abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86518813
Kinderkleertjestopic deel 19

Waar Vlindur op zoek is naar "bruidskleding" voor haar zoon
weer ge-dpam't gaat worden binnekort
en Meimeltje op zoek is naar clic laarsjes in de uitverkoop

dus

Wat heb jij gekocht voor je kind of wat staat er op het verlanglijstje?

[ Bericht 20% gewijzigd door lily op 16-09-2010 23:07:43 ]
pi_86519437
Kwam net in een tijdschrift deze sites tegen:
Babybasics, leuke modellen in mooie kleuren, ook zwart.

En deze site is om van te smullen, mooie dingen! Maar ik zie geen prijzen, dus dan zul je wel een winkel moeten zoeken waar ze het verkopen. Dus meer voor de mensen die graag inspiratie opdoen dan voor de mensen die willen kopen. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86520523
Oh ja, die jumpsuits zien er mooi uit.
Ik heb er nog nooit een gekocht. Misschien toch maar eens doen.

En die slaapzakken op die andere site zijn pareltjes ja :Y
pi_86525171
Oh Oeke wat een leuke site! :Y

Het idee van broek-blouse-spencer spreekt me steeds meer aan trouwens. Oh, nog 2 hele maanden! :o
Jammer trouwens dat de spencers op die site de onderkant uitlopend hebben, zo lijkt het dus alsof ze veels te strak zitten 8)7

Die slaapzakjes vind ik overigens echt lelijk! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86525309
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 07:34 schreef Vlindur het volgende:
Die slaapzakjes vind ik overigens echt lelijk! :o
hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillen

Ik heb trouwens eens gezocht op bruidskleding voor baby's/kinderen maar oh oh wat een afschuwelijke kleding kom ik tegen. Oh bah, zo ontzettend niks voor mij :D
ik houd ook al niet van spencers

Is maar goed dat ik al getrouwd ben ;)
pi_86525377
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 07:51 schreef lily het volgende:

[..]

hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillen

Ik heb trouwens eens gezocht op bruidskleding voor baby's/kinderen maar oh oh wat een afschuwelijke kleding kom ik tegen. Oh bah, zo ontzettend niks voor mij :D
ik houd ook al niet van spencers

Is maar goed dat ik al getrouwd ben ;)
Dat scheelt enorm ja!
We hebben beide iets van, we trouwen maar een keer en dat doen we helemaal in stijl (ik héb niet eens een jurk en mijn vriend heeft geen pak) dus dat willen we dan doen zoals het 'hoort'. En Rienk 'hoort' dan ook in pak. Ik wil niet een italiaans gladjakkers pak (Maar dat pak van B's neefje staat hem dan wel echt heel gaaf O+ ) Het is moeilijk, want het moet 'perfect' zijn, maar ook losjes genoeg en hij moet er wel in kunnen bewegen natuurlijk!

Ik denk dat we iets in de kleur van J's pak halen. En dat schijnt dan weer van mijn jurk af te moeten hangen en jemig was is het dan ingewikkeld _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86525850
Oeke, zo denk ik ook over schoentjes, daarom heeft Wolf ook nog geen ''echte'' schoentjes gehad. Alleen zachte slofjes, die hij ook weer uit gooit. Schoentjes zijn er als je lopen kunt
Hier is het nog veel blote voetjes, en in de wagen sokken of slofjes (die ik altijd weer moet gaan terugzoeken in gangpaden van winkels, of er komt weer iemand aangerent die een sokje gevonden heeft :+ ).
Ik heb al wel een paar Dr Martens staan en regenlaarsjes met doodskopjes.

Groofsken, ik vond van die Babypaws ook dat sandaalmodel veel leuker dan de dichte modellen.
Wolf heeft nu leren bruine laars slofjes van Aapie, met zachte voering binnen in. Gaan makkelijk aan door elastieken zijkant

Mh moeilijk Vlindur, ik vind zo'n bruidsjonker jasje dasje pakje dus echt afschuwelijk.
Ik zou ook gaan voor een leuke blouse denk ik, al dan niet met spencer.Spencer maakt het niet altijd leuker vind ik.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86525923
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling :D )

Vlindur, moeilijk hè?! Ik vind spencertjes wel héél leuk bij Rienk.

Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
pi_86525982
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:

Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
Leuk! dat is ook zo gaaf! Heb ik ook wel eens dat ik een complimentje krijg over hoe hij eruit ziet.Dan is het vaak kringloop/wibra/zeeman voor een paar euro *)
En gaaf verjaardagskado gaat ze dan krijgen, best een leuk idee! Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt bij Dpam.
Hier effe geen Dpam meer, heb ook al het leuks van dit moment al gekocht geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86526024
quote:
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling :D )
:D Wat zal Isabeau daar blij mee zijn :P Wel goed excuus... ;)

Vlindur, succes met je zoektocht! Ik heb voor Willow gekozen om gewoon een mooie jurk te kopen ipv vijftien lagen tule, zoals de meeste bruidsmeisjesjurkjes. Ik vond het helemaal niks, ik wilde gewoon dat ze zich normaal kon bewegen (wat natuurlijk alsnog niet kon, want de jurk was zo lang dat ze er niet normaal in kon kruipen, maar soit, het zag er comfortabeler uit dan die frutseljurkjes). trouwens, bruidsjurk kopen? :7

quote:
Leuk is dat ja!
Ik had het laatst andersom: ze had een best duur rokje aan van Z8, zegt een kennis: "Ohhh dat rokje is leuk he! Die heeft mijn dochter ook! Bij de Hans Textiel toch?" ;( Bleek daar vrijwel hetzelfde rokje in de uitverkoop te zijn _O-

Ik heb trouwens zo'n toffe winterjas voor Willow gekocht O+ Ik heb een foto op mn twitpic, even zoeken...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86526047
Nou ik heb nog niet besteld, want geld is nog een klein beetje op (wel iets minder op, maar nog steeds grenzend aan op), maar ik zal even de foto's bij elkaar zoeken, ogenblik.
pi_86526130

Dit in elk geval en dan misschien nog een muts en sjaal erbij ofzo. Moet ik nog even uitzoeken. O+
Die poncho heeft eigenlijk op het eerste gezicht niet helemaal een Isabeau kleur, maar ik dénk dat hij niet té hardroze is... 't Steekt vrij nauw bij Isabeau mij. Ik denk dat ik deze kleur wél vind staan omdat het net niet zuurstok is. (ik houd echt niet van zuurstokroze) Ik waag het erop!
pi_86526166
Haha Innepin, ik ben er vrij zeker van dat ze een shitload aan speelgoed krijgt voor haar verjaardag, dus ik vond het wel kunnen en financieel kon ik dit ook beter aan omdat ze tóch een winterjas moet hebben. :Y) Doe er nog wel een pop bij denk ik. O+
pi_86526191
Oh ja, deze voor onder het jurkje

pi_86527251
quote:

Vlindur, moeilijk hè?! Ik vind spencertjes wel héél leuk bij Rienk.

:D O+ hahaha wat ben je toch een heerlijk mens O+

Oeke die slaapzakjes :o ooooh! Ik ben verliefd!! O+ O+
maar die knopen op de zijkant hm.. bij die kleine maten maakt het niet uit maar in de grotere maten lijkt het met niet zo lekker liggen als ze gaan rollen enzo.
Ik vind ze wel echt supermooi zeg <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86527698
Oehh leuke kleertjes Sorbo!!

Vlindur, wat voor soort spencer zoek je? Welke kleuren?
Ik denk dat in okt/ nov wel meer spencers komen, heb voor de oudste wel leuke van Mexx en Name it gehad.

pi_86527803
Wat een mooie spencer :)

Ik ben op zoek naar een leuke pet voor mart. Voor als we nu naar buiten gaan. Een muts is nog veels te warm en echt voor de winter.

Maar kan dus vooral alleen leuke wollen mutsen vinden. :D Die er ook zeker gaan komen.
Welke speurneus weet een leuke site met petten voor baby's. :)
pi_86527823
Ik vind dit een héél leuk spencertje. Zoiets zou ik Ivan aandoen, niet met een bloesje eronder maar een truitje. Ik zou wel een wat minder casual broekje kiezen.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86527881
Oeh, claudia. Das leuk :)
pi_86527953
Ik denk dat ik er een voor Ivan koop voor Kerst. Eerst even met m'n lief overleggen. Bedankt voor de link, oeke!

Ook leuk voor meisjes, trouwens:

pi_86528067
Ohhhh wat een geweldige bestellig Sorbootje! Ik ben echt verliefd op dat jurkje!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86528074
Sorbo wat een mooie rooie bestelling zo... O+ Ik zou ze zelf ook allemaal willen kopen _O- *op handen zit*
Claudia, da's zeker een leuke. Ik zou echt never nooit mijn kind in zo'n geruit geval stoppen, vind ik helemaal niks, maar die jij post is wel lief O+ En dan idd met een spijkerbroekje of een wat netter broekje dan dit joggingding.

Willows winterjas:

O+
(ik moet alleen de touwtjes nog even knippen die de plooien nu bij elkaar houden. Maar hij is toch nog wel een beetje warm voor nu én een beetje groot.)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86528119
Tof Innepin!! Heel mooi die jas! Waar is ie van? Ja van Willow...maar wie heppum gemaakt?

Ohh enne Vlindur...Congrats met jullie voornemen om te gaan trouwen!! Spannend!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86528146
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:23 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh wat een geweldige bestellig Sorbootje! Ik ben echt verliefd op dat jurkje!!
Ik ook O+

Innepin, mochten je handen het toch winnen, ik ga eind van deze maand bestellen. :P
pi_86528184
Wat ik zo leuk vind aan het jurkje zijn die twee details op de tailleband. Daarmee toont iemand een goed gevoel voor ontwerp! Het zijn net kerstkransjes. :9 OMG, er is er een zwanger, hoor.

Is die stof niet erg stug voor een dreumesje, eigenlijk? Het ziet eruit als een jurkje om mooi in te wezen en niet om lekker in te spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')