Heb ik echt totaal niets mee.. elke keer krijg ik te horen dat ik meer moet betalen... joepiequote:
Ik ook niet, maar ik wilde die smiley eens gebruikenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb ik echt totaal niets mee.. elke keer krijg ik te horen dat ik meer moet betalen... joepie
Hahaha.. Ik zag ineens helemaal voor me hoe iemand dat in het echt zou zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Je baret wassen is voor mietjes, die moet stinken naar bloed, zweet en tranen!!!!!
Kijk, dat je je "Duitse helm" wast, prima, goed zelfs, maar je baret???????
En voor vrouwen uiteraard!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Je baret wassen is voor mietjes, die moet stinken naar bloed, zweet en tranen!!!!!
Nee en nee, fysiek was het best wel in orde en ook het kader had de wind er prima onder. Het was meer te merken aan instelling, intrinsieke discipline, eigen initiatief enz.quote:Op maandag 20 september 2010 22:58 schreef hcwp het volgende:
Maar waarin uit dit verslappen zich? Hebben we het dan over het fysieke plaatje, of hoe 'kut' het kader is tijdens de EVO?
Jij bent vlot oud met je bijna 21!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:49 schreef Vronsky het volgende:
Ik ben een beetje bang dat het de mentaliteit is van de jeugd in het algemeen de laatste jaren.
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 22 september 2010 01:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent vlot oud met je bijna 21!![]()
Wat ik wil zeggen is dat ik die opmerking over mentaliteit eigenlijk nergens op vind slaan. Mijn opa vond wat van de leeftijdsgenoten van mijn vader, mijn vader vindt dat van mij en ik vind dat van mijn kinderen, dat is iets van alle tijden. Tijden veranderen gewoon.
Lamstralen waren er altijd al te vinden ook in 1800, echter werd het kaf wat meer van het koren gescheiden.
Maar waarom is de selectie dan niet strenger? Krijgen ze dan personeelstekort?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt, merk het de laatste tijd alleen zelf een beetje erg dat het gewoon het idee van "Waarom je best doen als je ook een 6 kan krijgen?" van de middelbare school is.
Dus naar mijn mening ligt het probleem gewoon daar al met de scholen en de ouders.
Defensie kampt al met een gigantisch personeelstekort en zelfs nu is de selectie te streng om dat te vullen. Kun je nagaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:02 schreef Iska het volgende:
[..]
Maar waarom is de selectie dan niet strenger? Krijgen ze dan personeelstekort?
I'm a little confusedquote:Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef Vortix het volgende:
[..]
Defensie kampt al met een gigantisch personeelstekort en zelfs nu is de selectie te streng om dat te vullen. Kun je nagaan.
niet iedereen is zo slim en gestresseerd in defensie als jijquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef Lightning_NL het volgende:Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
Budgettekort? Check. Te weinig geld om salaris voor nieuwe aanwas te betalen? Check. Uitgestelde opkomsten? Check.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:29 schreef Iska het volgende:
[..]
I'm a little confused. Betekend dat dus dat defensie een serieus budgettekort heeft? Ik heb namelijk ook gehoord dat ze nieuwe mensen niet konden betalen of nauwelijks nieuwe mensen aannemen door geldtekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |