abonnementen ibood.com bol.com
pi_86632216
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:21 schreef huhggh het volgende:

[..]

Volgens mij kan een kabinet daar geen regels voor maken.
Zo'n gay parade is volgens mij ook alleen een Amsterdamse aangelegenheid, waar je vanuti Den Haag weinig tot niks over te zeggen hebt.
Let wel: ik zeg niks over de wenselijkheid ervan, alleen wat realistisch is.
Je kunt dat gewoon verbieden. Dan kan Amsterdam hoog en laag springen, maar het is niet zo dat Amsterdam 'n landelijk verbod kan omzeilen.
pi_86632506
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt dat gewoon verbieden. Dan kan Amsterdam hoog en laag springen, maar het is niet zo dat Amsterdam 'n landelijk verbod kan omzeilen.
Jij wilde toch dat overheidsingrijpen tot een minimum beperkt werd?
  maandag 20 september 2010 @ 12:45:59 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86632621
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef Sloggi het volgende:

[..]

ja, nee, natuurlijk alleen als het je eigen standpunten ondersteund hoor... Die blonde God is daar natuurlijk ook een pracht voorbeeld van
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_86633594
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:42 schreef Sloggi het volgende:

[..]

In economisch opzicht wel. Handhaven van de openbare orde vind ik wel een taak van de overheid.
  maandag 20 september 2010 @ 13:19:11 #130
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86633700
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Waarom heb je de post waarin je meldde dat je dacht dat Belien een vrouw was verwijderd? :)
Omdat ik het een stomme dronkemanstekst vond. :).
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_86636570
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat homosexualiteit benoemen als ongewenste afwijking het probleem is denk je niet ?
Hoeveel afwijkingen zijn er die WEL gewenst zijn? Afgezien van roodharigheid misschien :9~

Een afwijking hoeft niet ernstig te zijn, maar ik denk dat niemand blij is met zijn of haar afwijking. Of zouden er echt homo's zijn die daar blij mee zijn?
Ut in omnibus glorificetur Deus.
pi_86636698
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

In economisch opzicht wel. Handhaven van de openbare orde vind ik wel een taak van de overheid.
Verbieden van Gay Pride is handhaven van de openbare orde. Je beseft dat je daarmee een vreselijk precendent schept? Eerst een streep door de Gay Pride en uiteindelijk door alle typen festivals. Nee, dank je.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 september 2010 @ 14:54:51 #133
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86636940
Halcon is een gevaarlijke gek.
pi_86636954
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:54 schreef Ringo het volgende:
Halcon is een gevaarlijke gek.
En een beetje gay volgens mij.
pi_86636994
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verbieden van Gay Pride is handhaven van de openbare orde. Je beseft dat je daarmee een vreselijk precendent schept? Eerst een streep door de Gay Pride en uiteindelijk door alle typen festivals. Nee, dank je.
Dat zal best. Verbieden Gay Pride is een goede zaak voor Nederland. Alle andere festivals waar dit soort vulgaire dingen worden uitgehaald, mogen w.m.b. ook verboden worden.
pi_86637026
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En een beetje gay volgens mij.
Jij neemt het hier op voor de figuren van de Gay Pride. Dus als er iemand een beetje gay is, dan ben jij het.
pi_86637115
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij neemt het hier op voor de figuren van de Gay Pride. Dus als er iemand een beetje gay is, dan ben jij het.
Ik neem het op voor onze flamboyante vrienden omdat ik met mijn hoofd in de 21e eeuw leef. Homo's bestaan nou eenmaal en hebben dezelfde rechten als hetero's. Dus als zij een festival willen houden, dan gaan ze hun gang maar. Je hoeft er zelf toch niet heen?

Maar het valt mij op dat de mensen die het felst ageren tegen homoseksualiteit zelf ook vaak gay blijken te zijn. Ted Haggerd anyone?
pi_86637131
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zal best. Verbieden Gay Pride is een goede zaak voor Nederland. Alle andere festivals waar dit soort vulgaire dingen worden uitgehaald, mogen w.m.b. ook verboden worden.
Waarom? Omdat het jou niet aanstaat? Dat is natuurlijk nogal een non-argument.
  maandag 20 september 2010 @ 15:00:08 #139
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86637140
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom zou je degenen die onverminderd voor hun geaardheid durven uitkomen, niet mogen verdedigen. Die mensen zijn helden tegenover gevaarlijke nauwdenkers als jij.
  maandag 20 september 2010 @ 15:01:30 #140
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86637196
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Jij verdient eenzame opsluiting. Je vrgt erom.
pi_86637215
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik neem het op voor onze flamboyante vrienden omdat ik met mijn hoofd in de 21e eeuw leef. Homo's bestaan nou eenmaal en hebben dezelfde rechten als hetero's. Dus als zij een festival willen houden, dan gaan ze hun gang maar. Je hoeft er zelf toch niet heen?

Maar het valt mij op dat de mensen die het felst ageren tegen homoseksualiteit zelf ook vaak gay blijken te zijn. Ted Haggerd anyone?
Het is waar dat ze dezelfde rechten hebben, maar dat is natuurlijk geen wenselijk oogpunt. "Bij de tijd zijn" is tegenwoordig synoniem voor iemand die allerlei onwenselijke vulgairheden goed aan het praten is. Je moet dingen niet door elkaar halen. W.m.b. worden de rechten voor homoseksuelen teruggedraaid en dit festival verboden.

Ageren tegen homoseksualiteit wil niet zeggen dat iemand gay is. Of zijn mensen die hard ageren tegen inbraken allemaal inbrekers? |:(
pi_86637249
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Waarom zou je degenen die onverminderd voor hun geaardheid durven uitkomen, niet mogen verdedigen. Die mensen zijn helden tegenover gevaarlijke nauwdenkers als jij.
Tja, er zijn ook mensen die bestialen en pedofielen verdedigen. Mensen die dat verdedigen blijf je houden. Dat wil echter niet zeggen dat dat normaal is en dat het een goede zaak is.
pi_86637372
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is waar dat ze dezelfde rechten hebben, maar dat is natuurlijk geen wenselijk oogpunt. "Bij de tijd zijn" is tegenwoordig synoniem voor iemand die allerlei onwenselijke vulgairheden goed aan het praten is. Je moet dingen niet door elkaar halen. W.m.b. worden de rechten voor homoseksuelen teruggedraaid en dit festival verboden.

Ageren tegen homoseksualiteit wil niet zeggen dat iemand gay is. Of zijn mensen die hard ageren tegen inbraken allemaal inbrekers? |:(
Het is gewoon een veelvoorkomend fenomeen. Mensen als jij proberen met alle moeite hun homoseksuele gevoelens te onderdrukken. Om aan jezelf te bewijzen dat je hetero bent steek je daarom fel van wal tegen homo's. Ik denk dat je een beetje bang dat je Gay Pride misschien stiekem wel leuk vindt.
  maandag 20 september 2010 @ 15:07:00 #144
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86637415
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, er zijn ook mensen die bestialen en pedofielen verdedigen. Mensen die dat verdedigen blijf je houden. Dat wil echter niet zeggen dat dat normaal is en dat het een goede zaak is.
Een gevaarlijke gek die homo's met pedofielen durft vergelijken. Je moet het gore lef maar hebben.
Wat jij normaal vindt, is overigens irrelevant. Jij bent immers de afwijking, het asociale element. :).
pi_86637461
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is gewoon een veelvoorkomend fenomeen. Mensen als jij proberen met alle moeite hun homoseksuele gevoelens te onderdrukken. Om aan jezelf te bewijzen dat je hetero bent steek je daarom fel van wal tegen homo's. Ik denk dat je een beetje bang dat je Gay Pride misschien stiekem wel leuk vindt.
Is gewoon onzin. Als iemand ergens tegen is, dan kan dat allerlei redenen hebben. Niet iedereen die tegen inbreken ageert, is zelf 'n inbreker. Is gewoon een hele domme redenatie van je.

Wees maar gerust: de Gay Pride is walgelijk, een schertsvertoning en Nederland staat er wereldwijd verschrikkelijk mee voor aap.

Wel jammer dat de homofundamentalisten altijd weer met dezelfde dooddoeners komen. Een beetje zeveren dat iemand die het niet opneemt voor homo's zelf een homo is, met als doel om de inhoudelijke discussie te ontwijken.
pi_86637484
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

Een gevaarlijke gek die homo's met pedofielen durft vergelijken. Je moet het gore lef maar hebben.
Wat jij normaal vindt, is overigens irrelevant. Jij bent immers de afwijking, het asociale element. :).
Het wijkt beiden af van de norm. Toch wel raar dat het een moet worden behandeld en dat we bij wet worden verplicht om het andere normaal te moeten vinden.

Nederland een vrij land? Laat me niet lachen.
pi_86637520
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is gewoon onzin. Als iemand ergens tegen is, dan kan dat allerlei redenen hebben. Niet iedereen die tegen inbreken ageert, is zelf 'n inbreker. Is gewoon een hele domme redenatie van je.

Wees maar gerust: de Gay Pride is walgelijk, een schertsvertoning en Nederland staat er wereldwijd verschrikkelijk mee voor aap.

Wel jammer dat de homofundamentalisten altijd weer met dezelfde dooddoeners komen. Een beetje zeveren dat iemand die het niet opneemt voor homo's zelf een homo is, met als doel om de inhoudelijke discussie te ontwijken.
Inhoudelijk? 'De Gay Pride moet verboden worden omdat ik homo's walgelijk vind', aldus Halcon. Ja, dat is een ijzersterk argument. :')
pi_86637568
quote:

[..]

Het wijkt beiden af van de norm. Toch wel raar dat het een moet worden behandeld en dat we bij wet worden verplicht om het andere normaal te moeten vinden.

Niemand vraagt jou om het normaal te vinden. Je mag het best vreemd en walgelijk vinden, maar in Nederland laat wij mensen zelf bepalen hoe zij hun leven willen invullen.
  maandag 20 september 2010 @ 15:11:40 #149
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86637602
quote:

[..]

Kun jij mij het verschil uitleggen tussen een beslissingsonbekwaam kind van tien en een volwassen mens van je eigen geslacht? Dankje. :).
pi_86637670
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Kun jij mij het verschil uitleggen tussen een beslissingsonbekwaam kind van tien en een volwassen mens van je eigen geslacht? Dankje. :).
Niet elke volwassene is beslissingsbekwaam. :)
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')