Volgens mij staan donkere kleuren bij R wel goed! Ik denk bruin dus ook! Zelf ga ik denk ik af op wat ik zelf leuk vind en vanzelf kom je er ook achter wat ze wel en niet staat. De kleuren die Kyllian niet staan staan mij trouwens ook niet, zelfde huidsoortquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:36 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
En dan vraag ik me af hè... is dat dan ook weer onze smaak, wat we goed vinden staan? Of is dat toch gewoon iets universeels en vindt iedereen dat bruin mijn zoon goed staat?
T is net een dooie muppetquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Echt die is zo onwijs, erg, lelijk.
Maar heel erg kindjes gericht, laat ze het maar niet zien
Harig + roze
Ook HEMA en H&M. HEMA heeft een vrij standaard modelletje voor 9,95 en H&M heeft spijkerbroekjes vanaf 7,95. Maar dat zijn nog babymaatjes he, jouw kinderen zitten denk ik al een maatje groter en dus meestal ook een prijsklasse hogerquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar vinden jullie dan broekjes goedkoper dan 15,-? Behalve zeeman en wibra en zulks.
Volgens mij was dat de laatste (en voor mij toen de eerste). Was bij TFquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
T is net een dooie muppet![]()
maar goed, smaken verschillen
@octo jaaa dat weet ik nog!en volgens mij was dat ook de laatste beurs hier in de regio in elk geval. Toch? Of vergeet ik er een?
Ik denk dat ze het dan nog hebben over babymaten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar vinden jullie dan broekjes goedkoper dan 15,-? Behalve zeeman en wibra en zulks.
Dat lees ik hier vaker. Ik ben echt nog nooit bang geweest dat iets stuk ging en heb nog nooit aan speelkleding of niet-speelkleding gedaan. Ik ben het ook niet van plan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:49 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb laatst voor 6 euro per stuk 2 spijkerbroekjes gekocht bij dirk van den broek. Gewoon basic model. Ideale opvangbroekjes. Kan ze lekker in spelen en doen zonder bang te zijn dat het stuk gaat.
Nou ik heb geleerd dat witte leggings bv geen goed idee zijn want die krijg ik dan niet zonder kunst- en vliegwerk meer schoonquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:53 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Dat lees ik hier vaker. Ik ben echt nog nooit bang geweest dat iets stuk ging en heb nog nooit aan speelkleding of niet-speelkleding gedaan. Ik ben het ook niet van plan.
Oh dat noppies jasje is leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:57 schreef huuphuup het volgende:
Het scheelt inderdaad dat het om babymaten gaat. Dat is gewoon een slag goedkoper dan grotere maten.
Stiemie, ik ga nog verder zoekenmaar tussenstand nu
Ik krijg geen grote plaatjes? stom.
van V&D
[ afbeelding ]
Noppies via kleertjes.com
[ afbeelding ]
Die geruite bij wehkamp had k ook gezien dus die hoef k niet meer te posten
Even verder speuren weer. Amélie was wakker net![]()
Het valt me trouwens tegen dat een hoop jassen nog best lastig te wassen zijn of erg duur.
haha nee hoor ik dacht er ook nog aan dat het jasje wel 'groot' is zeg maar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh dat noppies jasje is leuk, maar nog best aan de prijs helaas. Die van V&D is ook leuk, maar daar vind ik Linde dan nog net wat te jong voor of is dat raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |