Thanks buddy!quote:Op zondag 19 september 2010 20:45 schreef AchJa het volgende:
Veel succes Rommel, ik hoop dat je een beetje goed terecht gaat komen hier in Nederland!
Je zult ook best bij de mariniers homo's hebben hoor, hoezeer Rave_NL dat ook zal ontkennenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Een dame. Geen idee wat dat er 1. toe doet en 2. waaruit je denkt op t maken dat ik een kerel ben. Daarnaast ken ik niet zoveel mariniers die vier jaar een relatie met een man hebben gehad..
Heftig..quote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, vandaag wat radicale dingen gedaan. Trouwringen af, mijn bijna ex-vrouw heeft onze foto's verscheurd, ik heb mijn spullen gesorteerd welke ik mee ga nemen. 2 vuilniszakken met kleding doneer ik aan de armen alhier, 2 koffers staan klaar voor vertrek. Beiden half gepakt.
Nu de scheiding nog rond maken, en het financieel allemaal afhandelen, and then? Heading up to my Fatherland!!!!
Misleiding!quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je zult ook best bij de mariniers homo's hebben hoor, hoezeer Rave_NL dat ook zal ontkennen
Maarruh, ik dacht dat je een kerel was doordat je zo'n blauw mannelijk poppetje naast je username hebt staan, vandaar.
Muah als het 1 op 3 is zal er tussen die 2500 vast wel een paar tussen zitten..quote:Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je zult ook best bij de mariniers homo's hebben hoor, hoezeer Rave_NL dat ook zal ontkennen
Maarruh, ik dacht dat je een kerel was doordat je zo'n blauw mannelijk poppetje naast je username hebt staan, vandaar.
Heerlijk met een biertje erbij!quote:Op zondag 19 september 2010 21:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Weer lachen om meelijwekkende anti-assertievelingen op SBS6' Red mijn Vakantie!
Jazeker! Ik zit hier ook lekker met een biertje!quote:Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heerlijk met een biertje erbij!![]()
En sterkte ER
Jij als salon-officier kijkt naar dat soort crap?quote:Op zondag 19 september 2010 21:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Weer lachen om meelijwekkende anti-assertievelingen op SBS6' Red mijn Vakantie!
Vaak heeft de aanwezigheid van een televisieploeg toch net even wat meer overredingskracht. Ze willen natuurlijk niet op TV komen als de grote oplichter, dan gaan ze zeker failliet.quote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jazeker! Ik zit hier ook lekker met een biertje!Proost!
Echt ongelooflijk dat mensen zich zo laten naaien op hun vakantie... Ik snap echt niet dat ze hun eigen zaakjes niet kunnen oplossen... Mja, wel grappig vermaak voor ons
Salon-officier?quote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij als salon-officier kijkt naar dat soort crap?
Ja dat snap ik wel, maar als je die benadeelde mensen ziet, dan zijn het vrijwel altijd wel ontzettend softe poppetjes die niet voor zichzelf op kunnen komen.quote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Vaak heeft de aanwezigheid van een televisieploeg toch net even wat meer overredingskracht. Ze willen natuurlijk niet op TV komen als de grote oplichter, dan gaan ze zeker failliet.
quote:
Dan is het goed!quote:Ennuh, hoezo crap? Omdat het een programma van SBS is? Lekker boeiend, ik kan er om lachen als ik er af en toe naar kijk terwijl ik een beetje rondsurf. Er is niks mis met simpel vermaak. Net als bier en tieten.
Btw, weet je al dat jullie een .50 minder in de bewapening hebben?quote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Remco026 het volgende:
Leedvermaakquote:Op zondag 19 september 2010 21:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Salon-officier?
Ennuh, hoezo crap? Omdat het een programma van SBS is? Lekker boeiend, ik kan er om lachen als ik er af en toe naar kijk terwijl ik een beetje rondsurf. Er is niks mis met simpel vermaak. Net als bier en tieten.
Die ook, maar dit was een vrijslag probleem en jawel tijdens het vuren...quote:Op zondag 19 september 2010 22:03 schreef Rave_NL het volgende:
Hulsenklemming met zelfontbrander kan tot leuke verassingen leiden..
Hij was verliefd toch?quote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef hcwp het volgende:
Een vrouwtje mee terug naar je grot gesleept ja?
Nope, gewoon stappen tot de pijngrens..quote:Op zondag 19 september 2010 22:33 schreef hcwp het volgende:
Een vrouwtje mee terug naar je grot gesleept ja?
Vrouwen gooien verliefd gewoon te vaak rond alsof het zout is tijdens gladheidquote:
Ksst ksstt!!quote:Op zondag 19 september 2010 23:08 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Vrouwen gooien verliefd gewoon te vaak rond alsof het zout is tijdens gladheid.
quote:Op zondag 19 september 2010 23:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ksst ksstt!!
"Sommige vrouwen <Enter rest van de zin> "
Good luckquote:Op maandag 20 september 2010 09:55 schreef EllaN het volgende:
Zo maar eens een presentatie geven, terwijl mijn stem nog niet terug is. Ik moet bijna schreeuwen, voordat alle woorden er volledig uit komen. Wish me luck!
Hoe noem je het danquote:
Ksstt!!!quote:Op zondag 19 september 2010 23:08 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Vrouwen gooien verliefd gewoon te vaak rond alsof het zout is tijdens gladheid.
Succes!quote:
Morguh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |