De inhoudelijke argumenten hebben me al eerder een ban opgeleverd. Die kan ik dus helaas niet plaatsen in het vrije Nederland.quote:Op maandag 20 september 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inhoudelijk? 'De Gay Pride moet verboden worden omdat ik homo's walgelijk vind', aldus Halcon. Ja, dat is een ijzersterk argument.
Inhoudelijke argumentatie tegen het homofundamentalisme is niet toegestaan in Nederland.quote:Op maandag 20 september 2010 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand vraagt jou om het normaal te vinden. Je mag het best vreemd en walgelijk vinden, maar in Nederland laat wij mensen zelf bepalen hoe zij hun leven willen invullen.
Laffe hond.quote:Op maandag 20 september 2010 15:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
De inhoudelijke argumenten hebben me al eerder een ban opgeleverd. Die kan ik dus helaas niet plaatsen in het vrije Nederland.
Ik vind dat Gay Parade ook geen gezicht. Een verzameling dorpsidioten in mijn ogen, maar als zij zichzelf zo voor lul willen zetten gaan ze hun gang maar. Ik heb er geen last van en ik hoef er niet heen of aan mee te doen. Jij toch ook niet?quote:Op maandag 20 september 2010 15:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het wijkt beiden af van de norm. Toch wel raar dat het een moet worden behandeld en dat we bij wet worden verplicht om het andere normaal te moeten vinden.
Nederland een vrij land? Laat me niet lachen.
Haal je de bijbel erbij? Je weet dat homoseksualiteit heel normaal is? Ook in het dierenrijk komt het bijvoorbeeld voor. En mensen zijn nou eenmaal ook gewoon dieren.quote:Op maandag 20 september 2010 15:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
De inhoudelijke argumenten hebben me al eerder een ban opgeleverd. Die kan ik dus helaas niet plaatsen in het vrije Nederland.
Dat heeft met lafheid niets te maken. Het levert me hier gewoon een ban op. Da's me al eerder overkomen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Laffe hond.
Er zijn overigens ook geen 'inhoudelijke' argumenten voorhanden om jouw stelling te verdedigen, dus het zal een hoop vuilspuiterij zijn die je ons te bieden hebt.
Alles wat dieren doen is normaal? Dieren bijten ook weleens 'n kind dood. Dat is dus heel normaal en goed? Ik vind dat je op een hele rare manier redeneert.quote:Op maandag 20 september 2010 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal je de bijbel erbij? Je weet dat homoseksualiteit heel normaal is? Ook in het dierenrijk komt het bijvoorbeeld voor. En mensen zijn nou eenmaal ook gewoon dieren.
Je hebt er wel last van. Nederland als land staat compleet voor aap op deze manier en er heerst een sfeertje van "alles normaal moeten vinden". Daar moet men wat tegen doen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:17 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik vind dat Gay Parade ook geen gezicht. Een verzameling dorpsidioten in mijn ogen, maar als zij zichzelf zo voor lul willen zetten gaan ze hun gang maar. Ik heb er geen last van en ik hoef er niet heen of aan mee te doen. Jij toch ook niet?
Hoeveel bans heb je inmiddels gehad? Toch genoeg om te weten dat jij de afwijkende norm bent?
Dat zal dan ook wel terecht zijn. Radicalisme heeft zo zijn repercussies. Of je nu moslim bent, grefo of gewoon een volksidioot.quote:Op maandag 20 september 2010 15:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heeft met lafheid niets te maken. Het levert me hier gewoon een ban op. Da's me al eerder overkomen.
Dat is een aanname van je. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 20 september 2010 15:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel terecht zijn. Radicalisme heeft zo zijn repercussies. Of je nu moslim bent, grefo of gewoon een volksidioot.
Het dier wordt dan ook afgemaakt. En mensen slaan of schieten ook wel eens een kind dood. Diegene wordt vervolgens opgesloten. Zie je de overeenkomsten? We zijn een grote familie. En homoseksualiteit komt gewoon voor. Er bestaat zelfs een homogen, naar wat ik heb begrepen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat dieren doen is normaal? Dieren bijten ook weleens 'n kind dood. Dat is dus heel normaal en goed? Ik vind dat je op een hele rare manier redeneert.
Dus: niet alles wat dieren doen is goed en normaal. Dat geldt voor het doodbijten van soortgenoten, maar ook voor homoseksualiteit.quote:Op maandag 20 september 2010 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het dier wordt dan ook afgemaakt. En mensen slaan of schieten ook wel eens een kind dood. Diegene wordt vervolgens opgesloten. Zie je de overeenkomsten? We zijn een grote familie. En homoseksualiteit komt gewoon voor. Er bestaat zelfs een homogen, naar wat ik heb begrepen.
En voor de reli's onder ons. Indien god ons heeft gemaakt, dan moet hij ook een beetje gay zijn. We zijn immers naar zijn evenbeeld gemaakt. Homo's dus ook.
Neen, hansworst. Maar laten we er even vanuit gaan dat de meeste homoseksuele liefdespaartjes dat wél zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 15:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet elke volwassene is beslissingsbekwaam.
Maar komen je anti homo gevoelens dan voort uit het christendom en de bijbel?quote:Op maandag 20 september 2010 15:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus: niet alles wat dieren doen is goed en normaal. Dat geldt voor het doodbijten van soortgenoten, maar ook voor homoseksualiteit.
Vergelijk je homoseksualiteit nou met het doodmaken van een soortgenoot? Overigens is alles wat de dieren doen wel goed en normaal. Zij handelen naar hun instinct en kennen geen moraal. Blijkbaar behoort homoseksualiteit tot de basisinstincten.quote:Op maandag 20 september 2010 15:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus: niet alles wat dieren doen is goed en normaal. Dat geldt voor het doodbijten van soortgenoten, maar ook voor homoseksualiteit.
Nee. Waarom zou dat?quote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Maar komen je anti homo gevoelens dan voort uit het christendom en de bijbel?
Zo ziek is deze man.quote:Op maandag 20 september 2010 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergelijk je homoseksualiteit nou met het doodmaken van een soortgenoot?
Je kletst maar wat he? Lees en denk je eigenlijk wel voor je hier iets neerplempt? Jij brengt een argument naar voren, dat argument is niet steekhoudend, ik toon dat aan en nu begin je weer van vooraf aan te bazelen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergelijk je homoseksualiteit nou met het doodmaken van een soortgenoot? Overigens is alles wat de dieren doen wel goed en normaal. Zij handelen naar hun instinct en kennen geen moraal. Blijkbaar behoort homoseksualiteit tot de basisinstincten.
Oog gewoon, zomaar:quote:
Je ondertitel doet wel vermoeden.quote:God, guns and guts. Let´s keep them all three!
Supporting Israel!
UItgaan doe je maar in de kroeg, niet in deze discussie.quote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Neen, hansworst. Maar laten we er even vanuit gaan dat de meeste homoseksuele liefdespaartjes dat wél zijn.
En nu een serieus antwoord.
Dat is dan jouw vermoeden. Niet de eerste aanname of het eerste vermoeden in dit topic.quote:Op maandag 20 september 2010 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oog gewoon, zomaar:
[..]
Je ondertitel doet wel vermoeden.
Dus: iedereen die weleens bij de Chinees een bami haalt spreekt Chinees of is communist?quote:Op maandag 20 september 2010 15:27 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Om je verregaande conservatisme en Amerika adoratie.
Geen argumentatie dus. Gevaarlijke gek.quote:Op maandag 20 september 2010 15:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uitgaan doe je maar in de kroeg, niet in deze discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |