook wel een leuk broekje zijn.
Voor de oudste (maat 104) zijn de broeken toch eigenlijk wel meestal tegen de 20 euro.
pi_86583563
Ik heb laatst voor 6 euro per stuk 2 spijkerbroekjes gekocht bij dirk van den broek. Gewoon basic model. Ideale opvangbroekjes. Kan ze lekker in spelen en doen zonder bang te zijn dat het stuk gaat.
pi_86583644
Voor de mensen in de buurt: er is 8 & 9 oktober een kinderkledingbeurs in Hoofddorp. Ga denk ik wel even kijken.
En er is een 2ehands kinderkleding en speelgoedwinkeltje geopend. Leuk!

Ben nog op zoek naar ski/sneeuwkleding
pi_86583712
Dat is lekker goedkoop Stiemie!
Hema heeft ook wel regelmatig broekjes in de aanbieding/ folder.

Budget voor een broek ligt bij mij ook aan het merk. Heb ook Mexx broeken (in uitverkoop gekocht) van de oudste die de jongste gewoon weer aan kan, want die zijn echt nog mooi gebleven. Heb nu bij de Wehkamp cars broeken gekocht voor 18,- en zo te zien gaan die ook zeker nog een tweede ronde mee.
http://www.wehkamp.nl/kin(...)334_029_987801/?PI=0
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:53:21 #63
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86583715
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:49 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb laatst voor 6 euro per stuk 2 spijkerbroekjes gekocht bij dirk van den broek. Gewoon basic model. Ideale opvangbroekjes. Kan ze lekker in spelen en doen zonder bang te zijn dat het stuk gaat.
Dat lees ik hier vaker. Ik ben echt nog nooit bang geweest dat iets stuk ging en heb nog nooit aan speelkleding of niet-speelkleding gedaan. Ik ben het ook niet van plan.
pi_86583735
Thijs heeft nieuwe schoenen O+

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86583795
Mooi McLaura, helemaal mijn smaak!
pi_86583872
Het scheelt inderdaad dat het om babymaten gaat. Dat is gewoon een slag goedkoper dan grotere maten.

Stiemie, ik ga nog verder zoeken :P maar tussenstand nu ;)

Ik krijg geen grote plaatjes? stom.
van V&D

Noppies via kleertjes.com

Die geruite bij wehkamp had k ook gezien dus die hoef k niet meer te posten :D

Even verder speuren weer. Amélie was wakker net :')
Het valt me trouwens tegen dat een hoop jassen nog best lastig te wassen zijn of erg duur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86583873
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:53 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Dat lees ik hier vaker. Ik ben echt nog nooit bang geweest dat iets stuk ging en heb nog nooit aan speelkleding of niet-speelkleding gedaan. Ik ben het ook niet van plan.
Nou ik heb geleerd dat witte leggings bv geen goed idee zijn want die krijg ik dan niet zonder kunst- en vliegwerk meer schoon :X Dus gekleurde leggings voor de opvang. En die goedkope spijkerbroekjes doe ik ook aan als we bv naar een bos gaan om te wandelen of in de winter naar het strand. Soort van mag-vies worden kleding. Of beter gezegd het is niet haar beste kleding.
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:57:33 #68
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86583882
Ik vind vaak de broekspijpen niet mooi.
Beetje flair maar zo, nét niet achtig.

pi_86583886
Nu je die zo post, Kyllian had als eerste schoentjes ook shoesme schoentjes.....die kan Dyon vast ook nog wel aan (hij krijgt ook wel een nieuw paar ;)):
pi_86583939
Ingrid;

HEMA, 9,95 vanaf mt. 92, unisex

H&M 9,95 vanaf mt. 86, jongetjes

H&M 9,95 vanaf mt. 86, jongetjes

H&M 9,95 vanaf mt. 86, jongetjes en 2 kleuren

H&M 9,95 vanaf mt. 86, jongetjes in 3 kleuren

H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes in 4 kleuren

H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes

H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes

H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes in 3 kleuren

H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes in 4 kleuren

H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes in 3 kleuren
Lotte!
Noah!
pi_86583979
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:
Het scheelt inderdaad dat het om babymaten gaat. Dat is gewoon een slag goedkoper dan grotere maten.

Stiemie, ik ga nog verder zoeken :P maar tussenstand nu ;)

Ik krijg geen grote plaatjes? stom.
van V&D
[ afbeelding ]

Noppies via kleertjes.com
[ afbeelding ]

Die geruite bij wehkamp had k ook gezien dus die hoef k niet meer te posten :D

Even verder speuren weer. Amélie was wakker net :')
Het valt me trouwens tegen dat een hoop jassen nog best lastig te wassen zijn of erg duur.
Oh dat noppies jasje is leuk O+ , maar nog best aan de prijs helaas. Die van V&D is ook leuk, maar daar vind ik Linde dan nog net wat te jong voor of is dat raar :@
pi_86583985
Wauw Linda! :D _O_

het valt me ook niet mee om van een plaatje te beoordelen hoe warm een jas zal zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86584023
Linda :D
Hier ook 1 H&M spijkerbroek van 9,95...maar de bovenkant is dus veel te hoog. Hij zit gewoon niet mooi. Ik let dus eigenlijk ook wel een beetje op het model, dan geef ik liever een paar euro meer uit.
Die broekjes die jij hebt gevonden zien er prima uit!
pi_86584062
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh dat noppies jasje is leuk O+ , maar nog best aan de prijs helaas. Die van V&D is ook leuk, maar daar vind ik Linde dan nog net wat te jong voor of is dat raar :@
haha nee hoor ik dacht er ook nog aan dat het jasje wel 'groot' is zeg maar.
Ik had 60 als max aangehouden maar nog iets goedkoper dus :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:03:13 #75
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86584097
Kijk http://www.amazingkids.nl/?category=10
Makkelijker zoeken, alle winterjassen op een rij :P

O+