Nja, volgens mij zijn ze er nog wel.. maar worden ze een beetje terug gehouden vanwege tekorten aan mensen die de opleiding succesvol afronden.quote:Op maandag 20 september 2010 22:59 schreef EllaN het volgende:had een blijkbaar beruchte sgt. Toen zij het gehaald hadden werd er ook gesproken dat zij de laatste van generatie *naam sgt* waren en dat dat een kwalijke zaak was.
is wel van dik na 2000.
Die sgt was vanaf toen geen kader in de EVO meer, vandaar de laatste van hem, maar qua idee heb je natuurlijk gelijkquote:Op maandag 20 september 2010 23:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja, volgens mij zijn ze er nog wel.. maar worden ze een beetje terug gehouden vanwege tekorten aan mensen die de opleiding succesvol afronden.
Het is zeer triest,
Oh dat ken ik, heb soms ook wel momenten van "....Had ik nou gisterenavond mijn wekker gezet of niet?", ben nu wel een pro geworden in binnen 5 a 8 minuten douchen, tanden poetsen en ontbijt naar binnen te werken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:38 schreef EllaN het volgende:
Goeie 'smiddags!
Ik heb een gekke nachtrust gehad. Eerst om 2 uur wakker geworden, toen om 3 uur een smsje van
. Daarna om 7.34 wakker geworden en toen om 10.15.. Om 8.00 had ik mijn wekker gezet en die heb ik dus met mijn slaperige hoofd uitgezet denk ik. Toen had ik nog een half uur voor college begon
.
Net gezien, ondertussen begonnen aan The Pacificquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:51 schreef m.k het volgende:
*generation kill nog maar eens een keertje kijken gaat*
heb ze allemaal al gezien maar vind GK en BOB nog het bestequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:02 schreef Iska het volgende:
[..]
Net gezien, ondertussen begonnen aan The Pacific
Je baret wassen???quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:52 schreef Erasmo het volgende:
Aangaande de TT, ik juist toevallig deze week mijn baret gewassen
Ik heb een dak boven mijn hoofd als het regentquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je zweet voor!
En regen!
Doe ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:11 schreef Rave_NL het volgende:
Dan moet je je baret niet wassen, maar de klus die er onder zit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |