SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Wat een ongelovelijk kansloze, inspiratieloze baggertrack is dat. Ook nog heel jammer dat het op de radio wordt opgepikt. Zodra dat voorbij komt gaat mijn radio naar een andere preset.quote:
wat moest je regelen dan?quote:Op maandag 20 september 2010 16:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Omdat ik het via de huisarts moest regelen...
quote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Te nieuwsgierig zijn is niet goed voor je hoor!
Nja, daar is het ook warm, veel plezier.quote:Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
vronksky,neej man, ik ga naar het oosten
![]()
Iets dat wij heel waarschijnlijk nooit nodig hebben als manquote:
Veel succes en plezierquote:Op maandag 20 september 2010 17:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dank u dank u
vronksky,neej man, ik ga naar het oosten
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 17:15 schreef Vronsky het volgende:
Iets dat wij heel waarschijnlijk nooit nodig hebben als man![]()
vluchtigquote:Op maandag 20 september 2010 17:32 schreef EllaN het volgende:
Hoe ziet de week er uit voor iedereen?
En in de winter nagenoeg nooit onder nul, weinig sneeuw en nog minder regenquote:
Één lange zit.quote:Op maandag 20 september 2010 17:32 schreef EllaN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeps XDquote:Op maandag 20 september 2010 17:38 schreef Druid het volgende:
ik weet niet of we het allebei over hetzelfde land hebben
Rustig.. weekje helemaal niets ingepland.quote:Op maandag 20 september 2010 17:32 schreef EllaN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |