Rogerquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
De reden dat tradities binnen defensie alleen nog een combinatie van thee en koekjes mogen zijn.
pssstt Commissie Staal bestaat niet meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Rave_NL het volgende:
Maar iedereen
Commissie Staal lurkt mee..
bah. Blauw natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
En die goede baret kan natuurlijk alleen maar een rode baret zijn
wil misschien lid worden van de cadetten schietvereniging. Lijkt me wel leuk om met verschillende wapens te schieten, en een keer met een zwaarder kaliber. Heb nu alleen .22 en 5.56 geschoten. Komt straks ook 9mm bij natuurlijk. Maar keertje .30 of 7.62 lijkt me ook wel wat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, nieuwe hobby als ik in Nederland ben ook al mooi bedacht. Schietvereniging dus.
http://www.svbreda.nl/1-algemeen.htm
http://www.svbreda.nl/disciplines.htm
Heh, is idd leuke sport ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wil misschien lid worden van de cadetten schietvereniging. Lijkt me wel leuk om met verschillende wapens te schieten, en een keer met een zwaarder kaliber. Heb nu alleen .22 en 5.56 geschoten. Komt straks ook 9mm bij natuurlijk. Maar keertje .30 of 7.62 lijkt me ook wel wat.
Groen boven allesquote:
donkerblauw met die menstruatie vlek whehehequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Groen boven alles(en donkerblauw met rode vlek natuurlijk
)
Als de rode baret zo veel beter is, waarom gaan dan alle jongens die geen Marinier konden worden ervoor?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
donkerblauw met die menstruatie vlek whehehe
Dacht het dus ff niet!!!
uiteraardquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, is idd leuke sport ja.
Maaruh,..........Hoogvlieger, zodra ik in Breda woon gaan we wel ff een biertje doen
Oh crap you're right. Ik was verward met .223 Remington, waar de 5.56 van is afgeleid. .223 Remingtonquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
.22 is 5.6, en ik mag hopen dat je het verschil wel ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |