SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Wat een ongelovelijk kansloze, inspiratieloze baggertrack is dat. Ook nog heel jammer dat het op de radio wordt opgepikt. Zodra dat voorbij komt gaat mijn radio naar een andere preset.quote:
wat moest je regelen dan?quote:Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Omdat ik het via de huisarts moest regelen...
quote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Te nieuwsgierig zijn is niet goed voor je hoor!
Nja, daar is het ook warm, veel plezier.quote:Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
vronksky,neej man, ik ga naar het oosten
![]()
Iets dat wij heel waarschijnlijk nooit nodig hebben als manquote:
Veel succes en plezierquote:Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dank u dank u
vronksky,neej man, ik ga naar het oosten
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 17:15 schreef Vronsky het volgende:
Iets dat wij heel waarschijnlijk nooit nodig hebben als man![]()
vluchtigquote:Op maandag 20 september 2010 17:32 schreef EllaN het volgende:
Hoe ziet de week er uit voor iedereen?
En in de winter nagenoeg nooit onder nul, weinig sneeuw en nog minder regenquote:
Één lange zit.quote:Op maandag 20 september 2010 17:32 schreef EllaN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeps XDquote:Op maandag 20 september 2010 17:38 schreef Druid het volgende:
ik weet niet of we het allebei over hetzelfde land hebben
Rustig.. weekje helemaal niets ingepland.quote:Op maandag 20 september 2010 17:32 schreef EllaN het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2010 17:15 schreef Vronsky het volgende:
Iets dat wij heel waarschijnlijk nooit nodig hebben als man![]()
Overigens, pizaaaaaaaaa, en "weekend"![]()
Werken... uhm.. werken..quote:Op maandag 20 september 2010 17:32 schreef EllaN het volgende:
Gaat lekker snel zo te horen!quote:Op maandag 20 september 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, vandaag een medische keuring ondergaan mbt mijn ontslag van mijn werk.
Donderdag samen met de accountant naar de vakbond om daar het één en ander te regelen. Vrijdag mijn opgebouwde premies verzilveren om mee naar Nederland te nemen.
Straks ff mijn bankrekening hier sluiten.
Nu enkel nog de scheiding formeel regelen met advocaat en de notaris.
En met enig geluk volgende week op het vliegtuig terug naar die Heimat
Op zoek gaan naar een geschikt vrouwtje om een eigen magteam te maken is anders bloedserieus!quote:Op maandag 20 september 2010 18:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Rave, je doet echt heel erg eng weet je dat
quote:Op maandag 20 september 2010 19:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar een geschikt vrouwtje om een eigen magteam te maken is anders bloedserieus!
Ja inderdaad, maar hoe graag ik ook naar de mariniers wil, gaat me dat nooit lukken. Iets met een kromme rug daarom niks boven functiecluster 2 mogenquote:
Hmmm, gooi maar even iets geks erin.. solliciteer voor de EOD?quote:Op maandag 20 september 2010 19:33 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar hoe graag ik ook naar de mariniers wil, gaat me dat nooit lukken. Iets met een kromme rug daarom niks boven functiecluster 2 mogen
Ik wou zeggen die moeten toch ook de EVO net zo ver doen tot marinier algemeenquote:Op maandag 20 september 2010 19:34 schreef Rave_NL het volgende:
Tamboers en pijpers.
Onee toch cluster4..
Lijkt me wel supervet, maar ook dat gaat hem niet worden, want ik heb een lichte vorm van kleurenblindheid, straks knip ik het verkeerde draadje doorquote:Op maandag 20 september 2010 19:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hmmm, gooi maar even iets geks erin.. solliciteer voor de EOD?
Weet alleen niet of het cluster 2 is.
(Is maar een suggestie, heb je ook gelijk wat leuks voor als je nog burger wilt worden ooit :p)
Dat is zonde : (.quote:Op maandag 20 september 2010 19:37 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Lijkt me wel supervet, maar ook dat gaat hem niet worden, want ik heb een lichte vorm van kleurenblindheid, straks knip ik het verkeerde draadje door(Ja wat ze allemaal niet toelaten bij Defensie tegenwoordig
)
Oww functies zijn er wel, maar ik wil geen manschap meer zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 19:41 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dat is zonde : (.
Forward observer (Of hoe het ook heet nu) bij de veldart?
(Is gewoon cluster 2 dacht ik.)
Maar volgens mij zijn er meer dan genoeg leuke vervolgfuncties die ineens open komen na je 1e contract,
Sinds de marn2 weer ingevoerd is niet meer, die beginnen na +- 22 weken met hun opleiding tot professioneel pijper!quote:Op maandag 20 september 2010 19:36 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen die moeten toch ook de EVO net zo ver doen tot marinier algemeen
quote:Op maandag 20 september 2010 19:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar een geschikt vrouwtje om een eigen magteam te maken is anders bloedserieus!
Kan je niet vrijwillig kiezen om ook de EVO te doen daarna?quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds de marn2 weer ingevoerd is niet meer, die beginnen na +- 22 weken met hun opleiding tot professioneel pijper!
Ach, verbindelaars verdienen ook hun geld met lullen..quote:Op maandag 20 september 2010 19:49 schreef gerco94 het volgende:
En de kazerne voor hun zit op de wallen?
Ik blij dat ik niet jouw broedapparaat benquote:Op maandag 20 september 2010 19:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
MAG-team is nog te doen, voor een complete geweergroep wordt het aanpoten..
Was om het tekort terug te dringen voor de tamboers en pijpers en monteurs.. Ik weet niet of ze daarna alsnog de gevechtsopleiding af kunnen maken, je kunt er wel voor kiezen om de volledige opleiding tot alg te voltooien om daarna alsnog tamboer of pijper te worden..quote:Op maandag 20 september 2010 19:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Kan je niet vrijwillig kiezen om ook de EVO te doen daarna?
Vond dat altijd zo mooi aan het Korps, iedereen kon meevechten als het moest
Dr mag ook best een meisje voor haar tussen hoor..quote:Op maandag 20 september 2010 19:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik blij dat ik niet jouw broedapparaat ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoort het ook, moeten ze bij de KL ook invoeren, gewoon alles cluster 4 en infanterist als 2e taakquote:Op maandag 20 september 2010 19:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Was om het tekort terug te dringen voor de tamboers en pijpers en monteurs.. Ik weet niet of ze daarna alsnog de gevechtsopleiding af kunnen maken, je kunt er wel voor kiezen om de volledige opleiding tot alg te voltooien om daarna alsnog tamboer of pijper te worden..
Maar voor de rest bestaat het korps nog steeds uit algemene infanteristen, van chauffeurs tot verbindelaars!
quote:Op maandag 20 september 2010 20:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dr mag ook best een meisje voor haar tussen hoor..Het ging me meer om het aantal haha. Alleen maar jongens vind ik primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |